Bekijk volle/desktop versie : Stel nou dat je opeens zwanger word van...

Pagina's : 1 2 [3]

21-10-2004, 18:58
salaam alykom warahamtoe allah wabarakatoeh

subhanallah wat zijn dit voor onderwerpen safie onze mocro's zijn echt de weg kwijt!!!!

waar blijft de schaamte wallah ik kan dit niet meer uit staan!!!
mensen word eens wakker het is ramadan waarom ga jullie niet in deze maand jullie iman versterken, stel dat je na deze ramadan overleid en je hebt in deze maand geen vergifenis gevraad aan allah!!!! want deze maand is de belangrijkste maand maak er gebruik van!!!!!!!!! ramadan is de maand voor de quraan voor sadaka en voor doe3a !!!!!

laat jullie alstublief niet door de shaintan verleid worden!!!!

wassalaam alykom warahmatoe allah wabaraktoeh

21-10-2004, 21:30

volgens mij kan je er wel zwanger van worden

21-10-2004, 23:49
Ik heb een leuk verhaaltje voor jullie:

Er was een een gezinnetje in de bergen in Marokko...Het was een gezin met veel kindertjes..van getrouwde zussen tot pasgeboren baby'tjes...mouhim..genoeg aan inleiding..op een dag trok een van kinderen de onderbroek van haar broer aan..en in die onderbroek zat sperma..en ja hoor op een gegeven moment raakte zij zwanger..ze hadden onderzoek gedaan en ze bleek, uiteraard gewoon nog maagd te zijn..en de sperma was afkomstig van het onderbroekje van haar broer...triest he..vraag me niet hoe het is afgelopen...

22-10-2004, 06:30

Citaat door Just_me:

Er was een een gezinnetje in de bergen in Marokko...Het was een gezin met veel kindertjes..van getrouwde zussen tot pasgeboren baby'tjes...mouhim..genoeg aan inleiding..op een dag trok een van kinderen de onderbroek van haar broer aan..en in die onderbroek zat sperma..en ja hoor op een gegeven moment raakte zij zwanger..ze hadden onderzoek gedaan en ze bleek, uiteraard gewoon nog maagd te zijn..en de sperma was afkomstig van het onderbroekje van haar broer...triest he..vraag me niet hoe het is afgelopen...
Zoiets heb ik ook ooit gehoord.

Allah7fed, zwanger van je broer.

22-10-2004, 08:24

Oops!

22-10-2004, 09:24

Citaat door Just_me:

Slaat nergens op!
Een onderbroek wat nog te achterhalen is nadat een meisje is zwanger geworden!
Bull shit!
Het meisje wordt zwanger...... (na heel veel weken wordt dat natuurlijkk duidelijk)
En na zooooooooooooooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeel weken nog achterhalen dat een nderbroek van Tooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeen sperma bevatte! Ik vat het niet! Jullie wel? ik ga wat drinken jongens! :hook: :cola:

22-10-2004, 11:34
wajow!!! wat een reacties, wie zegt dat ik mn benen niet bij elkaar heb, mensen moeten niet te snel oordelen als ze elkaar niet kennen, zoals ik al zei, het was alleen een vraag of moet ik dat hier nog spellen??
sommige mensen hebben hier echt geen leven en denken dat alles om se.x draait.

Er jaar raken veel meiden zwanger waardoor ze zeggen dat ze nog maagd zijn, dus was ik gewoon nieuwsgierig, om te weten waardoor ze allemaal zwanger kunnen raken, ik heb nog veel meer voorbeelden.

Nogmaals dat heet INTERESSE in GEZONDHEIDSKUNDE dat ik op dit moment heb...............

Ga liever bidden en zorg dat jullie zonden vergeven worden door allah, wallah!

Salaam!

22-10-2004, 12:31
Voor de goede orde zet ik wat feiten op een rij:

1 Sperma leeft 72 uur.
2 Sperma leeft beter in de omgeving van de vag-nina
3 In voorvocht bevinden zich ook spermacellen.
4 De spermazaden in de voorvocht zijn niet zo actief als in de spermavocht zelf.
5 Bij mannen tussen de 20 en 40 jaar zijn de spermazaden het actiefst.
6 En het enjactueren (spuiten) van de man geeft als reden de vrouw beter te bevruchten.
7 en is de vrouw tijdens het zogenaamde droogne-uken op dat moment bevruchtbaar.

Als deze feiten spelen rol.
Het is mogelijk dat iemand zwanger kan worden, maar de kans is klein.
Spermazaden raken hun energie snel kwijt als ze buiten de vagina komen.
Dit betekent dat ze snel in vagina moeten zwemmen om een vrouw te bevruchten.

Je hoort dit soort veel in marokko: ik ben maagd en ben toch zwanger.
Dit is ook een bekende: ik ben naar de hamam gegaan en ben zwanger door de sperma van de mannen die gisteren in de haman gingen baden.

Vele daarvan is naar mijn inziens onzin.
Veel vrouwen kunnen stap per stap verder gaan dan droogneu-ken.
Het is wel mogelijk dat ze nog maagd zijn, maar een man hoeft sperma op zin vingers te hebben en de vrouw daarmee de vagin-a te stimuleren en het dan raak zijn.

22-10-2004, 15:55

Citaat door Tourya:
wajow!!! wat een reacties, wie zegt dat ik mn benen niet bij elkaar heb, mensen moeten niet te snel oordelen als ze elkaar niet kennen, zoals ik al zei, het was alleen een vraag of moet ik dat hier nog spellen??
sommige mensen hebben hier echt geen leven en denken dat alles om se.x draait.

Er jaar raken veel meiden zwanger waardoor ze zeggen dat ze nog maagd zijn, dus was ik gewoon nieuwsgierig, om te weten waardoor ze allemaal zwanger kunnen raken, ik heb nog veel meer voorbeelden.

Nogmaals dat heet INTERESSE in GEZONDHEIDSKUNDE dat ik op dit moment heb...............

Ga liever bidden en zorg dat jullie zonden vergeven worden door allah, wallah!

Salaam!
Nu heb je opeens interesse in de GEZONDHEIDSKUNDE uhuh! Ik dacht dat het ze3ma voor je ''vriendin'' was?

Luister ik oordeel niet en veroordeel ook niet, dat laat ik wel aan iemand anders over.

Oh over dat bidden, ik bid al alhamdoelilah, en jij bent de laatste die me dat moet komen vertellen.

Toei.

Pagina's : 1 2 [3]