Bekijk volle/desktop versie : Eerste beelden van de training A-elftal en Olympiche elftal



28-05-2011, 13:16

28-05-2011, 13:21


Als je selecties gaat vergelijken, denk je dat Marokko gaat winnen of niet? Ik heb er geen goed gevoel bij. Vooral nu Alioui basis staat.

28-05-2011, 13:27
Tuurlijk heb ik er geen vertrouwen in. We zitten veel te krap in de verdedigers.

28-05-2011, 13:29
Selectie is echt shit man.

28-05-2011, 13:42



Citaat door MounEB:
Selectie is echt shit man.


Is al jaren zo

Goal:
Clown
Clown
Clown

Verdediging:
Bassir
Konko
Benatia
Kantari
Boukriss
Kouatari
Kaddouri

Middenveld:
Kharja
Hermach
Belhanda
Chafni

Taarabt
Aissati
Carcela
Boussouffa

Aanval:
Chamack
El Hamdaoui
Assaidi
Dirar
Amrabat
El Arabi

Egenlijk niet zo moeilijk. We zitten wel krap in de verdedigers.

28-05-2011, 13:47

Citaat door casaoui01:
Is al jaren zo

Goal:
Clown
Clown
Clown

Verdediging:
Bassir
Konko
Benatia
Kantari
Kouatari
Kaddouri

Middenveld:
Kharja
Hermach
Belhanda
Chafni

Taarabt
Aissati
Carcela
Boussouffa

Aanval:
Chamack
El Hamdaoui
Assaidi
Dirar
Amrabat
El Arabi

Egenlijk niet zo moeilijk. We zitten wel krap in de verdedigers.



Als Fettah Boukhriss zijn basisplaats krijgt bij Standard Luik dan mag die ook erbij.
Linksback Zakaria Bergdich speelde vorige week hele wedstrijd mee met Lens.
Rechtsback Yassine Jebour speelt ook de laatste tijden bij Stade-Ren....
Verder doet Lamyaghri het toch goed deze kwalificatie pas 1 doelpunt tegen door een penalty ...

28-05-2011, 13:52

Citaat door Les-far-rabat:
Als Fettah Boukhriss zijn basisplaats krijgt bij Standard Luik dan mag die ook erbij.
Linksback Zakaria Bergdich speelde vorige week hele wedstrijd mee met Lens.
Rechtsback Yassine Jebour speelt ook de laatste tijden bij Stade-Ren....
Verder doet Lamyaghri het toch goed deze kwalificatie pas 1 doelpunt tegen door een penalty ...


Keepers uit Marokko blijven clowns. Ik vergeet nooit meer zijn overhaaste uittrap tegen Frankrijk.

28-05-2011, 13:53
Alioui??? Ik denk gewoon dat de duo Benatia-El Kaoutari wordt hoor

28-05-2011, 13:58
Nee. Vindt Gerets een beetje te onervaren. En Alioui heeft ie vaker zien verdedigen.

28-05-2011, 14:04

Citaat door MounEB:
Als je selecties gaat vergelijken, denk je dat Marokko gaat winnen of niet? Ik heb er geen goed gevoel bij. Vooral nu Alioui basis staat.



Hahah je gelooft t gerucht gelijk van Alioui pff. A sahbi, de 23spelers die opgeroepen zijn zijn nog geeneens volledig samen gaan trainen en dan geloof je al dat Alioui basis staat. Gerets bepaalt echt niet voordat hij Alioui heeft gezien al of hij hem in de basis zal zetten.

28-05-2011, 14:06

Citaat door M-Abdel.:
Hahah je gelooft t gerucht gelijk van Alioui pff. A sahbi, de 23spelers die opgeroepen zijn zijn nog geeneens volledig samen gaan trainen en dan geloof je al dat Alioui basis staat. Gerets bepaalt echt niet voordat hij Alioui heeft gezien al of hij hem in de basis zal zetten.


? Geloven? Het is in principe gewoon logisch hoor? Hij heeft Alioui captain gemaakt van het lokale elftal en hij heeft hem heel vaak zien verdedigen bij Wydad. Is 28 jaar en heeft dus veel ervaring.

Hij heeft El Kaoutari een keer zien spelen, en toen speelde hij echt slecht. Dat was tegen Caen. Plus dit is pas zijn eerste seizoen op het hoogste niveau.

Dus waarom lachen? Het is gewoon logisch als ie met Alioui start. Niet dat ie beter is dan El Kaoutari, maar wel logisch.

30-05-2011, 09:45
Het gaat sowieso wel een hele moeilijke wedstrijd worden, Algerije heeft weer een aantal ervaren spelers terug, die weten wel hoe ze zo een wedstrijd moeten aanpakken.