Bekijk volle/desktop versie : officieel: de opstelling tegen algerije is gewijzigd!!



24-05-2011, 17:30

Citaat:
aangezien gerets aangaf met 1spits te spelen en el arabi er achter wordt dit mogelijk de opstelling

Citaat:
deze opstelling is vol op de aanval dus een 4-4-2 ofwel 4-1-3-2

---------------chamakh-------------
---------------el-arabi---------------

taarabt------bouss---------hadji-
-------belhand-OF-kharja--------

-elkadd---elkaout--benatia--basser

---------------lamyaghri-------------

Citaat:
deze opstelling is de basis-opstelling
-------------------El Arabi
------Taarabt - Boussoufa - Hadji
----------Belhanda - Kharja
El Kaddouri - El Kaoutari - Benatia - Chretien
------------------Lemyaghri

Citaat:
wissel voor bouss of taarabt is assaidi die alerijnen komen niet om te voetballen dus gewoon vol op de aanval en anders gwn met 2controleurs en 1spits

deze is op dit moment de meest voor de hand liggende, zodra het trainingskamp begint wordt duidelijk of er verassingen zijn.

24-05-2011, 19:04


Dat is veel te aanvallend gedacht. Met 1 controleur spelen dan wordt je door de Algerijnen overlopen op het middenveld.

Gerets zal wel minimaal met twee controleurs aantreden op het middenveld. Hij zal wel gokken op de ervaring van Hadji op de rechterflank, Boussoufa als onbetwiste spelmaker op 10, Taarabt op links zoals bij zijn club en El Arabi boven Chamakh verkiezen.

El Arabi
Taarabt - Boussoufa - Hadji
Belhanda - Kharja
El Kaddouri - El Kaoutari - Benatia - Chretien
Lemyaghri


24-05-2011, 19:08

Citaat door Infamous..:
Dat is veel te aanvallend gedacht. Met 1 controleur spelen dan wordt je door de Algerijnen overlopen op het middenveld.

Gerets zal wel minimaal met twee controleurs aantreden op het middenveld. Hij zal wel gokken op de ervaring van Hadji op de rechterflank, Boussoufa als onbetwiste spelmaker op 10, Taarabt op links zoals bij zijn club en El Arabi boven Chamakh verkiezen.

El Arabi
Taarabt - Boussoufa - Hadji
Belhanda - Kharja
El Kaddouri - El Kaoutari - Benatia - Chretien
Lemyaghri



jij beschrijft nu mijn vorige opstelling deze is natuurlijk de logische, maar die algerijnse aanval is poep, ik denk dat gerets nog vol op de aanval gaat spelen zeker als het 0-0 blijft dus 1controleur eruit en 1spits in de plaats als die algerijnen met 10 voor hun doel gaan liggen

24-05-2011, 19:09

Citaat door cd_:
marmita

batata-gizoh-tomartish-ibouwen

kefta-boukronis-sardin

tefer-leschien-bouwita


Kansloos, teveel groentjes achterin.

24-05-2011, 19:10


Chamakh is waardeloos!

24-05-2011, 19:11

Citaat door Oussoud.L.atlas:
jij beschrijft nu mijn vorige opstelling deze is natuurlijk de logische, maar die algerijnse aanval is poep, ik denk dat gerets nog vol op de aanval gaat spelen zeker als het 0-0 blijft dus 1controleur eruit en 1spits in de plaats


Hij zal wel zeker risico's gaan nemen als het gelijk blijft. In dat geval is het wel ideaal dat Chamakh dan op de bank begint, zo kan hij eventueel in de tweede helft erin komen als breekijzer als de score gelijk blijft. Een combinatie van Chamakh en El Arabi voorin is zeker wel gevaarlijk.

24-05-2011, 19:14

Citaat door Infamous..:
Hij zal wel zeker risico's gaan nemen als het gelijk blijft. In dat geval is het wel ideaal dat Chamakh dan op de bank begint, zo kan hij eventueel in de tweede helft erin komen als breekijzer als de score gelijk blijft. Een combinatie van Chamakh en El Arabi voorin is zeker wel gevaarlijk.


jazeker dat bedoel ik die 2voorin zetten en vol op de aanval gaan, die algerijnen gaan echt niet komen om te voetballen maar wel om te schoppen en afbreken en hopen op een penalty, marokko met zoveel kwaliteit kunne we er zeker 3 inprikken

24-05-2011, 19:15
Maar 1 middevelder?

Ik zou zo spelen:

Lemyaghri

Basser - Benatia - El Kaoutari - El Kaddouri

Belhanda - Kharja

Taarabt

Boussoufa - El Arabi - Assaidi


24-05-2011, 19:19

Citaat door SieMoH:
Maar 1 middevelder?

Ik zou zo spelen:

Lemyaghri

Basser - Benatia - El Kaoutari - El Kaddouri

Belhanda - Kharja

Taarabt

Boussoufa - El Arabi - Assaidi



1middenvelder als het 0-0 blijft dus 1controleur eruit en chamakh erin vol op de aanval gaan dus.

en boussoufa kan geen rechts spelen wel centraal of links maar niet rechts

24-05-2011, 19:25

Citaat door Oussoud.L.atlas:
1middenvelder als het 0-0 blijft dus 1controleur eruit en chamakh erin vol op de aanval gaan dus.

en boussoufa kan geen rechts spelen wel centraal of links maar niet rechts

Boussoufa heeft vaak op rechts gespeeld.

24-05-2011, 19:28

Citaat door SieMoH:
Boussoufa heeft vaak op rechts gespeeld.


iedereen heeft wel es op een andere positie gespeeld maar rechts is niet zijn beste positie in al die jaren belgie aagent en anderlecht speelde die altijd op links en op het einde zelfs centraal nu bij anzhi ook links

24-05-2011, 21:28
Als Kantari terug is, moet er zo gespeeld worden:

Lamyaghri

Benatia - Kantari - El Kaoutari

Hermach - Kharja

Boussoufa

Carcela - - Assaidi

Taarabt
-----------------El Arabi



Beetje zoals Udinese.

Marokko heeft toch zwakke flankverdedigers. Dan maar zonder.