Bekijk volle/desktop versie : kledingstijl man naar bruiloft



30-05-2011, 11:55
Hey dames

Wat vinden jullie nou een mooie combinatie van kleding voor een man naar een bruiloft toe
mijn man draagt met moeite een pak, liever een spijkerbroek met een blouse en hij is klaar

Maar plaats hier nou eens fotos van lekker casual kleding die goed te dragen is naar een bruiloft.
Een echte must is het hebben van een colbertje en een echte afrader is een coltrui, voor de rest plaats alles waarvan jij denkt dit is goed te dragen
vermeld er ook bij waar het vandaan komt

persoonlijk vindt ik dit wel leuk voor een man naar een bruiloft toe

http://www.schmalzmannenmode.nl/cms/CasualKleding/Casuals/tabid/85/language/nl-NL/Default.aspx

choukran dames

30-05-2011, 12:02


Gelijk heeft hij! Waarom in pak naar een bruiloft. Als het familie is oké, zoals broer/zus (pak met strop), neef/nicht (pak zonder strop). En anders lekker casual.

30-05-2011, 12:03
Mijn man doet een nette broek en blouse aan, tenzij het familie of een goede vriend is, dan draagt hij altijd een pak.

30-05-2011, 12:09

Citaat door azghenghan:
upp!


thanks voor je up


Citaat door Serbie:
Gelijk heeft hij! Waarom in pak naar een bruiloft. Als het familie is oké, zoals broer/zus (pak met strop), neef/nicht (pak zonder strop). En anders lekker casual.


Het is zijn neef, alleen ik kan er niet tegen als hij alweer een spijkerbroek aandoet, ik vindt dat gewoon niet netjes
maar zoals je zegt, pak zonder strop, maar een 1 kleurige pak vindt ik ook niets, een donker colbert en een lichte broek


Citaat door skoendahafiek:
Mijn man doet een nette broek en blouse aan, tenzij het familie of een goede vriend is, dan draagt hij altijd een pak.


Nou die van mij doet altijd moeilijk, ik zet zijn kleding klaar, en als hij uit zijn werk komt, en ik tref hem op de bruiloft dan zie ik dat hij gewoon in zijn makkelijke kleding is gekomen
maar dit keer ga ik het anders aanpakken

30-05-2011, 12:12


Een pantalon broek met een blouse, is wel zo netjes.

30-05-2011, 12:18
Een pak zonder stropdas. Dus pantalon, blouse en colbertje.

Ik ga ook het liefst in joggingsbroek naar een bruiloft maar dat kan ook niet.

30-05-2011, 12:21
Zeker geen spijkerbroek! Me man draagt meestal pantalon, met een blousje. Zonder strepen of hokjes gewoon egale kleur.
Met dit mooie weer kan een linnenbroek ook heel goed met een zomers blousje had hij ook een keer aan toen zijn vriend ging trouwen.

30-05-2011, 12:21
Je man is toch geen kind dat jij hem moet kleden??