Bekijk volle/desktop versie : drop hier een pagina uit je babyboek !



Pagina's : [1] 2

28-05-2011, 23:12
lijkt me heel leuk om het bij te houden, de mooiste momenten die je hebt meegemaakt dat je het later terug kunt lezen. ik kan helaas nog niet plaatsen, onze kleintje moet nog worden geschapen .

maar ik ben heel benieuw naar jullie ! !

die van anne geddes zijn een beetje prijzig, maar oh zo sweet !

28-05-2011, 23:28


niet zo saai doen mensen

29-05-2011, 09:03
Heb nog geen kind maar Upp

29-05-2011, 22:13
upp.

31-05-2011, 09:41


upp

31-05-2011, 09:48
Ik hou geen baby boek bij, zou niet weten wat er in moet.

31-05-2011, 21:51
de meeste babyboeken zijn kant-en-klaar, is echt leuk.. hoef je alleen in te vullen. zoiets als een ''vriendenboekje'' maar dan met de gegevens en leuke momenten/foto's van je baby's eerste jaar. je hoeft dus niet zelf een babyboek in elkaar te zetten, dat kan wel online, maar bij die kant-en-klare is beetje creativiteit en inspiratie (om mooie zinnen te maken en aparte foto's) voldoende.

31-05-2011, 23:22
Is nooit bij me opgekomen om een babyboek bij te houden, wel heb ik mijn kraamdossiers bewaart

01-06-2011, 00:22
hebb elke week een ''verslagje'' geschreven tijdens mij zwangerschap.. en na mijn zwangerschap om de 3 dagen wat over me kleine.. helaas heb k het niet lang volgehouden.

01-06-2011, 00:53

Citaat door vrouwtjevanap:
hebb elke week een ''verslagje'' geschreven tijdens mij zwangerschap.. en na mijn zwangerschap om de 3 dagen wat over me kleine.. helaas heb k het niet lang volgehouden.


zou wel wat verslagjes willen lezen , of staan er veel privédingen in? kijk maar inshallah. ben echt benieuwd!

01-06-2011, 11:23

Citaat door StickToTheSunna:
zou wel wat verslagjes willen lezen , of staan er veel privédingen in? kijk maar inshallah. ben echt benieuwd!
Zoals:

'' Mama heeft jou vandaag voor het eerst in bad gedaan. Heerlijk vond je het. Je bent zelf even in bad ingedut. Mama is Allah heel dankbaar, dat ik mag genieten van het moederschap en van een prachtkindje als jou.''

Zulke dingetjes.. en dat opa en oma voor het eerst op bezoek kwamen.. of dat we voor het eerst zijn gaan wandelen en bij andere opa zijn geweest..

hahaha maar k doe het nu niet meer.

01-06-2011, 11:35
Ik heb een leeg album van winnie the pooh gekocht en daar heb ik dan echofoto's, de zw.test en zijn navelstrengetje ingeplakt.. Zijn geboorte kaartje enzo en allemaal foto's van zijn geboorte, besnijdenis enzo.. een keer in de zoveel tijd plak ik foto's in en schrijf er leuke dingetjes bij!
In het boekje van CB hou ik bij wanneer hij wat kon!
Erg leuk om alles terug te kijken en lezen!

01-06-2011, 14:07


Ik hou ook een boekje bij, vanaf de zwangrrschspstest tot inshallah bevalling. Als kindje inshallah tien is zal ik hem dit boekje kado geven.

01-06-2011, 18:11
Ik heb een boekje waar ik in schrijf (mijn man ook). Ik ben daar een paar maanden voor de bevalling mee begonnen. Ik schrijf ook echt aan hem gericht. Ik kan alleen geen pagina hier opzetten..dat vind ik te prive.

01-06-2011, 21:20

Citaat door vrouwtjevanap:
Zoals:

'' Mama heeft jou vandaag voor het eerst in bad gedaan. Heerlijk vond je het. Je bent zelf even in bad ingedut. Mama is Allah heel dankbaar, dat ik mag genieten van het moederschap en van een prachtkindje als jou.''

Zulke dingetjes.. en dat opa en oma voor het eerst op bezoek kwamen.. of dat we voor het eerst zijn gaan wandelen en bij andere opa zijn geweest..

hahaha maar k doe het nu niet meer.


echt zo leukkk masha allah

Pagina's : [1] 2