Bekijk volle/desktop versie : Ben verdrietig..



Pagina's : [1] 2 3

26-05-2011, 12:24
Gewoon omdat even niets goed gaat!

- mijn planning klopt niet
- mensen op wie ik heb gerekend komen hun woord niet na
- de dingen waar ik me zolang op heb verheugd en waar ik
naartoe geleefd heb, die zijn er niet meer!
- mijn mobiel doet stoer
- ik ben goed beoordeeld voor mijn stage maar het boeit me geen fuck!
- ik zie er vandaag niet uit, echtniet gewoon!

Ik zie er uit zoals ik me voel, KUT!

Telkens neem ik me voor dingen niet persoonlijk op te vatten en gewoon eens hard te worden, waarom wordt ik dat nou niet een keer met mn domme kop?

26-05-2011, 12:28


- Ik ben betrapt.


26-05-2011, 12:29

Citaat door ThaRock:
- Ik ben betrapt.



Wie jij? waarop?

26-05-2011, 12:29

Citaat door Meid_:
Wie jij? waarop?


..maar ik voel me niet verdrietig.


26-05-2011, 12:30


Aaah lieverd toch,

26-05-2011, 12:31

Citaat door ThaRock:
..maar ik voel me niet verdrietig.



Dr is niets waarop ik betrapt kan worden, speel met iedereen open kaart.

Ik wel, en ik haat het dat mensen blij lopen te doen op stage, dat maakt het alleen maar erger!

26-05-2011, 12:32

Citaat door Dounia_A:
Aaah lieverd toch,


Echt niets voor mij dit, echtniet gewoon!

26-05-2011, 12:33
Niet einde van de wereld. Relativeren meid, zijn altijd ergere dingen. Vertrouw op Allah azzawajel.

26-05-2011, 12:34

Citaat door Meid_:
Echt niets voor mij dit, echtniet gewoon!


Je KUT voelen? Of een kus krijgen van mij?

26-05-2011, 12:36

Citaat door SuikerZoettt:
Niet einde van de wereld. Relativeren meid, zijn altijd ergere dingen. Vertrouw op Allah azzawajel.


I know!

Maar ben helemaal niet zo somber en verdrietig en ben juist iemand die denkt ach, komt wel goed is idd einde van de wereld niet!

Maar soms werken die peptalks bij jezelf gewoon niet en als dan alles tegelijk komt en de mensen die altijd op jou konden rekenen maar waar jij nu achter komt dat je niet op ze kunt rekenen, kind-á-hurts!

26-05-2011, 12:36

Citaat door Meid_:
Dr is niets waarop ik betrapt kan worden, speel met iedereen open kaart.

Ik wel, en ik haat het dat mensen blij lopen te doen op stage, dat maakt het alleen maar erger!



Zij moeten zich aanpassen aan jouw verdriet.

26-05-2011, 12:37

Citaat door Dounia_A:
Je KUT voelen? Of een kus krijgen van mij?


Me kut voelen, ik vind dat tijdverspilling! HUG!

U're sweet!

26-05-2011, 12:37



Citaat door ThaRock:
Zij moeten zich aanpassen aan jouw verdriet.


Ja, vandaag even wel, mag het?

26-05-2011, 12:38

Citaat door Meid_:
Me kut voelen, ik vind dat tijdverspilling! HUG!

U're sweet!



Dan moet je iets doen waardoor je je verstand even op 0 kan zetten. Bij mij helpt sporten, oordopjes in, keiharde muziek en rennen maar

Heeeerlijk

26-05-2011, 12:38

Citaat door Meid_:
I know!

Maar ben helemaal niet zo somber en verdrietig en ben juist iemand die denkt ach, komt wel goed is idd einde van de wereld niet!

Maar soms werken die peptalks bij jezelf gewoon niet en als dan alles tegelijk komt en de mensen die altijd op jou konden rekenen maar waar jij nu achter komt dat je niet op ze kunt rekenen, kind-á-hurts!


Begrijp ik lieve meid, maar uiteindelijk doe je al die goede zaken vanuit jouw liefde voor jouw Heer (veronderstel ik toch). Ook al geeft iemand anders je niet dezelfde behandeling, zorg dat jij het wel blijft doen, want jij komt eruit als de betere persoon en wordt ervoor beloond. Allah azzawajel ziet alles. Geloof mij dat heeft mij ook geholpen op veel vlakken. Doe je alles, letterlijk alles vanuit je intentie om Allah azzawajel tevreden te stellen, kan het je niet eens schelen of die persoon wat voor je terug doet of niet.

Pagina's : [1] 2 3