Bekijk volle/desktop versie : Elke x zeg ik de ware te hebben gevonden



Pagina's : [1] 2

23-05-2011, 23:57
Maar helaas

begin zijn ze toppers en je denkt bij je zelf dat word het maar langzaam begint de beeld te vervagen en komt de ware en keiharde reaaliteit te voorschijn waar is die vrouw gebleven die voor de man gaat en niet voor de geld of plezier van de hededaags

Iedereen wil trouwen maar ze kunnen niet eens ei bakken laat staan een gezin stichten het lijkt net of we in een bordeel leven een groot sex club en het is gratis ook . Zo laat de comentaar maar komen

24-05-2011, 00:00



Citaat door gost:
Maar helaas

begin zijn ze toppers en je denkt bij je zelf dat word het maar langzaam begint de beeld te vervagen en komt de ware en keiharde reaaliteit te voorschijn waar is die vrouw gebleven die voor de man gaat en niet voor de geld of plezier van de hededaags

Iedereen wil trouwen maar ze kunnen niet eens ei bakken laat staan een gezin stichten het lijkt net of we in een bordeel leven een groot sex club en het is gratis ook . Zo laat de comentaar maar komen



Probeer eens uit je omgeving te stappen en ergens anders te vertoeven.

24-05-2011, 00:03
ik kan wel een eitje bakken.

24-05-2011, 00:04

Citaat door HmedsDaughter_:
Probeer eens uit je omgeving te stappen en ergens anders te vertoeven.

Is overal ik spreek in de algemeen ook buiten mijn omg
jah en natuurlijk zijn er ook hoeken er tussen maar die kom ik niet tegen of nog niet in ieder geval

24-05-2011, 00:04


Men zegt niets voor niets niet te vroeg te juichen.

24-05-2011, 00:04

Citaat door Nadorlady010:
ik kan wel een eitje bakken.

Dan komt het wel goed

24-05-2011, 00:05
Sommige willen alleen het woordje trouwen dragen. Ik begrijp het ook niet tegenwoordig. Ze houden geen rekening met de man, het huis of alles wat te maken heeft met huwelijk.
Zolang ze maar getrouwd zijn.


24-05-2011, 00:05

Citaat door gost:
Is overal ik spreek in de algemeen ook buiten mijn omg
jah en natuurlijk zijn er ook hoeken er tussen maar die kom ik niet tegen of nog niet in ieder geval


Heb gewoon geduld.

24-05-2011, 00:06

Citaat door Afriqiyah.:
Men zegt niets voor niets niet te vroeg te juichen.

Valt helaas niks te juichen het meer schokend

24-05-2011, 00:06

Citaat door gost:
Valt helaas niks te juichen het meer schokend




Better in time, inchaAllah.

24-05-2011, 00:07

Citaat door Onbekend21:
Sommige willen alleen het woordje trouwen dragen. Ik begrijp het ook niet tegenwoordig. Ze houden geen rekening met de man, het huis of alles wat te maken heeft met huwelijk.
Zolang ze maar getrouwd zijn.


Jij vat hem jammer is dat

24-05-2011, 00:07
Tegenwoordig zijn mensen te kieskeurig. Mensen zijn opzoek naar een evenbeeld van hun moeder. Come on, wees realistisch.

24-05-2011, 00:08



Citaat door Madiiha1990:
Nu ben ik het echt wel zat. Altijd de vrouwen de schuld geven.
En jullie dan? Jullie verdienen niet eens een deftige vrouw.

Jij bent het At dan weet je ook hoe ik me voel

24-05-2011, 00:10

Citaat door Madiiha1990:
Oké gaan we trouwen?

Als je de inhoud weet van trouwen ben je van harte welkom

24-05-2011, 00:10
Alles is al voorgeschreven en je moet niet gaan forceren. Als de tijd ervoor gekomen is dan is dat zo.


Sbar loont en in deze tijd is het inderdaad moeilijk.


Pagina's : [1] 2