Bekijk volle/desktop versie : Berkania16, MiszGantoise, DUCK_, misz_mocrolady, Exactement. en mezelf, CHEBALEILA



29-05-2011, 19:52

Citaat door berkania16:
adhab ila???? :P ahahahhahahahaha improvisatie, kga buizen sowieso :P

@MG AHAHAHAHAHAH jaja uitvlucht z3ma voor tschool, junkie


aaaa tzal wel

Dahabti ila souk wa shareyti el batata. Weyow. :hihi


Citaat door Borqoswa:
hiërarchisch beroep(bij het hierachisch meerder van een overheid)
euhm,voorbeeeeeeeld .... euuuuh
ale krijg mijn tik,ik kan nie mer deftig nadenke!!

mohim volgende vraag
kan de koning amnestie verlenen?


Nee, de wetgever..


Citaat door MiszGantoise:
Hahah ja, ma tis een detail waar ik normaal over zou lezen.. vndaar..

GVG: bescherming vd bindende kracht vd uitspraak
KVG: gerechterlijke beslissing niet meer kan worden bestreden door verzet of hoger beroep of buitengewoon rechtsmiddel dat een schorsende werking heeft. Meer weet ik niet.


Nice one Saar, de essentie beschreven ! Pff. Ik zit bij "grondrechten" te herhalen en moet er nog een paar "nieuw" doen.

29-05-2011, 19:52



Citaat door Borqoswa:
hiërarchisch beroep(bij het hierachisch meerder van een overheid)
euhm,voorbeeeeeeeld .... euuuuh
ale krijg mijn tik,ik kan nie mer deftig nadenke!!

mohim volgende vraag
kan de koning amnestie verlenen?

Eeuh ja? Gokje.
Maar de koning is toch onbekwaam alleen te handelen. Akten vd koning moeten medeondertekend worden door een minister.

29-05-2011, 19:54

Citaat door CHEBALEILA:
aaaa tzal wel

Dahabti ila souk wa shareyti el batata. Weyow. :hihi



Nee, de wetgever..


Nice one Saar, de essentie beschreven ! Pff. Ik zit bij "grondrechten" te herhalen en moet er nog een paar "nieuw" doen.
fout de koning kan dat ook krachtens een wet (blz37 1ste paragraaf toelichting)

29-05-2011, 19:55

Citaat door Borqoswa:
adhab ila = ga naar (f3loen amr=toekomstige tijd/bevelende vorm)
mshetie fiha si in fi3loen madi dus "dahabtoe fiha"

wejoow wat ben ik goed!


Citaat door CHEBALEILA:
aaaa tzal wel

Dahabti ila souk wa shareyti el batata. Weyow. :hihi



.



hahahahaha zie kga sowieso buizen voor arabisch 1ste semester was ook een ramp ik ga voor de rest, daar is nog hoop voor

29-05-2011, 19:56


Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa7 inshaAllah, for each and every one!
LOL, gewoon proefexamen hier op m.nl lol. Awesommmmme.

29-05-2011, 19:57
Bij welk soort administratief beroep moeten alle administratieve beroepen uitgeput zijn vooraleer men een annulatieberoep kan indienen bij de raad van state afdeling bestuursrechtspraak.

(weggevertje)

29-05-2011, 19:59

Citaat door Borqoswa:
fout de koning kan dat ook krachtens een wet (blz37 1ste paragraaf toelichting)


Scherp. lol


Citaat door berkania16:
hahahahaha zie kga sowieso buizen voor arabisch 1ste semester was ook een ramp ik ga voor de rest, daar is nog hoop voor


Hahahaha Amel


Citaat door fehimatouzin:
tazz


3liek.


Citaat door DUCK_:
Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa7 inshaAllah, for each and every one!
LOL, gewoon proefexamen hier op m.nl lol. Awesommmmme.


Amine.
Wollahila.


Citaat door MiszGantoise:
Bij welk soort administratief beroep moeten alle administratieve beroepen uitgeput zijn vooraleer men een annulatieberoep kan indienen bij de raad van state afdeling bestuursrechtspraak.

(weggevertje)


Een georganiseerd administratief beroep !

29-05-2011, 19:59

Citaat door MiszGantoise:
Bij welk soort administratief beroep moeten alle administratieve beroepen uitgeput zijn vooraleer men een annulatieberoep kan indienen bij de raad van state afdeling bestuursrechtspraak.

(weggevertje)


willig?

29-05-2011, 20:03

Citaat door Borqoswa:
willig?

Nope Laïla is juist.
Willig of oneigenlijk beroep is de instelling waarbij beroep is ingesteld bij hetzelfde orgaan (nl. die die beslissing nam)

29-05-2011, 20:06

Citaat door MiszGantoise:
Nope Laïla is juist.
Willig of oneigenlijk beroep is de instelling waarbij beroep is ingesteld bij hetzelfde orgaan (nl. die die beslissing nam)


awel,georganiseerd beroep wilt gwn zeggen dat de overheid die beroep ontvangt verplicht is hierop een antwoord te geven
maar het is zo dat vooraleer ge naar de RvS kunt gaan, ge u eerst bij de administratie van die overheid zelf moet wenden (1ste zin toelichting)

29-05-2011, 20:08
Haha zo zot. Als ge die zinnen aan elkaar linkt allemaal, heeftie gelijk. Weyow, ik ben in de war.

Ge moet de georganiseerde uitputten vooraleer ge u tot de RVS kunt wenden... en willig is niet-georganiseerd. :S

29-05-2011, 20:09

Citaat door Borqoswa:
awel,georganiseerd beroep wilt gwn zeggen dat de overheid die beroep ontvangt verplicht is hierop een antwoord te geven
maar het is zo dat vooraleer ge naar de RvS kunt gaan, ge u eerst bij de administratie van die overheid zelf moet wenden (1ste zin toelichting)

Sow, uw antwoord blijft fout.

NEXT:

Nog makkelijker:
Leg uit: legaliteitscontrole & opportuniteitscontrole

29-05-2011, 20:09



Citaat door MiszGantoise:
Nope Laïla is juist.
Willig of oneigenlijk beroep is de instelling waarbij beroep is ingesteld bij hetzelfde orgaan (nl. die die beslissing nam)


en plus, de vraag is bij welke administratieve overheid en niet welke soort administratief beroep
als ge vraagt bij welke,dan is het of willig,hierarchisch,onder toezicht staand of andere administratieve overheid
welke soort beroep is dan wel of niet georganiseerd (zie pg3 , titel b
Indeling naargelang de administratieve overheid waarbij het beroep wordt ingesteld
IK WAS DUS JUUUST!!!

29-05-2011, 20:10

Citaat door CHEBALEILA:
Haha zo zot. Als ge die zinnen aan elkaar linkt allemaal, heeftie gelijk. Weyow, ik ben in de war.

Ge moet de georganiseerde uitputten vooraleer ge u tot de RVS kunt wenden... en willig is niet-georganiseerd. :S

Ja ma ja, zo kunt ge heel uw cursus aan elkaar linken en op 1 vraag als antwoord gewoon heel uw cursus neerschrijven.
de vraag was simpel. 1 woord was genoeg.

29-05-2011, 20:12

Citaat door Borqoswa:
en plus, de vraag is bij welke administratieve overheid en niet welke soort administratief beroep
als ge vraagt bij welke,dan is het of willig,hierarchisch,onder toezicht staand of andere administratieve overheid
welke soort beroep is dan wel of niet georganiseerd (zie pg3 , titel b
Indeling naargelang de administratieve overheid waarbij het beroep wordt ingesteld
IK WAS DUS JUUUST!!!

Moatje ga gij de moustapha uithangen. Ni moeilijk doen.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47