Bekijk volle/desktop versie : ik vind het zo heerlijk als het



27-05-2011, 14:31
[echt heel hard regent en het dan lekker hard waait en ik lekker warm op de bank lig en naar buiten zit te kijken heerlijk daar geniet ik dus echt van ik denk dat ik een winter mens ben ]

27-05-2011, 14:32


ik ook. Ik hou niet van de zon, en hitte.

27-05-2011, 14:35
Ik ben echt een lente/zomer mens, maar ik geniet ook echt van de regen als ik veilig binnen zit, vooral als de regen 'snachts tegen de ramen klettert, dan kruip ik helemaal in de armen van mijn man, dan geniet ik echt

27-05-2011, 14:41

Citaat door sunset:
Ik ben echt een lente/zomer mens, maar ik geniet ook echt van de regen als ik veilig binnen zit, vooral als de regen 'snachts tegen de ramen klettert, dan kruip ik helemaal in de armen van mijn man, dan geniet ik echt



juist ik ook ik geniet er alleen van als ik veilig thuis zit en het lekker warm heb met een warme kop thee of iets anders en dan lekker zo naar buiten kijken

27-05-2011, 14:41



Citaat door Snoepiet:
ik ook. Ik hou niet van de zon, en hitte.



27-05-2011, 14:43

Citaat door souraya22:
juist ik ook ik geniet er alleen van als ik veilig thuis zit en het lekker warm heb met een warme kop thee of iets anders en dan lekker zo naar buiten kijken
Precies, en als het echt keihard regent in de lente dan doe ik soms de voordeur open en kijk naar buiten en snuif de geur op, heerlijk

27-05-2011, 14:54

Citaat door sunset:
Precies, en als het echt keihard regent in de lente dan doe ik soms de voordeur open en kijk naar buiten en snuif de geur op, heerlijk