Bekijk volle/desktop versie : Lucht hier je hart.

25-05-2011, 14:21

Citaat door Sraam_ino.:
Ik begrijp dat ook nooit. In mijn omgeving was iedereen uitgeput, kei veel afgevallen na al dat organiseren. Ik had echt zoiets van: jeg labaas, das t ecccccccchtt niet waar.

Maar als je hulp hebt is het wel te doen. Ik denk dat het op het begin wel leuk is, maar op een gegeven moment heb je het wel gehad.

Ik zie mezelf echt zitten in zo een hoekje, met een burn out.

En dan hoor ik me moeder gewoon zeggen: mien gafem die'sheden tamaraje a yedjie.

Ja, mijn moeder en tante meskiena moge Allah 3ajawajaal hun belonen zij doen zoveel voor mij. Zonder die 2 en mijn 2 nichten had ik het echt niet gered qa ik loop af en toe als een kip zonder kop te stressen.

Ja, de eerste week is het leuk. Daarna tahraaaaaaaaaaaaaaath gha stress stress rahriq oujejief alles.

Hahah, ja soms zeg ik dat? Min dey ihazen?

25-05-2011, 14:24

Citaat door SsouSsou:
Word gek van school en stage ik moet 600 uur stage lopen en heb niet eens 50 uur stage gelopen, heb nog de tijd tot oktober.

en loop maar 2 dagjes in de week stage...

zo dat moest er ff uit haha

Stress, dat haal je dan toch niet? Als je zomervakanties tussendoor hebt. Ga je meer dagen stage lopen of reken ik gewoon helemaal verkeerd?

25-05-2011, 14:26

Citaat door Samenvooraltijd:
Ja, mijn moeder en tante meskiena moge Allah 3ajawajaal hun belonen zij doen zoveel voor mij. Zonder die 2 en mijn 2 nichten had ik het echt niet gered qa ik loop af en toe als een kip zonder kop te stressen.

Ja, de eerste week is het leuk. Daarna tahraaaaaaaaaaaaaaath gha stress stress rahriq oujejief alles.

Hahah, ja soms zeg ik dat? Min dey ihazen?

Kei lief Amien. Ja, ietwadajem dirieksjon.

Maar al het stressen is voorbij, alles geregeld. Nu alleen nog de bruiloft in Marokko. Ik vind bruiloften in Marokko altijd heel leuk, sfeervoller ofzo.

25-05-2011, 14:27

Citaat door Sraam_ino.:
Kei lief Amien. Ja, ietwadajem dirieksjon.

Maar al het stressen is voorbij, alles geregeld. Nu alleen nog de bruiloft in Marokko. Ik vind bruiloften in Marokko altijd heel leuk, sfeervoller ofzo.

Ja, echt.

Ja Alhamdoellilah een jaar verder hahaha! Volgende maand al 1 jaar getrouwd op papiern tijd is gevolgen. Ja, vind het daar ook veel mooier en sfeervoller ya rabbi adi3da koelshi 3la ghayr waha.,

25-05-2011, 14:34

Ja, echt.

Ja Alhamdoellilah een jaar verder hahaha! Volgende maand al 1 jaar getrouwd op papiern tijd is gevolgen. Ja, vind het daar ook veel mooier en sfeervoller ya rabbi adi3da koelshi 3la ghayr waha.,

Tijd vliegt, he! Het gaat allemaal zo snel joh. Amien, ik hoop dat alles goed verloopt in schaa Allah. Niet te veel stressen(en dit zeg ik:hihi, maar ik meen het. Probeer der van te genieten.

25-05-2011, 14:37

Citaat door Sraam_ino.:
Tijd vliegt, he! Het gaat allemaal zo snel joh. Amien, ik hoop dat alles goed verloopt in schaa Allah. Niet te veel stressen(en dit zeg ik:hihi, maar ik meen het. Probeer der van te genieten.

Ja, subhanallah tijd vliegt zeker. InsaAllah. Komt wel goed.

25-05-2011, 14:37

Citaat door Sraam_ino.:
Stress, dat haal je dan toch niet? Als je zomervakanties tussendoor hebt. Ga je meer dagen stage lopen of reken ik gewoon helemaal verkeerd?

ben van plan fulltime stage te lopen in de zomervakantie en dan maar hopen dat ik het haal

25-05-2011, 14:39

Ja, subhanallah tijd vliegt zeker. InsaAllah. Komt wel goed.

Amien.

Citaat door SsouSsou:
ben van plan fulltime stage te lopen in de zomervakantie en dan maar hopen dat ik het haal

Dan moet het goed komen. Veel succes.

25-05-2011, 14:41
Ik heb pijn
mijn hartje doet zeeer (door me vriend)
hij is zoo anders geworden sinds een paar dagen

denken jullie dat hij iemand anders heeeft 'snik snik'

25-05-2011, 15:07

Citaat door lady02:
Ik heb pijn
mijn hartje doet zeeer (door me vriend)
hij is zoo anders geworden sinds een paar dagen

denken jullie dat hij iemand anders heeeft 'snik snik'

lastig zeg dat... je moet trouwen meid geen relaties maarja wie ben ik omdat te zeggen..

misschien is er iets gebeurd waardoor hij geen zin heeft in je nu.. klinkt hard maar soms moet je even alleen zijn en heb je geen zin om lief te doen, ik hoop dat hij bij draait.

Citaat door Sraam_ino.:
Ga je dit jaar wel op vakantie naar Marokko, Khataar?

Sorry ik ben weer eens mijn oude zelf zoals je ziet lekker traag met reageren haha, nee ik ga niet.. heel misschien echt een kleine kans dat ik wel ga maar waarschijnlijk niet

25-05-2011, 15:15

Citaat door Khataar:
Haha, dat hoor ik veel te veel! houden jullie niet van Marokko?

Inchallah!

ik houd wel van marokko maar alleen maar om te reizen Er is geen toekomst daar mits je goed verdient, maar toch het leven is daar anders

inshaAllah

25-05-2011, 15:37

Citaat door soemm:
ik houd wel van marokko maar alleen maar om te reizen Er is geen toekomst daar mits je goed verdient, maar toch het leven is daar anders

inshaAllah

Ja, sowieso eerst een goede mobiele baan opbouwen! Zodra je die heb wollah dan kan je echt leven in Marokko... dat wil ik gaan doen

Ja het leven is sowieso anders, maar hoe is het leven hier.. mensen kijken elkaar niet eens aan..

inchallah

25-05-2011, 15:48

Citaat door Khataar:
Ja, sowieso eerst een goede mobiele baan opbouwen! Zodra je die heb wollah dan kan je echt leven in Marokko... dat wil ik gaan doen

Ja het leven is sowieso anders, maar hoe is het leven hier.. mensen kijken elkaar niet eens aan..

inchallah

trouwens je hebt een leuke ava , ik ga je nnu klootschak noemen

inshaAllah hoop dat je wens uitkomt

klopt das wel zo maar ja

komt goed inshaAllah waar een wil is is een weg

25-05-2011, 15:54
ik ben school beu!! al die leerkrachten maann das om gek van te worden. en vergeet niet de examens komen er aan, en met al die overhoringen en taken nu nog !! alsof dat nog niet genoeg is ! nu heb ik ook hoofdpijn =((

25-05-2011, 16:09

Citaat door Khataar:
lastig zeg dat... je moet trouwen meid geen relaties maarja wie ben ik omdat te zeggen..

misschien is er iets gebeurd waardoor hij geen zin heeft in je nu.. klinkt hard maar soms moet je even alleen zijn en heb je geen zin om lief te doen, ik hoop dat hij bij draait.

Ja ik hoop het ook.

Trouwen ja ik moet hem tog beter leren kennen.
hij is nog bezig met zijn studie en ik ook als hij een goeie baan had zou het kunnen maar hij studeert nog.
en ik wil niet snel met iemand trouwen stap voor stap komt het Ins'allah goed na sbar komt zhar zeggen ze he
micchien heeft ie zijn weekje niet en komt het nog wel goed

Gr.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54