Bekijk volle/desktop versie : Nadia terug in Engeland?



30-05-2011, 14:05
Wie heeft ook de boeken van, Nog eenmaal mijn moeder zien, Vechten voor Nadia en Uit naam van mijn dochters gelezen. Ik heb ze alle 3 gelezen en ben benieuwd hoe het nu met Nadia is. Weet iemand dit?
Ik ben al aan het googlen. Heb alleen gevonden dat iemand schreef dat ze weer in Engeland is met haar man en kinderen. Ik hoop het maar.
Weet iemand nog meer hiervan? Of dat er nog een boek uitkomt?

30-05-2011, 14:08


Ik heb jaren terug ook; 'Nog eenmaal mijn moeder zien' en 'Vechten voor Nadia' gelezen. Mooie boeken! Maar of er nog een 4e boek komt weet ik niet, ben ook wel benieuwd naar hoe het verder is met Nadia.

30-05-2011, 14:11

Citaat door uniQue_ladyY:
Ik heb jaren terug ook; 'Nog eenmaal mijn moeder zien' en 'Vechten voor Nadia' gelezen. Mooie boeken! Maar of er nog een 4e boek komt weet ik niet, ben ook wel benieuwd naar hoe het verder is met Nadia.


Dat moet toch iemand weten. Ik wil het ook graag weten. En op google staat het niet duidelijk geschreven. Of heb niet goed genoeg gekeken.

30-05-2011, 15:58
Volgens mij woont ze nu in Engeland samen met haar man en is de zoon van Zana ook in Engeland. Ik had er een keer een documentaire van gezien.

30-05-2011, 16:08


Ik heb alleen ´Nog eenmaal mijn moeder zien´ gelezen. Waar gaat de andere over, is dat een vervolg?

31-05-2011, 12:02

Citaat door Mayas:
Volgens mij woont ze nu in Engeland samen met haar man en is de zoon van Zana ook in Engeland. Ik had er een keer een documentaire van gezien.


Die documentaire had ik ook graag gezien. Jammer dat ik dat gemist heb.

Ik hoop dat er nog een vierde boek uit komt.

31-05-2011, 12:03

Citaat door Ess.:
Ik heb alleen ´Nog eenmaal mijn moeder zien´ gelezen. Waar gaat de andere over, is dat een vervolg?


Ja dat zijn vervolgboeken. ook aanraders.

31-05-2011, 12:08
ze wou de vorige keer absoluut niet terug dus ik denk dat ze nog daar is.

31-05-2011, 12:34

Citaat door Maintenant:
ze wou de vorige keer absoluut niet terug dus ik denk dat ze nog daar is.


Zou wou wel terug. Ze stond onder druk.

31-05-2011, 20:51

Citaat door sunshine2000:
Die documentaire had ik ook graag gezien. Jammer dat ik dat gemist heb.

Ik hoop dat er nog een vierde boek uit komt.



De moeder van Nadia heeft ook een boek geschreven. Kan alleen niet op de titel komen. Vechten voor Nadia? of had Zana dat geschreven?

01-06-2011, 00:02
Ik heb ze ook allemaal gelezen. Zou ook wel willen weten hoe het met ze gaat.

Is de docu online te bekijken?

01-06-2011, 00:04
Ik moest laatst ook aan die arme meiden denken,vraag me ook af waar ze nu zijn?

01-06-2011, 00:22


Ik heb me dat ook afgevraagd sinds ik het boek jaren geleden heb gelezen. Ik heb toen ooit gegoogled en toen las ik dat een groep journalisten naar Sanaa waren gegaan, omdat Nadia en haar man en kinderen in de stad woonden. Ze hadden haar gesproken en gezien en ze vertelde dat alles goed ging en dat ze gelukkig was in Sanaa. Je weet natuurlijk nooit of ze dat echt meent of dat ze onder druk is gezet door haar man en schoonfamilie...

InshaAllaah is ze gezond en gelukkig

01-06-2011, 12:25

Citaat door Mayas:
De moeder van Nadia heeft ook een boek geschreven. Kan alleen niet op de titel komen. Vechten voor Nadia? of had Zana dat geschreven?


Het boek dat de moeder heeft geschreven heet: Uit naam van mijn dochters. Is ook een aanrader om te lezen.