Bekijk volle/desktop versie : Thuiskapster 'Amira aan huis' zwaaarr belazerd!



Pagina's : [1] 2

29-05-2011, 21:21
Weer de zoveelste slechte ervaring wat betreft marokkaanse afspraken.

Ik had een kapster aan huis geboekt voor afgelopen zaterdag, ze zou naar mijn huis komen en een kapsel zetten voor 3 nichten en ik wij waren de bruismeisjes van mijn nicht die ging trouwen die dag.
Ik had afspraak met haar gemaakt om half 1.

Safi we hadden om 11 uur afspraak bij douglas hadden we ons opgemaakt. Ik kwam precies half 1 thuis.

Ik bel die thuiskapster 3 keer werd niet opgenomen.
Ik begon me al beetje zorgen te maken want als zij niet kwam dan waren we echt de pineut! Ik dacht rustig afwachten niet tevaak bellen. Na 10 min kreeg ik een sms Ja sorry schat ben wat later mijn eerste afspraak is uitgelopen.
Dus ik denk oke kan gebeuren vond wel vaag dat ze smste ipv terugbellen. ik stuur sms terug ik vraag hoelaat ben je er dan want half 3 moeten we echt weg dan komt de bruidegom haar ophalen. Krijg ik een half uur later een sms 'Ben er over een half uur'. Toen was het al 1 uur. dus ze zou er half 2 pas zijn.

Ik begon echt te flippen want ik had verder niks geregeld ik rekende echt op haar! ik had geen plan B.

Ik wachten wachten bellen word zovaak niet opgenomen.
Ejowww ik kon wel huilen wallah, me nichten rekende op mij dat ik kapster zou regelen en dan krijg je dit.

Het was inmiddels al 2 uur en nog steeds geen kapster...ik had de hoop echt opgegeven ik ging alvast me haren fohnen me nichten ook.
Half 3 a3ibadallah komt die kapster aan met nog een meisje.

Komen ze binnen geen sorry geeen niksss zoo stoer komen ze binnen.
Ik dacht fuck jullie wallah meh jullie hoeven mij haar nog te doen we moesten weggg want de bruidegom was al onderweg.
Me 2 nichten hadden ze snelsnel in 5min een kapsel gezet me 3de nicht echt ook binnen 5 min.
Ik zat zonder kapsel was gewoon geen tijd ik dacht be3da liever mijn nichten een kapsel dan ik.
Ik vroeg nog waarom ze laat waren zegt ze ja ik had afspraak voor jullie van 10 mensen en mijn partner was ziek dus ik moest hun allemaal doen.
Ik dacht AAA mens waarom bel je mij dan niet even om dat door te geven dan waren we gewoon naar de kapster gegaan!

Toen vroeg me nicht hoeveel is het? Vraagt ze gewoon de volle pond 22,50 p persoon.

Kijk hoe vies he, ik zeg tegen haar waar slaat dat op? Je komt pas half 3 aankakken je hebt snelsnel kapseltje gezet van 5 min haren hadden we zelf gefohnt en je vraaagt gewoon de volle pond!
Zegt ze heel beidehand ja als de dokter telaat is zeg je toch ook niet nee ik betaal geen verzekering.
Kijk wat een vieze reactie ik zei maar niks want anders was het echt uit de hand gelopen Ze hebben haar gewoon alles betaald en toen zijn ze weg gegaan.

3 uur gingen we pas weg uit huis en kapsels wallah ze zagen er niet uit, eind van de avond was het helemaal in gezakt.

Mohim wat moet ik zeggen heel de avond was ik gestrest door hun.
Geen kapsel geen leuke avond allemaal door deze vieze beidehande thuiskapster van niets.

En ja ik plaats deze topic omdat ik het niemand anders gun wallah!

29-05-2011, 21:33


wat een tutje zeg

29-05-2011, 21:35
Amaiii ergg

29-05-2011, 21:37
'Ik zou echt aan der haar trekken, dat ze nog bijdehand durft te doen jeetje!

29-05-2011, 21:39


je had de rop der bek moeten reammen en helemaal geen gel dmoeten geven, oprotte ermee hoe wilt ze bewijze dat ze een dienst heeft geleverd die kehba

29-05-2011, 21:43

Citaat door meisje022:
je had de rop der bek moeten reammen en helemaal geen gel dmoeten geven, oprotte ermee hoe wilt ze bewijze dat ze een dienst heeft geleverd die kehba



29-05-2011, 21:46
Ik had mijn haar écht niet meer laten doen. Had haar niet eens meer binnengelaten... Had je kunnen verwachten, idd.. dat ze de volle pond zou eisen! M3arba en afspraken... bah....

29-05-2011, 21:55
Even serieus ik heb me echtttt ingehouden wallah ik stond echt op ontploffen.
Ik bleef nog 3ed aardig en zij doet nog beidehand sorry dan heb je echt klappen nodig.

Dit doe ik echt nooiitt meer ik heb mijn lesje geleerd.
Ik gun niemand zo een dag die ik gister heb meegemaakt was 1 en al stres.

Zelfs de bruid (mijn nicht) was kwaad dat we telaat waren begrijpelijk we waren haar bruidsmeisjes. Allemaal door deze achterlijke wijven.

Mijn zus zei nog heel normaal tegen hun, kijk de fout zit bij jullie jullie zijn telaat dus jullie moeten de meiden eigenlijk tegemoet komen door bijv wat van de prijs af te halen of een volgende keer bijv gratis kapsel te zetten mohim iets.. Want zo laten jullie geen reclameplaatje achter..
Zegt ze nog een keer heel beidehand nou dat hoeft niet en verder niks.
Ze liepen gewoon naar buiten.
Het knaagt gewoon nog steeds aan mij wallah ben echt gestrest.

29-05-2011, 21:58

Citaat door meisje022:
je had de rop der bek moeten reammen en helemaal geen gel dmoeten geven, oprotte ermee hoe wilt ze bewijze dat ze een dienst heeft geleverd die kehba


Dan wordt het weer een vechtpartij snap je kost allemaal tijd, en wij waren al telaat ik vond erg voor mijn nicht de bruid dus heb echt vol gas naar haar gereden.
Volgende keer als ik hun zie rij ik vol gas over haar heen! zjnoen

29-05-2011, 22:02
Echt een vieze actie !!

29-05-2011, 22:13
ik zou niet eens de deur open doen laat staan kapsels laten maken

29-05-2011, 22:29

Citaat door henasettehuur:
ik zou niet eens de deur open doen laat staan kapsels laten maken


Als het aan mij lag liet ik ze ook niet binnen wallah, alleen mijn nichten wilde echt een kapsel en ze zijn best wel aardig qua karakter ze schamen zich snel dus zij hebben wel snel kapsel gedaan. Maar savonds was hun kapsel helemaal ingezakt.

29-05-2011, 22:33


Jeetje zeg

Jammer... Ik lees hier zovaak dat diensten niet klantvriendelijk zijn. Hoe komt dat toch.. Je wilt toch als dienst zijnde een goede reputatie behouden?

29-05-2011, 22:38

Citaat door Touzine_Dame:
Weer de zoveelste slechte ervaring wat betreft marokkaanse afspraken.

Ik had een kapster aan huis geboekt voor afgelopen zaterdag, ze zou naar mijn huis komen en een kapsel zetten voor 3 nichten en ik wij waren de bruismeisjes van mijn nicht die ging trouwen die dag.
Ik had afspraak met haar gemaakt om half 1.

Safi we hadden om 11 uur afspraak bij douglas hadden we ons opgemaakt. Ik kwam precies half 1 thuis.

Ik bel die thuiskapster 3 keer werd niet opgenomen.
Ik begon me al beetje zorgen te maken want als zij niet kwam dan waren we echt de pineut! Ik dacht rustig afwachten niet tevaak bellen. Na 10 min kreeg ik een sms Ja sorry schat ben wat later mijn eerste afspraak is uitgelopen.
Dus ik denk oke kan gebeuren vond wel vaag dat ze smste ipv terugbellen. ik stuur sms terug ik vraag hoelaat ben je er dan want half 3 moeten we echt weg dan komt de bruidegom haar ophalen. Krijg ik een half uur later een sms 'Ben er over een half uur'. Toen was het al 1 uur. dus ze zou er half 2 pas zijn.

Ik begon echt te flippen want ik had verder niks geregeld ik rekende echt op haar! ik had geen plan B.

Ik wachten wachten bellen word zovaak niet opgenomen.
Ejowww ik kon wel huilen wallah, me nichten rekende op mij dat ik kapster zou regelen en dan krijg je dit.

Het was inmiddels al 2 uur en nog steeds geen kapster...ik had de hoop echt opgegeven ik ging alvast me haren fohnen me nichten ook.
Half 3 a3ibadallah komt die kapster aan met nog een meisje.

Komen ze binnen geen sorry geeen niksss zoo stoer komen ze binnen.
Ik dacht fuck jullie wallah meh jullie hoeven mij haar nog te doen we moesten weggg want de bruidegom was al onderweg.
Me 2 nichten hadden ze snelsnel in 5min een kapsel gezet me 3de nicht echt ook binnen 5 min.
Ik zat zonder kapsel was gewoon geen tijd ik dacht be3da liever mijn nichten een kapsel dan ik.
Ik vroeg nog waarom ze laat waren zegt ze ja ik had afspraak voor jullie van 10 mensen en mijn partner was ziek dus ik moest hun allemaal doen.
Ik dacht AAA mens waarom bel je mij dan niet even om dat door te geven dan waren we gewoon naar de kapster gegaan!

Toen vroeg me nicht hoeveel is het? Vraagt ze gewoon de volle pond 22,50 p persoon.

Kijk hoe vies he, ik zeg tegen haar waar slaat dat op? Je komt pas half 3 aankakken je hebt snelsnel kapseltje gezet van 5 min haren hadden we zelf gefohnt en je vraaagt gewoon de volle pond!
Zegt ze heel beidehand ja als de dokter telaat is zeg je toch ook niet nee ik betaal geen verzekering.
Kijk wat een vieze reactie ik zei maar niks want anders was het echt uit de hand gelopen Ze hebben haar gewoon alles betaald en toen zijn ze weg gegaan.

3 uur gingen we pas weg uit huis en kapsels wallah ze zagen er niet uit, eind van de avond was het helemaal in gezakt.

Mohim wat moet ik zeggen heel de avond was ik gestrest door hun.
Geen kapsel geen leuke avond allemaal door deze vieze beidehande thuiskapster van niets.

En ja ik plaats deze topic omdat ik het niemand anders gun wallah!





Zou ik een topic noch foto's van haar kunnen zien?
Ik heb haar denk ik ook als thuiskapster 19 juni

Wat vervelend voor je meid, maar ik zou het anders aangepakt hebben.
Je voelde je schuldig tegen over je nichten omdat je volgens jou de
verkeerde keuze had gemaakt maar ik zou eerder naar een andere
kapster gaan en haar niet eens binnen laten na een hartig woordje.
Dan hopen dat het kei hard regent.

Ik vind het erg sneu voor je, eerlijk waar!
heb je uiteindelijk wel wat leuks met je haar kunnen doen?


29-05-2011, 22:46

Citaat door Touzine_Dame:
Als het aan mij lag liet ik ze ook niet binnen wallah, alleen mijn nichten wilde echt een kapsel en ze zijn best wel aardig qua karakter ze schamen zich snel dus zij hebben wel snel kapsel gedaan. Maar savonds was hun kapsel helemaal ingezakt.


oh niet leuk voor je nichten ewa laat haar ze komt haar zelf nog wel eens tegen

Pagina's : [1] 2