Bekijk volle/desktop versie : gaaaaap boring



Pagina's : [1] 2

27-05-2011, 10:03
pffff heb echt moeite om mijn ogen open te houden vandaag kan niemand mij wakker houden


zzzzzzzzzzz ooo sorry daar ging ik weer


HELLLUP

27-05-2011, 10:28


So hier nog 1, me wekker ging om half 8, dacht NEEEEEH, had m op 8 uur gezet toen moest ik wel me bed uit en hoe, pff met moeite gedoucht, omgekleedt en naar buiten gegaan, me haren niet eens gedaan, heb maar de capuchon van me vestje op me hoofd gedaan, was zelfs te lui om me lenzen in te doen, dan maar bril op.. Pff zie er zo niet uit en het boeit me ook niet eens.
Ging net langs me vriendin, zij meteen, Pareltje ik heb slaaap kwam me bed niet uit, we liepen als twee zouzakken naast elkaar

27-05-2011, 10:32

Citaat door PareltJe_Nr1:
So hier nog 1, me wekker ging om half 8, dacht NEEEEEH, had m op 8 uur gezet toen moest ik wel me bed uit en hoe, pff met moeite gedoucht, omgekleedt en naar buiten gegaan, me haren niet eens gedaan, heb maar de capuchon van me vestje op me hoofd gedaan, was zelfs te lui om me lenzen in te doen, dan maar bril op.. Pff zie er zo niet uit en het boeit me ook niet eens.
Ging net langs me vriendin, zij meteen, Pareltje ik heb slaaap kwam me bed niet uit, we liepen als twee zouzakken naast elkaar



Hahahahha meskiena ik weet wat je bedoelt wollah….ik ben gewoon gebroken en ook nog eens stront verkouden. Dus naast een sjago bui ook nog snotteren de hele dag

Ik kwam heel rustig binnen vandaag op t werk en zei:gdmrgen hahhaha een collega riep: zo er is eentje met de verkeerde been uit bed gestapt
Ik zei: kijk maar uit dat die been je geen trap geeft hahaha tfoe die flauwe Hollandse opmerking iella mahedroe iemoetoe allatief.

maar ga me niet door mijn slaap beinvloeden wil lachen en gezellig zijn haaaaatsjoeeeeee. sjollieeeee ga effe mn neus snuiten

27-05-2011, 10:34
ik weet zo een kut dag vandaag

27-05-2011, 10:35



Citaat door monchery:
Hahahahha meskiena ik weet wat je bedoelt wollah….ik ben gewoon gebroken en ook nog eens stront verkouden. Dus naast een sjago bui ook nog snotteren de hele dag

Ik kwam heel rustig binnen vandaag op t werk en zei:gdmrgen hahhaha een collega riep: zo er is eentje met de verkeerde been uit bed gestapt
Ik zei: kijk maar uit dat die been je geen trap geeft hahaha tfoe die flauwe Hollandse opmerking iella mahedroe iemoetoe allatief.

maar ga me niet door mijn slaap beinvloeden wil lachen en gezellig zijn haaaaatsjoeeeeee. sjollieeeee ga effe mn neus snuiten



haha lachen en gezellig doen op een vrijdag? No way men.. Te moe en lui daarvoor.. aah miskiena Allahieshafiek

27-05-2011, 10:35

Citaat door Puur_Natuur:
ik weet zo een kut dag vandaag



jaaah man wesh is het weekend te kort of de week te lang

27-05-2011, 10:41
Laatste stagedag !

27-05-2011, 10:56
en hoofdpijn

27-05-2011, 11:10
pff hier nog eentjeee

27-05-2011, 12:34

Citaat door LamisA:
en hoofdpijn



ahhaha echt he heb net cola light gehaald om effe bij te komen en wakker te blijven

ik zag net wa7ed lekker ding in de kantine was gelijk wakker hahahha enne hij glimlachte zo lief naar me ik betrapte mezelf erop dat ik hem zat aan te gapen

27-05-2011, 12:35

Citaat door Arab_Berbertje:
pff hier nog eentjeee



join the club schat

27-05-2011, 13:15

Citaat door Mar0kaantjjee:
BIJNA WEEKENDD, verheug je!



WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKENT

verheug me lekker uitslaaaaapuh

27-05-2011, 15:03



Citaat door monchery:
join the club schat



pffff ik ben zo moeee en verveel me kapott

27-05-2011, 15:05

Citaat door Arab_Berbertje:
pffff ik ben zo moeee en verveel me kapott




hier nog een zat op een forum mensen te irriteren maar ze worden te snel boos

27-05-2011, 15:10

Citaat door monchery:
hier nog een zat op een forum mensen te irriteren maar ze worden te snel boos



hahaha gekke, wat verveling allemaal met je doet.

Pagina's : [1] 2