Bekijk volle/desktop versie : M'n kids gaan morgen met hun pa op vakantie



30-05-2011, 10:34
...en uitgerekend VANDAAG droomde ik dat een vliegtuig is neergestort... Die droom heeft me echt bang gemaakt

30-05-2011, 10:39


Waarom ga jij niet mee.

30-05-2011, 10:43

Citaat door OkOk:
...en uitgerekend VANDAAG droomde ik dat een vliegtuig is neergestort... Die droom heeft me echt bang gemaakt



Gair oe salama.. het kan ook juist iets goeds betekenen

30-05-2011, 10:46
Allah iwassalhoum 3la gair inchaAllah, vervelend zulke dromen, niet serieus nemen. Je angst komt `s nacht tot uiting in die droom...

30-05-2011, 10:49


Dat komt gewoon doordat je er teveel over hebt nagedacht

Het komt allemaal goed

30-05-2011, 10:51
Allah iweselhoem 3la gair! Je hebt er vast aan zitten denken en dan ga je dat soort dingen dromen gekkie, maar je geen zorgen

30-05-2011, 10:54

Citaat door nouria-79:
Allah iwassalhoum 3la gair inchaAllah, vervelend zulke dromen, niet serieus nemen. Je angst komt `s nacht tot uiting in die droom...

Klopt okok als je iets heel erg vreest of je bent te veel bezig met bepaalde zaken dan worden die op genomen in je onderbewust zijn, en heeel goed aangedikt door el saytan. DIe met als doel heeeft jou el waswas aan te praten.


Gair insha allah, snap heeeel goed dat het een spannende moment voor je is.

Maar probeer voor je zelf een ritueel te bedenen om het goed af tesluiten de onmacht dat ze niet meer onderjou hoede zijn de komende dagen/weken.

en probeer vooral te genieten van je rust

30-05-2011, 11:26
Mijn moeder heeft hier ook altijd last van. Of als iemand op vakantie gaat komt er op het nieuws dat er iets mis was met een vliegtuig. Of er komt een enge film op tv waarin een vliegtuig neerstort.

30-05-2011, 11:39
ik haat vliegen

30-05-2011, 11:39
komt goed ik zou denk ik hetzelfde hebben..komt omdat je misschien beetje nerveus bent en gekke dingen door je hoofd gaan spoken.

Allahi iwoeselhoum alla ghair inshallah..

30-05-2011, 11:57
Khir Insha Allah !

30-05-2011, 16:30
Hee bedankt voor alle reacties! Reageer nou pas want heb 't drukk met inpakken.. ben even aan het uitrusten maar ga zo weer...

Nee, ik dacht er juist helemaal niet aan! Ik maakte me alleen maar zorgen of alles wel goed zou gaan ja, maar niet aan 'n vliegtuig dat voor m'n neur neerstort! Ik droomde dat ik toen ervandoor ging en niet ook dood wou.

30-05-2011, 16:42


Probeer er lekker van te genieten! Doe wat leuks met vriendinnen en nem wat tijd voor jezelf. Bij hun vader zijn ze vast in goede handen.. Probeer er van te genieten.. Beetje tijd voor jezelf.. Heb er geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat je weinig vrije tijd hebt..

En die nare dromen, daar moet je je niets van aantrekken.

Allah y wesalhoum 3la ghir!

30-05-2011, 16:54
Dat is gewoon weer even het besef dat je mensen kan verliezen om wie je geeft en die in je hart zitten..


Denk niet dat het vliegtuig gaat storten, mocht dat wel zo zijn een gevecht tegen Allah is er 1 die verloren is bij voorbaat...
hij neemt wie hij wil...