Bekijk volle/desktop versie : Jongen zonder rijbewijs, ongewenst ?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-05-2011, 10:28
Even een poll aan de dames: Stel je komt een leuke jongeman tegen met goed werk, goed karakter en alles wat nodig is om in het huwelijk te treden alleen.......hij heeft door bepaalde omstandigheden nog steeds niet zn rijbewijs. Zouden jullie hem afwijzen puur alleen om deze reden ?

24-05-2011, 10:31


Nope! Rijbewijs haal je in een minuut!

24-05-2011, 10:34

Citaat door BellaTetouania:
Nope! Rijbewijs haal je in een minuut!


Wat bedoel je met nope ? is dat dus dat je hem zou afwijzen omdat je het negatief vindt dat ie het nog niet heeft...of je accepteert hem en raadt hem vriendelijk aan het snel te gaan halen ? verduidelijk je standpunt aub

Trouwens rijbewijs is niet voor iedereen in 1 minuut te halen met al die kosten die het tegenwoordig meebrengt kan het best een tijdje duren hoor

24-05-2011, 10:34
Kan ie fietsen? Zo niet, dan wordt het niks....

24-05-2011, 10:37


voor de duidelijkheid: dit is slechts een voorbeeld. Ik ben benieuwd naar hoe marokkaanse dames erover nadenken. Dus graag serieuze reacties.

24-05-2011, 10:37

Citaat door Qortobi:
voor de duidelijkheid: dit is slechts een voorbeeld. Ik ben benieuwd naar hoe marokkaanse dames erover nadenken. Dus graag serieuze reacties.


Wat is het probleem eigenlijk?

Dat hij door bepaalde omstandigheden zijn rijbewijs nog niet bezit, is menselijk. Dat is toch geen reden om iemand af te wijzen.

24-05-2011, 10:38
Gezeeeellig, leren we het samen.

24-05-2011, 10:39

Citaat door Qortobi:
Even een poll aan de dames: Stel je komt een leuke jongeman tegen met goed werk, goed karakter en alles wat nodig is om in het huwelijk te treden alleen.......hij heeft door bepaalde omstandigheden nog steeds niet zn rijbewijs. Zouden jullie hem afwijzen puur alleen om deze reden ?


Wie een ander afwijst op zoiets als een rijbewijs, moet zichzelf eens na laten kijken.

We zijn veel te verwend in dit land en maken ons druk over materiële zaken terwijl driekwart van de wereld honger heeft en niet weet of er 's avonds wel wat te vreten zal zijn.

24-05-2011, 10:41

Citaat door Qortobi:
Wat bedoel je met nope ? is dat dus dat je hem zou afwijzen omdat je het negatief vindt dat ie het nog niet heeft...of je accepteert hem en raadt hem vriendelijk aan het snel te gaan halen ? verduidelijk je standpunt aub

Trouwens rijbewijs is niet voor iedereen in 1 minuut te halen met al die kosten die het tegenwoordig meebrengt kan het best een tijdje duren hoor



Nope= Neen. Niet nodig, rijbewijs haal je in 1 minuut (zonder kosten) iwa als je kan rijden is toch al iets! Kost toch nix

Nope, no problem!

24-05-2011, 10:48
Bazz, letten mensen daar tegenwoordig zelfs op?

24-05-2011, 10:48

Citaat door BellaTetouania:
Nope= Neen. Niet nodig, rijbewijs haal je in 1 minuut (zonder kosten) iwa als je kan rijden is toch al iets! Kost toch nix

Nope, no problem!



HAHAHA EN ALS IE OOK NOG NIET KAN RIJDEN ? AARDIGE, SLIMME EN GELOVIGE JONGEN MAAR HIJ KAN NIET RIJDEN HAHAHA... VOORBEELD: HIJ HEEFT ROND ZN 18E VANWEGE MOEILIJK FINANCIËLE SITUATIE EN WERKLOOSHEID AL ZN TIJD EN GELD IN ZN STUDIE GESTOKEN EN NA ZN STUDIE MOEST IE ZN OUDERS FINANCIEEL ONDERSTEUNEN EN HUIS KOPEN VOOR ZE IN MAROKKO...DAARDOOR GEEN RIJBEWIJS KUNNEN HALEN..MAAR HIJ HEEFT EEN BAAN EN WIL WEL SNELTROUWEN...ZOU DAT EEN PROBLEEM ZIJN VOOR JULLIE (IS MAAR EEN VOORBEELD) ? WANT IK KEN EEN JONGEN DIE ZICH HIEROM SCHAAMT EN BANG IS AFGEWEZEN TE WORDEN. HIJ ZIET OVERAL OM ZICH HEEN DAT VEEL MAROKKAANSE DAMES ALLEEN KIJKEN NAAR BOYS MET AUTO'S EN NAAR HEM KIJKEN ZE MINACHTEND ALSOF IE LOSER IS...ALLEEN MAAR OMDAT IE GEEN RIJBEWIJS EN AUTO HEEFT....VOOR DE REST IS IE OK EN WIL IE SNEL TROUWEN...

WAT ZOUDEN JULLIE TEGEN HEM ZEGGEN ?
IS HET TERECHT DAT IE BANG IS HIEROM AFGEWEZEN TE WORDEN ?

24-05-2011, 10:51
Nee, dat zou ik nooit doen.

24-05-2011, 10:52



Citaat door Qortobi:
Even een poll aan de dames: Stel je komt een leuke jongeman tegen met goed werk, goed karakter en alles wat nodig is om in het huwelijk te treden alleen.......hij heeft door bepaalde omstandigheden nog steeds niet zn rijbewijs. Zouden jullie hem afwijzen puur alleen om deze reden ?

ik wijs hem niet af ik zal hem juist aan moedigen om zijn rijbewijs tehalen ..en iemand op deze manier afwijzen die meiden die het doen zijn wel erg dom

24-05-2011, 10:52

Citaat door Studente-87:
Nee, dat zou ik nooit doen.



WAT ZOU JE NOOIT DOEN VERDUIDELIJK JE STANDPUNT

24-05-2011, 10:55

Citaat door Qortobi:
HAHAHA EN ALS IE OOK NOG NIET KAN RIJDEN ? .....
WAT ZOUDEN JULLIE TEGEN HEM ZEGGEN ?
IS HET TERECHT DAT IE BANG IS HIEROM AFGEWEZEN TE WORDEN ?




Doe normaal, jongen! Kan eh! Iwa safie, als 'm daar zich druk over maakt! Oke, tegenwoordig heeft bijna iedereen hun rijbewijs. Dus zijn madame kan 'm effe vervoeren of niet!

Pagina's : [1] 2 3 4 5