Bekijk volle/desktop versie : Touriya Haoud in Amerikaanse film



Pagina's : [1] 2 3 4

14-10-2004, 11:50
AMSTERDAM - Touriya Haoud heeft een hoofdrol weten te bemachtigen in een nieuwe Hollywoodproductie. In de Amerikaanse film 'Five Fingers' is ze de minnares van niemand minder dan Ryan Phillippe, acteur uit onder andere 'Gosford Park', 'Cruel Intentions' en 'I know what you did last Summer'.

Na de wereldwijde campagne voor Replay jeans, werd de 27-jarige schone vorige maand tijdens een modellenopdracht in Parijs verblijd met een wel heel leuk telefoontje. Of ze direct naar Los Angeles wilde komen, voor de casting van 'Five Fingers', een nieuwe film met Ryan Phillippe en Laurence Fishburne.



M-A-R-O-C--M-E-D-I-A

14-10-2004, 11:54


Zijn we daar trots op ofzo?

14-10-2004, 11:59
Ik niet!

14-10-2004, 11:59
Hoe laag kan ze zinken?

14-10-2004, 12:00


Best lekker, alleen haar ogen staan beetje ver uitelkaar. lijkt wel een paard.

14-10-2004, 12:09
Dat hebben alle prooidieren, dan zien ze me al van verre aankomen

14-10-2004, 12:13

Citaat door KohiNoor:
Ik vind haar lang en lomp en een grof gezicht. Geef mij maar Birgit Schuurman of Sylvie meis.
Wij vallen op verschillende types.

14-10-2004, 12:15
ze is lekker gek alleen die neus staat zo in de weg de rest is gewoon goed en lekker neukbaar

14-10-2004, 12:37
scheef..........

14-10-2004, 14:02
ze is gewoon een xxxx die in haar eigen video clip naakt in het water zit
welke marokaanse meid gaat dat nou weer doen behalve zij die xxxx .dan ze is echt goed koop sorry hoor

14-10-2004, 14:04
Bij jensen zei ze een keer....dat ze niet aan ramadan deed.....de manier waarop......RAMADAN JAMMER DAN.......zo zullen er misschien meer zijn die er zo over denken........maar dan moet ze zichzelf geen moslim noemen met haar hollandse xxxxxx.......sindsdien mag ik haar niet.......

jaloers??? GET A LIFE.......zij tipt niet eens aan mij!!!

14-10-2004, 14:10

Citaat door Djenah:
Bij jensen zei ze een keer....dat ze niet aan ramadan deed.....de manier waarop......RAMADAN JAMMER DAN.......zo zullen er misschien meer zijn die er zo over denken........maar dan moet ze zichzelf geen moslim noemen met haar hollandse xxxxxx.......sindsdien mag ik haar niet.......

jaloers??? GET A LIFE.......zij tipt niet eens aan mij!!!
Precies!! Wallah zelfde bij mij. Toen ze dat zei.... Toen had ik een heel andere mening over haar. Jammer...

14-10-2004, 14:11



Citaat door Mo_Kers:
AMSTERDAM - Touriya Haoud heeft een hoofdrol weten te bemachtigen in een nieuwe Hollywoodproductie. In de Amerikaanse film 'Five Fingers' is ze de minnares van niemand minder dan Ryan Phillippe, acteur uit onder andere 'Gosford Park', 'Cruel Intentions' en 'I know what you did last Summer'.

Na de wereldwijde campagne voor Replay jeans, werd de 27-jarige schone vorige maand tijdens een modellenopdracht in Parijs verblijd met een wel heel leuk telefoontje. Of ze direct naar Los Angeles wilde komen, voor de casting van 'Five Fingers', een nieuwe film met Ryan Phillippe en Laurence Fishburne.



M-A-R-O-C--M-E-D-I-A
Kei leuk voor Touiya!!!!!! Ryan is zwaar lekker

Hier wat mooie afbeeldingen van deze mooie man!





En met zijn gezinnetje



Ik kan niet wachten op de film

14-10-2004, 14:19
Touriya Haoud werd op 1 oktober 1977 geboren in Rhenen. Haar vader is Marokkaans en haar moeder is geboren in Macedonië.







14-10-2004, 14:30
Ryan is leuker!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4