Bekijk volle/desktop versie : Restaurant Bir Bey in Amsterdam



30-05-2011, 00:33
Wie weet of het vlees wat er geserveerd wordt halal is?

Andere goede restaurants in amsterdam zijn welkom

30-05-2011, 00:40


Is dat Turks?

30-05-2011, 00:51
ja volgens mij wel

30-05-2011, 03:21

Citaat door marog_zwartpiet:
Heb je genoeg geld om te eten in bir bey ?


Hahahaa

30-05-2011, 11:16


mijn vraag is of het halal is, als ik het niet kan betalen vraag ik het niet

30-05-2011, 11:20
Ja ben afgelopen november geweest ze hebben lkkr eten (jammer genoeg verkopen ze alchohol en om nog x naar die plek te gaan noway), er was eerst n turkse band en daarna kwam n dj. Ik voelde me eerst niet op me gemak omdat ik 2vrouwen zag leek net xx met 2 mannen zaten ze te drinken echt zo vies maar daarna zag ik om me heen familie gezinnen maar alsnog zou ik nooit naar zo n plaats gaat met mn man en kids want je zag wijven die echt schaars bij liepen.

30-05-2011, 11:31

Citaat door Miss_Chantalle:
Ja ben afgelopen november geweest ze hebben lkkr eten (jammer genoeg verkopen ze alchohol en om nog x naar die plek te gaan noway), er was eerst n turkse band en daarna kwam n dj. Ik voelde me eerst niet op me gemak omdat ik 2vrouwen zag leek net xx met 2 mannen zaten ze te drinken echt zo vies maar daarna zag ik om me heen familie gezinnen maar alsnog zou ik nooit naar zo n plaats gaat met mn man en kids want je zag wijven die echt schaars bij liepen.


rond hoelaat komt die dj want wezijn van planvroeg te gaan rond 6 uur half 6 dan zal het wel wat rustiger zijn toch. Heb je nog andere tips?

30-05-2011, 11:36

Citaat door HappyMom84:
rond hoelaat komt die dj want wezijn van planvroeg te gaan rond 6 uur half 6 dan zal het wel wat rustiger zijn toch. Heb je nog andere tips?


uhm ik was rond 9 uur savonds daar en we bleven tot de einde dus ongvr rond 4 uur snachts( ik had niet eens door dat het zo laat was haha). Ik zou niet weten hoe het dan zou zijn rond die tijdstip, ben daar ook toen voor et eerst geweest. Andere tips uhm in maart was ik wezen wokken met mn tantes en nichten in adam aan de kant van de snelweg, weet niet meer hoe het heet ga et even navragen is ook echt kei gezellig en lkkr onbeperkt eten je betaalt 1 bedrag maar het is ook echt druk!! Zelfs met reserveren was het moeilijk maar daar zou ik wel vaker naartoe willen gaan

30-05-2011, 11:53
ok nee wij willen wel eerder gaan. Wokken houden we niet zo van haha ben echt op zoek naar een goed turks, marokkaans of egyptisch restaurant

30-05-2011, 12:15

Citaat door HappyMom84:
ok nee wij willen wel eerder gaan. Wokken houden we niet zo van haha ben echt op zoek naar een goed turks, marokkaans of egyptisch restaurant


topkapi den-haag/scheveningen

30-05-2011, 18:00

Citaat door Miss_Chantalle:
topkapi den-haag/scheveningen


thanks meid, maar topkapi vinden we niks, zowel het eten als het volk wat er komt is niets voor ons

31-05-2011, 00:28
Leziz op de pieter calandlaan is halal en super lekker turks eten.
je hebt er ook een bij bos en lommer weg sultan palace.
in amsterdam allebei

12-08-2013, 03:37


ik eet daar elke week... heerlijk

12-08-2013, 09:50
Konak of Meram , halal en geen alcohol