Bekijk volle/desktop versie : Israëlische defensieleger mishandelt vrouwen.



Pagina's : [1] 2 3

24-05-2011, 12:28

Citaat door Al-Maroc:
American Taxpayer Money Pays to Abuse Women
Pictures Speak a Thousands Words



http://www.youtube.com/watch?v=4aveeYSvfHI&feature=player_embedded#at=325

There is nothing to say except the American Taxpayers funds this abuse and pays for it with our billions sent to Israel every year. Did we not learn from what we did to the Native American Indian? These people they are beating up are indigenous peoples not some illegal immigrants that came from lands in Europe or elsewhere. Geez us!

It’s truly an embarrassment at best and, at worst, it speaks to our deepest complicity in the horrible Trail of Tears that continues at this moment while our main stream media keeps feeding US citizens the line sent to it by the those in the corridors of power.

■How do we get on the wrong side of morality?
■What can we do to stop our hard earned dollars from being used to pay for oppression and abuse?
■Are we hopelessly condemned to pay and watch our moral compass be washed away without a word?
Shame!

Please comment on this, pass it around and share…..it’s our only hope. We must spread the word that we need to be on the right side of justice.

2011 copyright – JohnnyPunish.com

BRON
.

24-05-2011, 12:38


Neejoh dat is propaganda, dat zijn allemaal leugens, volgens mij zijn het acteurs!

24-05-2011, 12:51

Citaat door Al-Maroc:
Echt he, het is of dat of het zijn 'terroristen'...meer hebben de charlatans niet in petto..


Kijk ze heel vaak onnodig slaan of trappen, je ziet hoe diep de haat zit bij het leger.

Er is niets ergers dan iqloze soldaten vol haat.

Hier moet palestina elke dag mee geconfronteerd worden, verschrikkelijk!

24-05-2011, 12:53
Schandalig dat er dan nog mensen zijn die het voor Israel opnemen.

24-05-2011, 12:53


Weet je waar vrouwen mishandeld en gedood worden? In Syrië, Pakistan en Iran tijdens betogingen

24-05-2011, 12:54
Dat noem ik niet echt een defensieleger

24-05-2011, 13:27
klopt, maar die betogingen zijn niet meer dan 70 jaar bezig. hoe dan ook is het niet goed te praten wat er gebeurd in die landen. Toch moet je toegeven dat wat er in Palestina gebeurd constant gebeurd en dat wel meer als 70 jaar.
Wil je dat nu meten met iets wat hedendaags(hooguit 3 maanden)gebeurd???

Het is net zo een propaganda van het westen wanneer zij dan in de kranten 2 verschillende foto's naast elkaar plaatsen.1 van een "vermoorde"Palestijn en er pal naast 1 van een vrouw die met kinderen huilend en ook nog eens beschermd worden in hun bunkers van de kleine vuurwerkbommetjes van de "verzetstrijders" in Palestina.

Dan zie je al gelijk dat zij op deze manier hun acties goed willen praten.

24-05-2011, 13:33
Eerste 50 seconden kon ik alleen bekijken. Hier word ik te boos om

24-05-2011, 13:35

Citaat door fries26:
Weet je waar vrouwen mishandeld en gedood worden? In Syrië, Pakistan en Iran tijdens betogingen


Daar ook. Maakt dat de mishandelingen in Palestina minder belangrijk?

24-05-2011, 13:51
Ongeloofwaardige bron, is een complotsite.

Israëliërs doen dit soort dingen niet. Israël is de enige democratie in het midden-oosten.

24-05-2011, 14:17
Normaal ben ik een serieus tegenstander van abortus maar voor Koeltoer maak ik met alle liefde een uitzondering.



Beter voorkomen dan genezen zeggen ze.

24-05-2011, 14:23

Citaat door Koeltoer:
Kijk ze toch eens tekeer gaan. Een paar topics naar beneden kun je lezen hoe een groep moslims is komen te overlijden door toedoen van andere moslims en precies naar verwachting geen verontwaardiging, niets. Helemaal stil. Maar zet het woordje Israel of jood in de titel en ze beginnen direct te schuimbekken. Want dan zijn ze toch ineens een partij verontwaardigd.




Dat is echt onzin hoor. Maar dit is nog ernstiger dan de wreedste SS-er je gaat toch geen vrouwen aanraken? En dan ook nog met zo veel soldaten en geweren en dan worden een paar ook nog eens naar een martelgevangenis gestuurd zonder enige vorm van een eerlijk proces. Ik mag het niet zeggen maar soms snap je dan wel dat mensen zo hopeloos worden dat zo een aanslag plegen. Want je kan niets tegen zo'n leger.

24-05-2011, 14:24



Citaat door Koeltoer:
Grappig hoe je nou je eigen domme moslimsoort voor lul zet die standaard dit soort dingen roepen bij al het nieuws dat ze niet bevalt. Je domheid kent werkelijk geen grenzen he?



Jij mist elke vorm van neutraliteit..ga daar maar in kleine stapjes aan werken bij de plaatstelijke gz-psycholoog.

24-05-2011, 14:30
"De democratie van het Midden Oosten."

Yeah right. Ik ben blij met het internet en ik dank de mensen die deze beelden hebben verspreid.

24-05-2011, 14:33

Citaat door BroodjeIzan12:
Neejoh dat is propaganda, dat zijn allemaal leugens, volgens mij zijn het acteurs!


Precies! Palestijnen ensceneren situaties om Israëls politiek in een slecht daglicht te stellen!


Pagina's : [1] 2 3