Bekijk volle/desktop versie : Wie willen jullie?



Pagina's : [1] 2 3

27-05-2011, 14:09

Voor de mannen en vrouwen.

Mannen:

Willen jullie vrouwen met hoofddoek of zonder hoofddoek, en willen jullie vrouwen met strakke kleding en wijde zodat je de figuur niet goed kan zien?


Vrouwen:

Willen jullie mannen die vaak naar zonnebank gaan of juist helemaal niet, en willen jullie een man die skinniejeans draagt (gebeurt tegenwoordig) of gewone normale broek?

En vertel gelijk ook hoe jij je ideale man of vrouw is en ook van innerlijk (innerlijk is de belangrijkste wat er bestaan believe me)


xx hassnaaaa

27-05-2011, 14:10


Als ie naar de zonnebank gaat of skinnyjeans draagt krijgt ie een pak slaag! Ik trouw met een man geen gay

27-05-2011, 14:13

Citaat door jajajaja:
Als ie naar de zonnebank gaat of skinnyjeans draagt krijgt ie een pak slaag! Ik trouw met een man geen gay



Beschrijf is jou ideale man van innerlijk en uiterlijk

27-05-2011, 14:16

Citaat door hassnaaa:
Beschrijf is jou ideale man van innerlijk en uiterlijk


Innerlijk; lief, aardig, zorgzaam, respect, vertrouwen, bezig met z'n geloof, respect voor z'n ouders(goede familieband),
Uiterlijk ben ik niet kieskeurig zolang hij er verzorgd uitziet en er niet als een zwerver bijloopt en naar zweet ruikt

27-05-2011, 14:17


effe serieus he, wat een gare onzin topic's tegenwoordig


27-05-2011, 14:19

Citaat door Push-It:
Het liefst een dame in de omgang, een slxt in bed, een prinses in de keuken en een doctorandes in het debat


Wil je je dat je vrouw hoofddoek moet dragen of niet en mag ze strakke kleding aan doen?



Citaat door jajajaja:
Innerlijk; lief, aardig, zorgzaam, respect, vertrouwen, bezig met z'n geloof, respect voor z'n ouders(goede familieband),
Uiterlijk ben ik niet kieskeurig zolang hij er verzorgd uitziet en er niet als een zwerver bijloopt en naar zweet ruikt



Masha'Allah

27-05-2011, 14:21

Citaat door Byrthi:
effe serieus he, wat een gare onzin topic's tegenwoordig




hoezoo?

27-05-2011, 14:25

Citaat door Push-It:
Het liefst een dame in de omgang, een slxt in bed, een prinses in de keuken en een doctorandes in het debat

Ahaha het verbaasd me dat je die foto van dat xxxxx meisje niet erbij hebt geplaatst





Masha'Allah[/QUOTE]

Ewa je weet natuurlijk nooit wat er op je pas komt maar ik hoop zoiets insha-Allah

27-05-2011, 14:28

Citaat door jajajaja:
Ahaha het verbaasd me dat je die foto van dat xxxxx meisje niet erbij hebt geplaatst





Masha'Allah


Ewa je weet natuurlijk nooit wat er op je pas komt maar ik hoop zoiets insha-Allah [/QUOTE]


Insha´Allah meid. Ik hoop het voor je

27-05-2011, 14:32

Citaat door hassnaaa:
Ewa je weet natuurlijk nooit wat er op je pas komt maar ik hoop zoiets insha-Allah



Insha´Allah meid. Ik hoop het voor je [/QUOTE]

Insha-allah voor ieder van hij/zij wil. OOk voor jou lieverd Baraka Allahoe fiek!

Citaat door Push-It:
Iedere moslima moet voor zichzelf bepalen in hoeverre dit past binnen haar interpretatie van het geloof
Binnenshuis mag ze dragen wat ze wilt




Dat is een Braziliaanse


Wuhahaha solly broeder dacht een xxxxx

27-05-2011, 14:33

Citaat door Push-It:
Iedere moslima moet voor zichzelf bepalen in hoeverre dit past binnen haar interpretatie van het geloof
Binnenshuis mag ze dragen wat ze wilt




Dat is een Braziliaanse



okee is goed:goedzoo:

27-05-2011, 14:37
Een vroom man. Absoluut.

27-05-2011, 14:38



Citaat door -Avantgarde:
Een vroom man. Absoluut.

ik wil ook zulke zwarte ogen hebben

27-05-2011, 14:42

Citaat door Push-It:
Deze dame toch?


Nee een donkere dame met een glimlach, van haar weet ik heus wel dat het geen xxxxx is

27-05-2011, 14:44
Naast geloof vind ik humor ontzettend belangerijk.

Pagina's : [1] 2 3