Bekijk volle/desktop versie : help aub



Pagina's : [1] 2 3 4

29-05-2011, 21:08
Ik ben sinds kort met me vriend naar bed gegaan maar k ben 1week overtijd en niet ongesteld geworden ik ga morgen zwangerschapstest doen en als k zwanger ben hoe kan ik dat weg halen en waar kan je het weg halen aub geen haaat reactiee alvast dankje voor je hulp

29-05-2011, 21:18


Citaat door sarahblabla:
Ik ben sinds kort met me vriend naar bed gegaan maar k ben 1week overtijd en niet ongesteld geworden ik ga morgen zwangerschapstest doen en als k zwanger ben hoe kan ik dat weg halen en waar kan je het weg halen aub geen haaat reactiee alvast dankje voor je hulp







schandalig zulke mensen als jij

29-05-2011, 21:22
Ik spuug op je

29-05-2011, 21:22
neem in dat geval contact op met jou huisarts.

29-05-2011, 21:22


Citaat door sarahblabla:
Ik ben sinds kort met me vriend naar bed gegaan maar k ben 1week overtijd en niet ongesteld geworden ik ga morgen zwangerschapstest doen en als k zwanger ben hoe kan ik dat weg halen en waar kan je het weg halen aub geen haaat reactiee alvast dankje voor je hulp



die test is moeilijk hoor, kom je echt niet doorheen .

je moet langs je huisarts gaan die zal je dan doorsturen naar de bestemming. als je er niet uitkomt kan ik het voor je navragen bij een ervaren

29-05-2011, 21:25
Een kind weg halen is meer haram dan een kindje baren voor je getrouwd bent
Jij hebt niet te oordelen of leven en dood


Geen haat reactie, just the facts

29-05-2011, 21:25

Citaat door sarahblabla:
Ik ben sinds kort met me vriend naar bed gegaan maar k ben 1week overtijd en niet ongesteld geworden ik ga morgen zwangerschapstest doen en als k zwanger ben hoe kan ik dat weg halen en waar kan je het weg halen aub geen haaat reactiee alvast dankje voor je hulp


up

29-05-2011, 21:27
Schiet jezelf neer,
geen andere opties als zulke meisjes zoals jou.
Eigen schuld, Dikke Bult.

29-05-2011, 21:28

Citaat door Irakeesjexx:
up


huh je wilde haar toch helpen?

29-05-2011, 21:30

Citaat door sarahblabla:
Ik ben sinds kort met me vriend naar bed gegaan maar k ben 1week overtijd en niet ongesteld geworden ik ga morgen zwangerschapstest doen en als k zwanger ben hoe kan ik dat weg halen en waar kan je het weg halen aub geen haaat reactiee alvast dankje voor je hulp


weg halen het ergste wat je kan doen... jou soort zijn goedkoop zeker door de ouders eh de hel wacht op je dus leeef je leven

29-05-2011, 21:30
je kan terecht bij de eerste beste rivier,s pring er in..

29-05-2011, 21:33
wollah illah weet als je je kind weg haalt allah ervoor kan zorgen dat je nooit kinderen meer kunt krijgen, je hebt een zonde begaan, kom je fouten na dit is je test die allah je geeft wat voor beslissing je nu gaat nemen wees een vrouw en verantwoordelijk voor het kind zoals je jezelf een vrouw noemde om met hem naar bed te gaan.

29-05-2011, 21:34

echt heh
JIJ hebt een fout gemaakt
waarom moet dat kind daarvoor boeten

moordernaar

29-05-2011, 21:37

Citaat door xMarociia:
Een kind weg halen is meer haram dan een kindje baren voor je getrouwd bent
Jij hebt niet te oordelen of leven en dood


Geen haat reactie, just the facts

je heb gelijk hoor het is echt haram
zij kan snel met hem gaan trouwen

29-05-2011, 21:41

Citaat door sarahblabla:
Ik ben sinds kort met me vriend naar bed gegaan maar k ben 1week overtijd en niet ongesteld geworden ik ga morgen zwangerschapstest doen en als k zwanger ben hoe kan ik dat weg halen en waar kan je het weg halen aub geen haaat reactiee alvast dankje voor je hulp



Abortus; jek lebes? Eerst Sekkis doen en nu weghalen . Ik jou Giziennn

Pagina's : [1] 2 3 4