Bekijk volle/desktop versie : Arabieren ....

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31

01-06-2011, 23:44

Citaat door fessia4life:
ahahahah permi foq elme3za

meskina

wa chiefor wach men chifor hada

Wollahilaa!

Hahhaha kount et choufini et chabri dogk! Reer n chagad oe nkoul: aah jraat fiya, mcheet oe khaleet el ma3eern lbarh marsalthoem

01-06-2011, 23:47

Citaat door AlloAlloo:
Wollahilaa!

Hahhaha kount et choufini et chabri dogk! Reer n chagad oe nkoul: aah jraat fiya, mcheet oe khaleet el ma3eern lbarh marsalthoem

ahahhahahahaha wo;ahilaaa dahaktinii akhtiii tatafekri felmwa3en

01-06-2011, 23:56

Citaat door fessia4life:
ahahhahahahaha wo;ahilaaa dahaktinii akhtiii tatafekri felmwa3en

Hahahhaha bassah m3ak, heet nseethoem. Nat fi sbah, leekhoem mazal fe kouzina. Tehglart, mscheet n jrie el trean. Oen tlab rabbi Ma maradja et ktalnie illa rja3t el dar hahaha. Had nhar, oeff tansoe ma3amri makayn tala3 bhal lyouma.

Shoufi, had pc key deer elbsaalt m3aya. Tey skout oe takda iemta bra. Khaleetek 3la ghair a khtie, tsabhi 3la ghair

02-06-2011, 00:00

Citaat door Mr-appie:
Imazighen aan de top shab taza , al hoceima , nador !

taza?

02-06-2011, 00:09

Citaat door AlloAlloo:
Hahahhaha bassah m3ak, heet nseethoem. Nat fi sbah, leekhoem mazal fe kouzina. Tehglart, mscheet n jrie el trean. Oen tlab rabbi Ma maradja et ktalnie illa rja3t el dar hahaha. Had nhar, oeff tansoe ma3amri makayn tala3 bhal lyouma.

Shoufi, had pc key deer elbsaalt m3aya. Tey skout oe takda iemta bra. Khaleetek 3la ghair a khtie, tsabhi 3la ghair

ahahhaha tsbahi 3la khir akhtii

02-06-2011, 00:12
love you 2 babe

02-06-2011, 00:41
we all love Arabieren !
begrijpelijk ahha (6)

02-06-2011, 20:12
iwa waar zijn jullie?

02-06-2011, 23:02

Citaat door fessia4life:
iwa waar zijn jullie?

kount khedam a lella ><

02-06-2011, 23:04
Tetouaaaaaaaaaaaaan(l')

03-06-2011, 00:24
hahaha ik lach me hier rot!!! Arabieren? WTF jullie zijn marokkanen geen arabieren.!!!! Jullie komen niet uit het midden-oosten al zouden jullie dat wel willen!!! Ik kan niet geloven dat jullie nog trots zijn om uit casa of zo te komen. ik zou me doodschamen en vooral in de buurt van een berber.

03-06-2011, 01:16

Citaat door xassiaxje:
hahaha ik lach me hier rot!!! Arabieren? WTF jullie zijn marokkanen geen arabieren.!!!! Jullie komen niet uit het midden-oosten al zouden jullie dat wel willen!!! Ik kan niet geloven dat jullie nog trots zijn om uit casa of zo te komen. ik zou me doodschamen en vooral in de buurt van een berber.

Weet je waar ik weer om lach? Om een berber die denkt een pure berber te zijn, zoals ze dus vanaf het begin waren haha, ze vergeten er wel bij te vermelden dat de Imazighen eerst omringd en overheerst werden door de joden, Zelfs de Amazigh Queen was een jodin, Prinses/Queen Dehya. Gemengde huwelijken met de joden waren toen volop aan de gang en niet te vergeten toen de Arabieren Marokko inkwamen en de imazighen te bevrijden van de joden die hun zwaar hadden gehersenspoeld. Eindstand, Imazighen zijn in de loop der tijd zwaar gemixt met andere rassen, Van een echte Amazigh op dit moment kan je bij NIEMAND spreken.

03-06-2011, 01:16

Lila sa3ieda lil jamie3!

03-06-2011, 01:25

Citaat door Taro-D-Zbel:
Weet je waar ik weer om lach? Om een berber die denkt een pure berber te zijn, zoals ze dus vanaf het begin waren haha, ze vergeten er wel bij te vermelden dat de Imazighen eerst omringd en overheerst werden door de joden, Zelfs de Amazigh Queen was een jodin, Prinses/Queen Dehya. Gemengde huwelijken met de joden waren toen volop aan de gang en niet te vergeten toen de Arabieren Marokko inkwamen en de imazighen te bevrijden van de joden die hun zwaar hadden gehersenspoeld. Eindstand, Imazighen zijn in de loop der tijd zwaar gemixt met andere rassen, Van een echte Amazigh op dit moment kan je bij NIEMAND spreken.

hahah duik eens de geschiedenis boeken in!! de berbers leefden in die tijden niet eens volgens islamitische levenswijze. Correctie: nu zijn er geen arabieren meer in marokko, alles is met de berbers gemixt. Waar is de islamisering het eerst begonnen?? was het niet in het noorden toevallig!!En na de islamisering wie was er dan een schoothondje van het westen. -> de zogezegde arabieren, Allemaal landverraders zelfs de koning destijds. Als het niet Abdelkrim was geweest en het bloed zweet en tranen van de berbers dan was marokko, marokko nu niet hé!!!

03-06-2011, 01:27

Citaat door Taro-D-Zbel:

BTW: ik ben pure berber, plus mijn voorouders komen ook uit het midden-oosten en stam af van de bloedlijn van de profeet dus mag ik toch trots zijn of niet??

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31