Bekijk volle/desktop versie : DVD Victorius ( Nickelodeon)



24-05-2011, 09:21
daaaaaag dames , goedemorgen !

ik heb een vraag over de serie victorius die elke dag op nickelodeon komt , mijn zusje wil graaag een dvd ervan , maar ik weet niet waar je die kan kopen , ben al bij de bart smit geweest en andere speelgoedzaken, maar wello, en ze vind t een leuke film,

op google kan ik t ook niet vinden, wie o wie weet waar ik het kan kopen, ??


xxxxxxxxxxxxx alvast bedankt.

24-05-2011, 09:24


Hoe oud is je dochter?

Mijn dochter mag er namelijk niet meer naar kijken. Ze kende het hele liedje op een gegeven moment uit haar hoofd. Dus afgelopen met die onzin. Heb haar uitgelegd waar ik het niet meer wil hebben en ze begrijpt het. Ze mag wel andere dingen kijken. Mijn dochter is 9.

24-05-2011, 09:26

Citaat door HoneyBee:
Hoe oud is je dochter?

Mijn dochter mag er namelijk niet meer naar kijken. Ze kende het hele liedje op een gegeven moment uit haar hoofd. Dus afgelopen met die onzin. Heb haar uitgelegd waar ik het niet meer wil hebben en ze begrijpt het. Ze mag wel andere dingen kijken. Mijn dochter is 9.



sorry foutje het is voor me zusje , ik schrijf op dochter, me zusje is 11 jaar , en ja die kent het liedje ook uit dr hoofd, me dochter is er te jong voor , die is meer van dora en zo,

ja ik kan je wel begrijpen honeybee ,

maar ja 11 jaar , en ze wil zo graag een dvd ervan, maar kan m niet vinden

24-05-2011, 10:45

Citaat door TemsoenT:
sorry foutje het is voor me zusje , ik schrijf op dochter, me zusje is 11 jaar , en ja die kent het liedje ook uit dr hoofd, me dochter is er te jong voor , die is meer van dora en zo,

ja ik kan je wel begrijpen honeybee ,

maar ja 11 jaar , en ze wil zo graag een dvd ervan, maar kan m niet vinden


Dan heb je be3da een reden om het haar niet te geven. Tis niet verkrijgbaar. Maar we moeten onze kinderen niet stimuleren met die kuffar onzin. Ze beginnen de pubertijd te bereiken en dan willen ze gauw gaan immiteren.

Moge Allah onze kinderen daarvan behoeden.

24-05-2011, 14:37



Citaat door HoneyBee:
Dan heb je be3da een reden om het haar niet te geven. Tis niet verkrijgbaar. Maar we moeten onze kinderen niet stimuleren met die kuffar onzin. Ze beginnen de pubertijd te bereiken en dan willen ze gauw gaan immiteren.

Moge Allah onze kinderen daarvan behoeden.


ja als het niet t verkrijgen is zal ik het indd zeggen tegen dr , en het is niet zo dat ze de hele dag naar nickk kijkt of zo , daar is me moeder heel streng is , en dat weet ze

en amine op je du3A