Bekijk volle/desktop versie : Boekentopic...



Pagina's : [1] 2 3 4

25-05-2011, 08:58
welke boeken raden jullie me aan om te lezen
we vertrekken zaterdag richting Tenerife voor 8 daagjes (als we nog kunnen vliegen met die aswolk) .
ik wil leuke boeken meenemen om te lezen.

25-05-2011, 08:59


grappig, ik had gisteren topic geopend over een boek wat ik reeds heb uitgelezen.

De gouden kooi, van Zaineb Salbi

25-05-2011, 09:04

Citaat door missy_chanel:
grappig, ik had gisteren topic geopend over een boek wat ik reeds heb uitgelezen.

De gouden kooi, van Zaineb Salbi



thnxxx schatjeeeee...
ik noteer deze, ga strax naar de bieb.
he getver lijkt net alsof ik een wereldreis ga maken, we gaan maar 8 dagen weg en ik ben helemaal op van de zenuwen..moet aan alles denken vooral als je twee kinderen hebt wil je het liefst de hele kast en hebben en houwen meenemen.
wordt beetje moe van mezelf.

is het leuke boek??

25-05-2011, 09:09
Verhalen uit de Qoeran, Ibn Khatir
De wereld van de edele Engelen, super mooi!!

25-05-2011, 09:10



Citaat door NoLoveNoCry:
thnxxx schatjeeeee...
ik noteer deze, ga strax naar de bieb.
he getver lijkt net alsof ik een wereldreis ga maken, we gaan maar 8 dagen weg en ik ben helemaal op van de zenuwen..moet aan alles denken vooral als je twee kinderen hebt wil je het liefst de hele kast en hebben en houwen meenemen.
wordt beetje moe van mezelf.

is het leuke boek??




prachtig boek, echt waar.

Gaat over Zaineb die in het paleis van Sadam Hoessein woonde, hij was erg gesteld op haar want haar vader was zijn vriend en zijn piloot. Toen ze 20 was werd ze uitgehuwelijkt door haar ouders aan een oudere man, ze begreep niet waarom en had alle contacten met hun verbroken. Jaren later wanneer haar moeder ernstig ziek is en zij haar voor de laatste keer wilt zien verteld haar moeder haar eindelijk de waarheid: Saddam wilde haar als zijn minnares. Hij had een harem aan vrouwen die hij vernederede, verkrachtte en misbruikte samen met zijn zoons.
Echt prachtig verhaal, zeer de moeite waard om te lezen.

25-05-2011, 09:11

Citaat door missy_chanel:
prachtig boek, echt waar.

Gaat over Zaineb die in het paleis van Sadam Hoessein woonde, hij was erg gesteld op haar want haar vader was zijn vriend en zijn piloot. Toen ze 20 was werd ze uitgehuwelijkt door haar ouders aan een oudere man, ze begreep niet waarom en had alle contacten met hun verbroken. Jaren later wanneer haar moeder ernstig ziek is en zij haar voor de laatste keer wilt zien verteld haar moeder haar eindelijk de waarheid: Saddam wilde haar als zijn minnares. Hij had een harem aan vrouwen die hij vernederede, verkrachtte en misbruikte samen met zijn zoons.
Echt prachtig verhaal, zeer de moeite waard om te lezen.

Safi, ik ga 'm ook halen. Lijkt me een mooi verhaal. Ik hou van zulke boeken.

25-05-2011, 09:14

Citaat door missy_chanel:
prachtig boek, echt waar.

Gaat over Zaineb die in het paleis van Sadam Hoessein woonde, hij was erg gesteld op haar want haar vader was zijn vriend en zijn piloot. Toen ze 20 was werd ze uitgehuwelijkt door haar ouders aan een oudere man, ze begreep niet waarom en had alle contacten met hun verbroken. Jaren later wanneer haar moeder ernstig ziek is en zij haar voor de laatste keer wilt zien verteld haar moeder haar eindelijk de waarheid: Saddam wilde haar als zijn minnares. Hij had een harem aan vrouwen die hij vernederede, verkrachtte en misbruikte samen met zijn zoons.
Echt prachtig verhaal, zeer de moeite waard om te lezen.



oohh deze heb ik al gelezen lieverd.
alweer een tijdje geleden, maar komt me bekend voor.
ik had in die tijd zo een fase dat ik alle boeken wilde lezen betreft saddam hoessein, osama en de marokkaanse koninkrijk...
net zoals van malika oufkir haar boeken.
thnxxxx

25-05-2011, 09:15

Citaat door Nas078:
Verhalen uit de Qoeran, Ibn Khatir
De wereld van de edele Engelen, super mooi!!



sokran, deze noteer ik ook.
lijkt me een mooi boek.

25-05-2011, 09:16
Ik ga binnenkort 3 boeken voor de zomervakantie kopen. De gouden kooi, skinny bitches en Jij kunt de gelukkigste vrouw ter wereld zijn.

25-05-2011, 09:18

Citaat door Ambreen:
Ik ga binnenkort 3 boeken voor de zomervakantie kopen. De gouden kooi, skinny bitches en Jij kunt de gelukkigste vrouw ter wereld zijn.


skinny bitches
wat is dit voor een boek, alleen die titel al

25-05-2011, 09:19
Monddood is ook een prachtig boek, zeer aangrijpend.

Verboden liefde ( eerwraak)

Echte mannen eten geen kaas ( loverboy story)

nootjes van het huwelijk ( echte aanrader)

de garnalenpelster ( dit boek moet je gewoon lezen, echt waar zeer aangrijpend, lees het alleen als je er tegen kunt) Ik heb aan het einde gejankt, kreeg hier in huis een leesverbod

25-05-2011, 09:20

Citaat door NoLoveNoCry:
skinny bitches
wat is dit voor een boek, alleen die titel al

Over gezond eten.

http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/skinny-bitch/1001004002550808/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020115804beo

25-05-2011, 09:21



Citaat door missy_chanel:
Monddood is ook een prachtig boek, zeer aangrijpend.

Verboden liefde ( eerwraak)

Echte mannen eten geen kaas ( loverboy story)

nootjes van het huwelijk ( echte aanrader)

de garnalenpelster ( dit boek moet je gewoon lezen, echt waar zeer aangrijpend, lees het alleen als je er tegen kunt) Ik heb aan het einde gejankt, kreeg hier in huis een leesverbod

Aangrijpend verhaal.

25-05-2011, 09:23

Citaat door missy_chanel:
Monddood is ook een prachtig boek, zeer aangrijpend.

Verboden liefde ( eerwraak)

Echte mannen eten geen kaas ( loverboy story)

nootjes van het huwelijk ( echte aanrader)

de garnalenpelster ( dit boek moet je gewoon lezen, echt waar zeer aangrijpend, lees het alleen als je er tegen kunt) Ik heb aan het einde gejankt, kreeg hier in huis een leesverbod


die garnalenpelster die neem ik dan niet mee die lees ik hier dan wel.
zie je mij al aan het zwembad jankend een boek te lezen.

echte mannen eten geen kaas heb ik al gelezen, wel oke.
verboden liefde heb ik ook al gelezen.
die andere niet ik ga zo naar de bieb thnxxx

25-05-2011, 09:24

Citaat door Ambreen:
Over gezond eten.

http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/skinny-bitch/1001004002550808/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020115804beo



interressant.
wallah die titel ik krijg er de slappe lach van.

Pagina's : [1] 2 3 4