Bekijk volle/desktop versie : Verliefd?!?!?!?!



14-10-2004, 12:22
heey mensen,
ik heb jullie hulp nodig dusss...
het zit zo:
er is een jongen bij mij op school die mij leuk vind (turks) en ik hem ook wel een beetje maar ik weet niet of ik wel of niet verliefd ben en ik weet niet wat ik moet doen.We praten wel eens met elkaar op msn enzo maar alsnog ken ik hem niet zo goed duss

14-10-2004, 12:46



Citaat door Coalitiepartner:
naai hem!! letterlijk
ik ben je zusje niet

14-10-2004, 12:59
jaah jaah dat zeg je jah maar je weet nooit wat er allemaal in haar koppie draait jonge
als ze eenmaal buiten zijn doen ze alsof ze net uit de gevangnis zijn als je snapt wat ik bedoel

14-10-2004, 13:04
dan ben je wel heel dom
heb je niveau 1 of geen een niveau????
neem voorbeeld van iemand met een hbo niveau en dan pas stoer praten

14-10-2004, 13:11


Hbo niveau? Dan moet ongeveer rond de 18 zijn, dan weet je toch heus wel wat je met een jongen aanmoet lijkt mij!?

14-10-2004, 17:23

Citaat door Coalitiepartner:
goed punt maak je hier!! blijkbaar is onze wannabe slim xxxx niet ontwikkeld genoeg!!
Hahaha ja toch

14-10-2004, 17:24
Love sucks.

Relaties zijn trouwens toch haram voor het huwelijk.

Dus ga iets nuttigs doen.

14-10-2004, 17:31
een turkie....

14-10-2004, 19:28
een canim....

14-10-2004, 22:04

Citaat door N_meknitria:
heey mensen,
ik heb jullie hulp nodig dusss...
het zit zo:
er is een jongen bij mij op school die mij leuk vind (turks) en ik hem ook wel een beetje maar ik weet niet of ik wel of niet verliefd ben en ik weet niet wat ik moet doen.We praten wel eens met elkaar op msn enzo maar alsnog ken ik hem niet zo goed duss
Houd het vriendschappelijk of blijf uit de buurt van die Turk. Tenzij je graag zondes wilt begaan, dan weet je wat je moet doen; Er vooral op afgaan. Maar later zal je merken wat voor straf je te wachten staat.
Vergeet niet dat we het beste voor je hebben, althans de meesten hiero. Als je denkt dat het 'ooit' wat tussen jullie zal worden doe het dan op een Halal manier. Geen relatie, maar wacht todat de tijd rijp is om te trouwen.





Esma