Bekijk volle/desktop versie : Tips, Tips, Tips, Tips voor een mooie mooie bruiloft!!!

01-01-2003, 23:46
Wie is er getrouwd of heeft een mooie bruiloft meegemaakt?? Wat maakte het mooi en speciaal, wil graag horen of mensen mooie herinneringen hebben aan een mooie bruiloft en waaruit die dan bestaat. Dat je trouwt is op zich al heel mooi en bijzonder maar ben ook benieuwd naar jullie ervaringen en gedachten over de mooiste bruiloft!!!!!!???????

02-01-2003, 00:39

Voor mij maakt het niet echt uit hoe een bruiloft is kwa spullen (negaffa)en eten maar het is de muziek de het feest maakt.Dus een goede band of dj maken het feest,daarnaast zijn het ook de mensen die zijn uitgenodigd.
Gezelligheid blijft nummer 1!!!!

02-01-2003, 21:37
Mijn mooie herinneringen aan bepaalde bruiloften hebben vooral te maken met de sfeer. De hennadag van mijn tante in marokko vond ik grandioos. Iedereen zong met een edjoen en we klapten en maakten veel lol. Dat was een hele mooie dag.

Ik denk inderdaad ook dat een dj / band het feest kan maken, veel vriendinnen uitnodigen die voor je dansen en alles vastleggen voor later..

succes meid

02-01-2003, 23:51
[QUOTE]Origineel gepost door OneTouch
[B]Mijn mooie herinneringen aan bepaalde bruiloften hebben vooral te maken met de sfeer. De hennadag van mijn tante in marokko vond ik grandioos. Iedereen zong met een edjoen en we klapten en maakten veel lol. Dat was een hele mooie dag.

Hopo dat dat op mijn bruiloft ook zo zal zijn, het is in ieder geval in Marokko vaak is het daar toch wel wat authentieker en sfeervoller. Herkenbaar allemaal, maar ben benieuwd hoe dat is als je zelf de bruid bent.....

03-01-2003, 00:06

Dat oude traditionele berberse hennadag. Dat maakt een bruiloft zo mooi, zo ontroerend. Wanneer de vrouwen izran zingen. En je vriendinnen en nichten gewoon gek meedoen met de oudere vrouwen. Wanneer op de edjoen gespeeld word. Die bruiloften hebben mij altijd aangetrokken.

De standaard bruiloften met chaabi band, negafa, grote zaal, buffet. Vind ik zo iets onpersoonlijks hebben. Ik wil mijn bruiloft meemaken en niet later terugzien op een videoband. En niet als een pop worden opgemaakt. Dat telkens omkleden, ik zou er gek van worden.

Je kunt je bruiloft ook geven in die nieuwe turkse moskee hier in rotterdam. Locatie is mooi en groot. Alleen mag er geen muziek worden gedraaid. Wel anasheed-groepen. Heeft wel iets moois en aparts vind ik.

03-01-2003, 23:55
Die traditionele berberse hennadagen zijn inderdaad fantastisch.
Ik heb meer plezier op de hennadag dan op de grote bruiloft...heeft inderdaad met de onpersoonlijkheid te maken.

Maar echt, wij hadden de grootste lol en de bruid, mijn tante dus, straalde helemaal en nu nog kijk ik wekelijks terug naar de videoband en dan met name naar het gedeelte waarin alle vrouwen izran zingen en op de edjoen spelen.

06-01-2003, 14:27

Citaat:
Origineel gepost door bruidje
Wie is er getrouwd of heeft een mooie bruiloft meegemaakt?? Wat maakte het mooi en speciaal, wil graag horen of mensen mooie herinneringen hebben aan een mooie bruiloft en waaruit die dan bestaat. Dat je trouwt is op zich al heel mooi en bijzonder maar ben ook benieuwd naar jullie ervaringen en gedachten over de mooiste bruiloft!!!!!!???????
als je mijn prive mailt kan ik je een hoop tips geven.

06-01-2003, 14:56
Hoi Beppie_Truus,
heb je een prive-mail gestuurd alvast bedankt voor je reactie...........