Bekijk volle/desktop versie : Een leraar die kinderen slaat.. Ik heb er geen woorden meer voor gewoon te triest...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

26-05-2011, 11:46
Dames toen ik dit filmpje had gezien heb ik alleen maar gehuild en dua gedaan voor deze kinderen. Ik kon niet meer stoppen met huilen. Het is gewoon hartverscheurend om te zien hoe deze jonge kinderen mishandeld worden door hun leraar.. De Egyptische leraar weet niet waar hij mee bezig is, hij traumatiseerd deze kinderen. Het ergste van alles vind ik dat die genen die dit aan het filmen was gewoon aan het lachen was hij had er gewoon lol in . Ahudibilah

Het kan zijn dat dit filmpje al geplaatst is maar dames willen jullie dua doen voor deze kinderen het is zo hartverscheurend wat daar is gebeurd..


26-05-2011, 11:49


Zulke tuig horen niet in de maatschappij thuis

26-05-2011, 11:49
Ik heb maar een klein stukje gekeken, verschrikkelijk, dat die ouder hun kinderen daar nog naar toe laten gaan vind ik ook erg
Ze zijn hier nog zo jong

26-05-2011, 11:50
Jeetje zeg, msakien die kinderen, wallah als het mijn kind was, dan zou ik mijn man sturen om hem een lesje te leren en zijn armen te breken.

Toen ik rond 8-9 jaar was zat ik in marokko op school en ik had een soort gelijke leraar, ik moest elke dag maar kijken hoe zijn humor was, hij gaf frans les en wiskunde, het hele schooljaar ging ik met buikpijn en kloppend hart naar die klas, soms begon ik al te huilen voordat hij me sloeg, trauma van gekregen.

26-05-2011, 11:51


wollah dit doet mij zo veel pijn. Het zal je kind maar zijn

26-05-2011, 11:51
als mijn kind er tussen zat had ik die man helemaal kapot geslagen met mn eigen stok en wullah zou het echt gedaan hebben.

hij voelt zich machtig en grappig omdat hij kinderen slaat en derest nog lachen op de achtergrond stelletje gekken.

26-05-2011, 11:51

Citaat door Amoura:
Jeetje zeg, msakien die kinderen, wallah als het mijn kind was, dan zou ik mijn man sturen om hem een lesje te leren en zijn armen te breken.

Toen ik rond 8-9 jaar was zat ik in marokko op school en ik had een soort gelijke leraar, ik moest elke dag maar kijken hoe zijn humor was, hij gaf frans les en wiskunde, het hele schooljaar ging ik met buikpijn en kloppend hart naar die klas, soms begon ik al te huilen voordat hij me sloeg, trauma van gekregen.


Oh meid wat vreselijk

26-05-2011, 11:51
Durf niet te kijken. Ben daar te gevoelig voor.

Een ieder die een kind aanraakt verdient het om zelf met de harde hand te worden aangepakt.

26-05-2011, 11:52
ik zie geen filmpje, maa rwil het ook niet zien, kan daar niet tegen

Allahiehsel3owen, zijn straf staat wel te wachten, moge Allah Soebhanawata3all die kinderen beschermen!

26-05-2011, 11:52
waarom slaat hij hen?
hij slaat ieder kind.. msaken zo erg..
en die ouders zijn helemaal gek om hun kinderen zo te laten behandelen

26-05-2011, 11:52

Citaat door Exeptional:
Durf niet te kijken. Ben daar te gevoelig voor.

Een ieder die een kind aanraakt verdient het om zelf met de harde hand te worden aangepakt.


Dan moet je deze filmpje niet bekijken. En gelijk heb je

26-05-2011, 11:53
omgg.. had het liever niet gezien..
dat meisje in het roos.. hij blijft maar slaan..
ik hoop dat hij hard word aangepakt.

26-05-2011, 11:54


NEE NEE NEE DAMES!

O mijn god, mijn hart klopt 10x zo hard heb er gewoon tranen van gekregen!'


26-05-2011, 11:54
Ik heb vroeger ook klappen gehad bij koranles, mijn broertje nog meer!
Het ergste vond ik nog dat hij ons zelf een stok liet plukken die dun moest zijn en zwiepen........

26-05-2011, 11:55
Omg Zo Erg Hij Moet Achter De Tralies !!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8