Bekijk volle/desktop versie : Oppositie Syrië: regime dumpt lijken in zee



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

25-05-2011, 17:59
Oppositie Syrië: regime dumpt lijken in zee
ISTANBUL - Syrische veiligheidsdiensten stoppen lijken van opposanten van het regime in containers en laten die in de Middellandse Zee zinken. Dit hebben Syriërs in Istanbul woensdag tegen functionarissen van de Turkse justitie gezegd. De circa dertig jonge Syriërs die in het buitenland wonen, willen bij justitie in Istanbul een klacht wegens volkerenmoord indienen tegen de Syrische president Bashar al-Assad en 58 anderen.

Bashar al-Assad Bashar al-Assad Foto: AFP

De veiligheidsdiensten zouden in het afgelopen weekeinde vanuit de haven van Latakia containers met lijken in kleine schepen van de marine naar zee hebben gevaren en daar de containers tot zinken hebben gebracht. Daar zouden ooggetuigen van zijn. Het regime zou zo voorkomen dat er massagraven worden ontdekt, zoals in de opstandige regio Deraa.

De oppositie stelt dat er achtduizend mensen worden vermist sinds massale protesten begonnen in maart.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/9882644/__Syri_dumpt_lijken_in_zee__.html?sn=buitenland

25-05-2011, 18:03



Citaat door fries26:
Oppositie Syrië: regime dumpt lijken in zee
ISTANBUL - Syrische veiligheidsdiensten stoppen lijken van opposanten van het regime in containers en laten die in de Middellandse Zee zinken.


Dit gegeven is geen probleem op dit forum hoor.
Als een Israëli een scheet laat, dat is erg!

25-05-2011, 18:05
8000 vermisten....

25-05-2011, 18:10
Erg zeg... die gestoorde leiders..

25-05-2011, 18:24


Ik zie dat fries begaan is met verschrikkelijke moslims. Een primeur zeg ik je.

25-05-2011, 18:27

Citaat door Lumflo:
Dit gegeven is geen probleem op dit forum hoor.
Als een Israëli een scheet laat, dat is erg!


Ga es kijken op de nieuwssites van je soortgenoten perverse randdebiel. Er gaat geen dag voorbij of de voorpagina staat vol met nieuws over 6% van de maatschappij.


Maar vooral de schijn ophouden dat je consequent bent hoor, anders ga je nog psychologische probleempjes krijgen.

25-05-2011, 18:28

Citaat door Paxes:
Ik zie dat fries begaan is met verschrikkelijke moslims. Een primeur zeg ik je.


We weten dat moslims jou geen enkele sier interesseert.
Althans je doet je uiterste best om de haat tegen jullie soort groter te maken.

25-05-2011, 18:34

Citaat door Lumflo:
We weten dat moslims jou geen enkele sier interesseert.
Althans je doet je uiterste best om de haat tegen jullie soort groter te maken.


Bewijs dat het mij niets kan schelen?

Ik kan er niets aan doen dat je zo'n gemakkelijk slachtoffer bent voor indoctrinatie. Het komt je wel verdomd goed uit door jezelf wijs te maken dat het "ons" niets uitmaakt.

25-05-2011, 18:34

Citaat door Maserati3:
Erg zeg... die gestoorde leiders..


inderdaad, complete gekken. Obama redt het Syrische volk, geen woorden maar daden.

25-05-2011, 18:36

Citaat door AirbusA380:
inderdaad, complete gekken. Obama redt het Syrische volk, geen woorden maar daden.


Obama moet met zijn imperialistische tentakels uit Syrië blijven. Beter voor Syrië en beter voor het imago van de VS.

25-05-2011, 18:38

Citaat door Paxes:
Obama moet met zijn imperialistische tentakels uit Syrië blijven. Beter voor Syrië en beter voor het imago van de VS.


Dus armen kruisen en live naar een bloedbad kijken op AJE ?

25-05-2011, 18:40

Citaat door AirbusA380:
Dus armen kruisen en live naar een bloedbad kijken op AJE ?


Ik denk dat hij meer naar Press TV kijkt.

25-05-2011, 18:53


Koning Abdolla van Jordanie vraagt Bashar Asad om met hervormingen te beginnen en vrije verkiezingen te houden, maar, nee, het is té laat. Asad kan niet meer terug bij het volk en moet weg. Hoe eerder hoe beter. Hij is ontzettend dom als hij denkt dat hij enige kans maakt. Ghaddafi is aan het einde van zijn regime, hij is op zoek naar de uitgang.

25-05-2011, 19:00

Citaat door Tehrani:
Koning Abdolla van Jordanie vraagt Bashar Asad om met hervormingen te beginnen en vrije verkiezingen te houden, maar, nee, het is té laat. Asad kan niet meer terug bij het volk en moet weg. Hoe eerder hoe beter. Hij is ontzettend dom als hij denkt dat hij enige kans maakt. Ghaddafi is aan het einde van zijn regime, hij is op zoek naar de uitgang.



De Zuid-Afrikaanse president Jacob Zuma spreekt maandag in Tripoli met de Libische dictator Muammar Kaddafi over een exitstrategie, om hem tot aftreden en ballingschap te bewegen. Hij doet dat in samenspraak met de Turkse regering.

Kaddafi heeft in het openbaar gezegd dat hij tot het bittere einde doorvecht. Maar de Franse krant France Soir meldt op gezag van bronnen in zijn entourage dat Kaddafi sinds de recente dood van een zoon en drie kleinkinderen bij een NAVO-aanval er wel voor voelt de macht af te staan. Hij zou dan in Libië willen blijven en niet vervolgd mogen worden.

25-05-2011, 19:02
Opstandelingen van Jemen hebben aantal overheidsgebouwen bezet. Saleh moet ook weg. Het tijdperk van dictators en fundamentalisme en extremisme en de religieuze fascisme is voorbij.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7