Bekijk volle/desktop versie : I give up..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

28-05-2011, 21:16
Ik ben al jaren niet verliefd geweest, ik was voor het laatst op mijn 16de verliefd, alweer bijna 10 jaar geleden dus. Nou is er een jongen in beeld gekomen die ik al zo'n 4 jaar ken maar nooit serieus heb genomen. Het is een aardige, goede, zorgzame jongen dat weet ik heel zeker. Nu vraag ik me af of ik gewoon genoegen moet nemen met een man die goed voor me is zonder sterke gevoelens? Moet ik ook eerlijk zijn dat ik geen gevoelens voor hem heb? Ik weet niet of hij akkoord gaat? Hij heeft ooit wel eens gezegd dat hij genoegen zou nemen met een meid die hem 'leuk' vind..

28-05-2011, 21:18


verliefdheid zorgt dat je een beetje verdoofd bent en bepaalde dingen niet ziet, anders zou men nooit kunnen trouwen

28-05-2011, 21:19
En dan vraag ik mij af, neem jij daar genoegen mee?

28-05-2011, 21:22

Citaat door Dame1987:
En dan vraag ik mij af, neem jij daar genoegen mee?


Ik niet. Maja, het is ook zo dat ik in mannen bijna nooit 'verliefdheid' zie, dus als het er is merk ik het toch niet.

Citaat door Dommel:
verliefdheid zorgt dat je een beetje verdoofd bent en bepaalde dingen niet ziet, anders zou men nooit kunnen trouwen


Haha die is echt goed

28-05-2011, 21:22


denk je zo gelukkig te kunnen leven?
als je denkt dat hij jou gelukkig kan maken, dan moet je het doen, wrm niet?

28-05-2011, 21:26

Citaat door Mvr.Roosje:
denk je zo gelukkig te kunnen leven?
als je denkt dat hij jou gelukkig kan maken, dan moet je het doen, wrm niet?


Ik weet het echt niet, ik kan wel janken. Ik geef het gewoon echt op.

Na 10 jaar niet 1 keer verliefd geweest, vond niemand de moeite waard om contact mee te onderhouden gewoon niks. Ik ben bang dat het niet zal komen. Over 2 jaartjes ben ik al geen trouwmateriaal meer met die leeftijd van me.

28-05-2011, 21:28
[QUOTE=Madamoiselle.;97596919]Ik weet het echt niet, ik kan wel janken. Ik geef het gewoon echt op.

Na 10 jaar niet 1 keer verliefd geweest, vond niemand de moeite waard om contact mee te onderhouden gewoon niks. Ik ben bang dat het niet zal komen. Over 2 jaartjes ben ik al geen trouwmateriaal meer met die leeftijd van me.[/QUOTE]

ye denkwijze je kan op alle leeftijden trouwen.

waarom wordt je nooit verliefd? heb je wel een hart?

28-05-2011, 21:33

Citaat door Dommel:

Citaat door Madamoiselle.:
Ik weet het echt niet, ik kan wel janken. Ik geef het gewoon echt op.

Na 10 jaar niet 1 keer verliefd geweest, vond niemand de moeite waard om contact mee te onderhouden gewoon niks. Ik ben bang dat het niet zal komen. Over 2 jaartjes ben ik al geen trouwmateriaal meer met die leeftijd van me.


ye denkwijze je kan op alle leeftijden trouwen.

waarom wordt je nooit verliefd? heb je wel een hart?


27 is het gewoon afgelopen voor je. Dat is toch oud?

Ik ben wel eens verliefd geweest, 10 jaar geleden, hoe zielig klinkt dat?

28-05-2011, 21:37

Citaat door Madamoiselle.:
27 is het gewoon afgelopen voor je. Dat is toch oud?

Ik ben wel eens verliefd geweest, 10 jaar geleden, hoe zielig klinkt dat?


nee natuurlijk niet, je hebt nog tot je 35ste.

is niet zielig hoor, misschien heb je een hoge verliefdheidsgrens, sommigen worden elke week 2 keer verliefd

28-05-2011, 21:38
Alles is mektab, jij bent niet de enigste dat volgens jouw overdatum is. ik ken mensen dat zelfs ouder zijn en nog steeds niet zijn getrouwd

28-05-2011, 21:40
Wat zegt jouw verstand?

28-05-2011, 21:40
Je moet niet willen trouwen om het trouwen.

28-05-2011, 21:41



Citaat door Just_Hannah:
Je moet niet willen trouwen om het trouwen.


idd, en als je grapjes over diefstal maakt met je ook niet trouwen

28-05-2011, 21:42
Ik zelf zou het denk ik niet kunnen. Er moet in ieder geval aantrekkingskracht zijn. Anders zou ik het echt niet kunnen. Misschien kun je hier wat mee.

28-05-2011, 21:42
Niet opgeven joh, verliefdheid kan wel daarna nog komen hoeft niet perse in het begin..miss denk je daarna van ow hij is zo leuk en hij stond al die tijd gewoon voor me en zal hij dan je hartje stelen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6