Bekijk volle/desktop versie : Morgen naar de jama3 :)



Pagina's : [1] 2

26-05-2011, 22:46
Heb er zin in
Ben benieuwd waar de preek over gaat..
Wie voelt zich ook rustiger in de moskee?

26-05-2011, 22:55


En dan niet te vergeten soerat al Kahf uit te lezen inshaAllaah!
De beloning is groots.

26-05-2011, 23:00

Citaat door Jouw_Bruiloft:
En dan niet te vergeten soerat al Kahf uit te lezen inshaAllaah!
De beloning is groots.


ja inshallah.
Ik ga meestal eerder naar de moskee om het te lezen maar daar krijg ik die surah echt niet uit door die irritante vrouwen die hun hele leven of het leven van anderen moeten vertellen op zo een harde manier dat ik me niet meer kan concenteren. Zelf niet met mn oren dicht..
Beter thuis lezen denk ik

26-05-2011, 23:16
Inshaa'Allah,
Jazeker, ik voel me dan zeker rustiger.

26-05-2011, 23:43



Citaat door firdaouzz:
ja inshallah.
Ik ga meestal eerder naar de moskee om het te lezen maar daar krijg ik die surah echt niet uit door die irritante vrouwen die hun hele leven of het leven van anderen moeten vertellen op zo een harde manier dat ik me niet meer kan concenteren. Zelf niet met mn oren dicht..
Beter thuis lezen denk ik


Oh wat vroom.

27-05-2011, 11:32

Citaat door LaVacheQui-rit:
Inshaa'Allah,
Jazeker, ik voel me dan zeker rustiger.


Hoe worden de lezingen bij jou gegeven? In het arabisch?

27-05-2011, 11:34

Citaat door Shaakir:
Oh wat vroom.


Uhmm volgens mij is het een soort meetingpoint voor sommigen in plaats van een gebedshuis.

27-05-2011, 17:04
Mocht vandaag eerder weg van de docent om naar de moskee te gaan en het vrijdaggebed te verrichten. Alhamdoelillah!

27-05-2011, 19:03

Citaat door firdaouzz:
Hoe worden de lezingen bij jou gegeven? In het arabisch?

Ja in het Arabisch en gedeeltelijk Nederlands.
& Bij jou?

27-05-2011, 19:04

Citaat door Curious_:
Mocht vandaag eerder weg van de docent om naar de moskee te gaan en het vrijdaggebed te verrichten. Alhamdoelillah!


Alhamdoulillah!

27-05-2011, 19:43

Citaat door Curious_:
Mocht vandaag eerder weg van de docent om naar de moskee te gaan en het vrijdaggebed te verrichten. Alhamdoelillah!


Mashallah wat lief. zo zie je maar weer dat er mensen bestaan die rekning houden met andermans geloof

27-05-2011, 19:47

Citaat door LaVacheQui-rit:
Ja in het Arabisch en gedeeltelijk Nederlands.
& Bij jou?


Sinds we een nieuwe imaam hebben doet hij het in het arabisch met uitleg erbij in darija das echt fijn aangezien ik wel darija kan maar nauwelijks arabisch.
En normaal komt er een samenvatting in het Nederlands die ook naar je mail gestuurd wordt als je aangemeld bent krijg je die samenvatting ook opgestuurd.
Vandaag was er geen vertaling en nauwelijks darija dus iets minder maar als onze imaam terug is weer wel inshallah

27-05-2011, 19:48


Onze imaam is met vakantie en is er een vervanger in plaats gekomen.
Deze had een preek waar geen eind aan kwam en de dames maar gapen en naar de klok kijken.
De kinderen waren verveeld en gingen huilen.
Aan het eind kon je je moeilijk concenteren op wat die zegt en dat vond ik minder.

Allah ite9ebel allemaal

27-05-2011, 19:53

Citaat door firdaouzz:
Sinds we een nieuwe imaam hebben doet hij het in het arabisch met uitleg erbij in darija das echt fijn aangezien ik wel darija kan maar nauwelijks arabisch.
En normaal komt er een samenvatting in het Nederlands die ook naar je mail gestuurd wordt als je aangemeld bent krijg je die samenvatting ook opgestuurd.
Vandaag was er geen vertaling en nauwelijks darija dus iets minder maar als onze imaam terug is weer wel inshallah


Das mooi! Heel handig dat er ook een samenvatting naar je mail word gestuurd! Ik spreek ook darija maar kan het Arabisch aardig volgen.
Ik hoop dat jullie imaam snel weer terug is, Inshaa'Allah

27-05-2011, 19:54

Citaat door Th9inset:
Onze imaam is met vakantie en is er een vervanger in plaats gekomen.
Deze had een preek waar geen eind aan kwam en de dames maar gapen en naar de klok kijken.
De kinderen waren verveeld en gingen huilen.
Aan het eind kon je je moeilijk concenteren op wat die zegt en dat vond ik minder.

Allah ite9ebel allemaal


Das minder, als er een vervanger komt van de imaam is het altijd wennen.

Pagina's : [1] 2