Bekijk volle/desktop versie : --



24-05-2011, 17:19

[ Selam alikom,

Ik ben een meisje van 16, bijna 17. Vele van jullie zullen mij niet serieus nemen, neem dan ook niet de moeite om te reageren aub en hou haatreacties zoveel mogelijk bij je. -- Lmohiem, ik ben bezig met het geloof. Ik zit nog wel op school enz. Ik heb al een tijdje het "ik wil trouwen" gevoel. Zoals ik al zei; ik word nooit serieus genomen.Ik geloof sterk ik mektab en ben ook geduldig.. Alleen ik weet niet hoe ik met dit gevoel moet omgaan en vaak nemen jongens mij ook niet serieus.. Iemand advies? ]








P.s. - niet mijn acc.

24-05-2011, 17:25


Je bent bijna 17 en je wilt trouwen.

Vertel dit aan je ouders en zij zullen een goede man voor je zoeken. Genoeg mannen die een jonge meid willen trouwen.

Als je echt wilt trouwen dan ga je niet een relatie aan, maar een huwelijksaanzoek.

Vertel dit aan al je tantes, vriendinnen etc en het balletje zal gaan rollen. Binnenkort zie je heel veel Snorremans Achmed & Ali voor je deur staan om jouw hand t evragen.

Oftewel : Ga studeren !

24-05-2011, 17:27

Citaat door Strictly_Woman:
Je bent bijna 17 en je wilt trouwen.

Vertel dit aan je ouders en zij zullen een goede man voor je zoeken. Genoeg mannen die een jonge meid willen trouwen.

[B]Als je echt wilt trouwen dan ga je niet een relatie aan, maar een huwelijksaanzoek.

Vertel dit aan al je tantes, vriendinnen etc en het balletje zal gaan rollen. Binnenkort zie je heel veel Snorremans Achmed & Ali voor je deur staan om jouw hand t evragen.

Oftewel : Ga studeren ![/B]


Ik studeer, lees je niet?
En eehm, wie heeft het over relatie? Ik heb echt nergens aangegeven dat ik in een relatie zit of ooit aan een relatie heb gedaan?

En probeer aub niet grappig te zijn. Ben je AB-SO-LUUT niet. BVD

24-05-2011, 17:31
Meid ik voel ik ben ben 16 die gevoel heb ik ook ik heb het tegen me moeder gezegd. Ik ben een type die sterk in haar geloof staat dus geen relatie maar ik weet zelf ook wel dat ik te jong ben. Dus Insha´Allah als ik oud genoeg ben om te trouwen dan geef ik het wel door aan me moeder Isnha´Allah.

24-05-2011, 17:32



Citaat door Strictly_Woman:
Je bent bijna 17 en je wilt trouwen.

Vertel dit aan je ouders en zij zullen een goede man voor je zoeken. Genoeg mannen die een jonge meid willen trouwen.

Als je echt wilt trouwen dan ga je niet een relatie aan, maar een huwelijksaanzoek.

Vertel dit aan al je tantes, vriendinnen etc en het balletje zal gaan rollen. Binnenkort zie je heel veel Snorremans Achmed & Ali voor je deur staan om jouw hand t evragen.

Oftewel : Ga studeren !


24-05-2011, 17:33
Ik weet echt niet wat jullie probleem is?

Ik werd al sinds mijn 12e ten huwelijk gevraagd door allerlei jongens/mannen.

marokkaanse meiden hebben het geluk dat al vanaf hun pubertijd zij worden blootgesteld aan huwelijksaanzoeken.

Dus probeer deze zogenaamde onzin (ik wil gewoon een relatie met een jongen) niet heilig te maken door aan te geven dat je wilt trouwen en niet weet hoe.

Als het al zo heilig moet zijn, ga dan naar de moskee en vertel de zusters dat je op zoek bent naar een broeder.

Niet moeilijk doen, als het ook makkelijk zijn.

Knikkertijd is nog lang niet voorbij !

24-05-2011, 17:34

Citaat door hassnaaa:
Meid ik voel ik ben ben 16 die gevoel heb ik ook ik heb het tegen me moeder gezegd. Ik ben een type die sterk in haar geloof staat dus geen relatie maar ik weet zelf ook wel dat ik te jong ben. Dus Insha´Allah als ik oud genoeg ben om te trouwen dan geef ik het wel door aan me moeder Isnha´Allah.


Mijn moeder weet hiervan. Ze zegt altijd; zolang je je school maar afrond.. Het gevoel blijft, ik zie iedereen om mij heen trouwen.

24-05-2011, 17:34

Citaat door hageneesss:



Ja ja, kom jij eerst aan met daliel.

24-05-2011, 17:36

Citaat door Strictly_Woman:
Ik weet echt wat jullie probleem is?

Ik werd al sinds mijn 12e ten huwelijk gevraagd door allerlei jongens/mannen.

marokkaanse meiden hebben het geluk dat al vanaf hun pubertijd zij worden blootgesteld aan huwelijksaanzoeken.

Dus probeer deze zogenaamde onzin (ik wil gewoon een relatie met een jongen) niet heilig te maken door aan te geven dat je wilt trouwen en niet weet hoe.

Als het al zo heilig moet zijn, ga dan naar de moskee en vertel de zusters dat je op zoek bent naar een broeder.

Niet moeilijk doen, als het ook makkelijk zijn.

Knikkertijd is nog lang niet voorbij ! :Moe:


Ik weet niet van jou maar wat heb jij met relaties?
En met alle respect maar we hadden het hier over mij.

24-05-2011, 17:36

Citaat door MARKTSLIPPER.:
Mijn moeder weet hiervan. Ze zegt altijd; zolang je je school maar afrond.. Het gevoel blijft, ik zie iedereen om mij heen trouwen.



Precies hetzelfde bij mij weetje wat wanneer we klaar met onze studie gaan we samen trouwen op de zelfde datum safie hahaha

24-05-2011, 17:38

Citaat door hassnaaa:
Precies hetzelfde bij mij weetje wat wanneer we klaar met onze studie gaan we samen trouwen op de zelfde datum safie hahaha


Hihi, deal. -- Rotgevoel .

24-05-2011, 17:40

Citaat door MARKTSLIPPER.:
Ik weet niet van jou maar wat heb jij met relaties?
En met alle respect maar we hadden het hier over mij.



Begrijpend lezen is moeilijk zie ik . Ah, meid, jouw tijd komt wel.

Alles is el mektab. Doe een sebbab op het moment je een jongen tegenkomt die met jou wil trouwen.

24-05-2011, 17:43



Citaat door Strictly_Woman:
Begrijpend lezen is moeilijk zie ik . Ah, meid, jouw tijd komt wel.

Alles is el mektab. Doe een sebbab op het moment je een jongen tegenkomt die met jou wil trouwen.


Moeilijk is het zeker niet. Ik wou alleen m'n verhaal kwijt. Ik heb nog strikt gevraagd of er geen haat of onnodige reacties zouden worden geplaatst.

24-05-2011, 17:45
Ahuahuahuahuahuaah!

24-05-2011, 17:46
nee grapje...

gair inchallah!