Bekijk volle/desktop versie : geld terugvragen: let op!



Pagina's : [1] 2

26-05-2011, 16:12
Veel mensen laten geld liggen bij de belastingdienst.

Wist je, dat als je in drier jaa sterk wisselend inkomen hebt gehad dat je dan je inkomen kunt middelen, waardoor je je betaalde belasting gedeeltelijk terug kunt vragen.

Ben jij bijvoorbeeld dit jaar of vorig jaar of dat jaar daarvoor voor het eerst gaan werken, en heb je dus een upgrade gehad qua inkomen ten opzichte van de voorgaande jaren? Dan kun je dus gaan middelen.

bereken via deze site wat je terug kunt krijgen.http://www.belastingmiddeling.nl/?gclid=CN-qpuDlhakCFQEY4QodoHzNiw

middelingsverzoek kun je gewoon zelf indienen hoor, is heel makkelijk, hoeft niet perse via die site (die er geld voor vragen).

ik heb net 600 euro teruggekregen, is toch een leuk extra'tje.

dus niet lui, maar berekenen die hap en terughalen waar je recht op hebt.


[ALS JE DIT LEEST, UPPEN AUB, DAN HEBBEN ANDEREN ER OOK IETS AAN!]

26-05-2011, 16:28


Heb dat al gedaan via een tj-biljet, moest voor 1 april dacht ik. Is dit nieuw dan?

26-05-2011, 16:33
Ik durf dat nooit ben bang dat juist ik moet gaan terug payen, ga geen slapende honden wakker maken

26-05-2011, 16:35

Citaat door Xia:
Veel mensen laten geld liggen bij de belastingdienst.

Wist je, dat als je in drier jaa sterk wisselend inkomen hebt gehad dat je dan je inkomen kunt middelen, waardoor je je betaalde belasting gedeeltelijk terug kunt vragen.

Ben jij bijvoorbeeld dit jaar of vorig jaar of dat jaar daarvoor voor het eerst gaan werken, en heb je dus een upgrade gehad qua inkomen ten opzichte van de voorgaande jaren? Dan kun je dus gaan middelen.

bereken via deze site wat je terug kunt krijgen.http://www.belastingmiddeling.nl/?gclid=CN-qpuDlhakCFQEY4QodoHzNiw

middelingsverzoek kun je gewoon zelf indienen hoor, is heel makkelijk, hoeft niet perse via die site (die er geld voor vragen).

ik heb net 600 euro teruggekregen, is toch een leuk extra'tje.

dus niet lui, maar berekenen die hap en terughalen waar je recht op hebt.



Ja en dan krijg ik later een aanslag van hier tot aan Tokio.. liever niet...
Slapende honden kun je beter niet wakker maken....

26-05-2011, 16:35


Wie 1 keer invult, is verplicht altijd in te vullen

Fuck dat, wacht wel tot ze mij oproepen

26-05-2011, 16:52

Citaat door Bastard:
Wie 1 keer invult, is verplicht altijd in te vullen

Fuck dat, wacht wel tot ze mij oproepen




Bouizan.. zit je hier weer?

26-05-2011, 16:54
He, kan ik die biljet nog invullen? Ik heb het niet ingevuld was ze3ma op vakantie.

26-05-2011, 16:55

Citaat door PareltJe_Nr1:
Ik durf dat nooit ben bang dat juist ik moet gaan terug payen, ga geen slapende honden wakker maken



geloof me, de fiscus weet zelfs welke sokken jij vandaag draagt, laat staan of ze geld van je te vorderen hebben. dus als je iets moet betalen, weten ze je altijd te vinden hoor.

26-05-2011, 16:56

Citaat door ZwaarDepressed:
He, kan ik die biljet nog invullen? Ik heb het niet ingevuld was ze3ma op vakantie.



ja, kan tot vijf jaar daarna!

26-05-2011, 16:57
hey,
ik twijfelde om het in te vullen want is niet zo dat je dan elke jaar het moet invullen?

26-05-2011, 16:57

Citaat door missyberkania:
hey,
ik twijfelde om het in te vullen want is niet zo dat je dan elke jaar het moet invullen?



nee joh, dit is geen aangifte, dit is terugvragen van belasting die je hebt betaald (doordat is ingehouden van je salaris en rechtstreeks door je werkgever is betaald)

26-05-2011, 16:59

Citaat door Xia:
ja, kan tot vijf jaar daarna!

Ze zeiden toch dat je het moest invullen voor 1 april?

26-05-2011, 17:00



Citaat door ZwaarDepressed:
Ze zeiden toch dat je het moest invullen voor 1 april?


nee, voor 1 april moet je aangifte doen als je daarvoor bent uitgenodigd,

Middelingsverzoek, is terugvraagverzoek, dus kan tot 5 jaar na datum.

26-05-2011, 17:02

Citaat door Xia:
nee joh, dit is geen aangifte, dit is terugvragen van belasting die je hebt betaald (doordat is ingehouden van je salaris en rechtstreeks door je werkgever is betaald)



thanks, dan zal ik het maar proberen

26-05-2011, 21:31
Waar zijn jullie zo bang voor? Wat maakt het uit of je het elk jaar dan moet invullen? Als je gewoon altijd werk hebt, krijg je altijd wel wat terug. Vorig jaar kreeg ik 1600 terug.

Pagina's : [1] 2