Bekijk volle/desktop versie : Toen ík wilde trouwen..



Pagina's : [1] 2 3

27-05-2011, 11:06
wilde hij niet, en nu hij wilt trouwen, wil ik niet. Wat zal die moeder wel niet van mij denken nu?


27-05-2011, 11:07


Ze zal niet veel soeps denken. Marokkaanse moeders wensen nu eenmaal perfecte vrouwtjes voor hun aanbeden zonen.

27-05-2011, 11:11

Citaat door Gezeur:
Ze zal niet veel soeps denken. Marokkaanse moeders wensen nu eenmaal perfecte vrouwtjes voor hun aanbeden zonen.



Ze belde mij en wilde m'n moeder spreken. Ik schrok me de pleuris en zei dat ze niet thuis was. Wat moest ik anders doen? Ik wil nog niet.

27-05-2011, 11:12

Citaat door Superficiall:
Ze belde mij en wilde m'n moeder spreken. Ik schrok me de pleuris en zei dat ze niet thuis was. Wat moest ik anders doen? Ik wil nog niet.


Je zegt; tante, met alle respect maar ik ben niet zomaar af te halen op commando van jouw geliefde zoon. Hij heeft zijn kans verspeeld.

27-05-2011, 11:18



Citaat door Gezeur:
Je zegt; tante, met alle respect maar ik ben niet zomaar af te halen op commando van jouw geliefde zoon. Hij heeft zijn kans verspeeld.





Het is niet dat hij z'n kans heeft verspeeld, ik wil gewoon nog niet trouwen. Over een paar jaar is hij welkom, maar wat ga ik nu trouwen? Die moeder weet dat wij elkaar al een aantal jaar kennen en dat het uiteindelijk toch wel gaat gebeuren. Maar niet nuuuu. Maar ik vind het een beetje onrespectvol van mezelf, want nu komt het over alsof ik alleen een relatie wil met haar zoon en meer niet. Snap je?

27-05-2011, 11:19

Citaat door Superficiall:


Het is niet dat hij z'n kans heeft verspeeld, ik wil gewoon nog niet trouwen. Over een paar jaar is hij welkom, maar wat ga ik nu trouwen? Die moeder weet dat wij elkaar al een aantal jaar kennen en dat het uiteindelijk toch wel gaat gebeuren. Maar niet nuuuu. Maar ik vind het een beetje onrespectvol van mezelf, want nu komt het over alsof ik alleen een relatie wil met haar zoon en meer niet. Snap je?


Waarom wilde je eerst wel trouwen, en nu pas over een paar jaar? Zelfs ik zou twijfelen of ik je wel voor mijn geliefde zoon zou willen.

27-05-2011, 11:19
Er gewoon niet voor zorgen dat zijn moeder nu een slecht beeld over je krijgt..

27-05-2011, 11:20
Wat een drama ...kalverliefde...

27-05-2011, 11:22

Citaat door Madiiha1990:
Ow je wil nog niet ..
Waarom plots niet meer?



Nee precies. Trouwen is meer dan het woord zelf. Ik wil mijn ouderlijk huis nog niet verlaten. Eerst dacht ik hier nooit over na, maar vind het best hoe het nu gaat.

Alleen zit ik met die moeder. Wat zal ze nu wel niet denken van mij? Als je iemand haar hand gaat vragen is dat eigenlijk een heel lief gebaar, omdat je haar dus welkom wilt heten in de familie. En ik heb dat soort van afgewezen., maar bedoel het niet zo.

27-05-2011, 11:23

Citaat door Superficiall:
wilde hij niet, en nu hij wilt trouwen, wil ik niet. Wat zal die moeder wel niet van mij denken nu?




toen dacht hij; waarom trouwen als ik toch bij haar seks kan krijgen

27-05-2011, 11:24
Als je van hem houdt, trouw je toch liever vandaag dan morgen? Of zeg ik nu iets heel verkeerds?

27-05-2011, 11:25

Citaat door Gezeur:
Waarom wilde je eerst wel trouwen, en nu pas over een paar jaar? Zelfs ik zou twijfelen of ik je wel voor mijn geliefde zoon zou willen.



Omdat ik geen zin heb om elke dag te koken en heel zijn familie langs te gaan. Weet je wel hoe groot zijn familie is?

27-05-2011, 11:26



Citaat door Asma88:
Er gewoon niet voor zorgen dat zijn moeder nu een slecht beeld over je krijgt..



Hoe dan?

27-05-2011, 11:26

Citaat door Mister_020:
Wat een drama ...kalverliefde...




27-05-2011, 11:26

Citaat door Afriqiyah.:
Als je van hem houdt, trouw je toch liever vandaag dan morgen? Of zeg ik nu iets heel verkeerds?


Je doet me zelfs verlangen naar een kotsbakje.


Citaat door Superficiall:
Omdat ik geen zin heb om elke dag te koken en heel zijn familie langs te gaan. Weet je wel hoe groot zijn familie is?


Dan zul je een punt moeten zetten achter hem en zijn familie.

Pagina's : [1] 2 3