Bekijk volle/desktop versie : Heb jij dat ook?



Pagina's : [1] 2

23-05-2011, 22:14
Zou jij een man met een onzedelijk verleden accepeteren?

Zou je dat kunnen?


Ik niet. Ik ben iemand die heel veel denkt en zou dit niet kunnen accepteren, houd hier echt absoluut niet van.

23-05-2011, 22:21


-' Jaa, het is zijn verleden.

23-05-2011, 22:23
neen, ik zou hem niet accepteren, zou altijd wel denken aan zijn verleden, hoe en wat,...

23-05-2011, 22:23
Ieder mens maakt wel eens fouten. En ieder mens kan veranderen en niet meer het zelfde zijn als toen.

Dus why not.

23-05-2011, 22:24


Een man zou het niet accepteren als een vrouw zo'n verleden heeft. Waarom wij als vrouwen wel? Ik moet geen tweedehandsje.

23-05-2011, 22:25
Absoluut wel. Wat voor impact zou zijn verleden op jullie toekomst kunnen hebben? Dan heeft ie maar lekker gezopen en is ie maar lekker uitgeweest. Ik heb er niets aan. Zolang hij me maar als een queen behandelt, zal ik hem op mijn beurt als een king behandelen en kan zijn verleden me gestolen worden.

23-05-2011, 22:25

Citaat door Lella_Najat:
Een man zou het niet accepteren als een vrouw zo'n verleden heeft. Waarom wij als vrouwen wel? Ik moet geen tweedehandsje.



Zo denk ik ook. Door dat wij het accepteren gaan zij door.

23-05-2011, 22:26

Citaat door XxStrawberryxX:
Absoluut wel. Wat voor impact zou zijn verleden op jullie toekomst kunnen hebben? Dan heeft ie maar lekker gezopen en is ie maar lekker uitgeweest. Ik heb er niets aan. Zolang hij me maar als een queen behandelt, zal ik hem op mijn beurt als een king behandelen en kan zijn verleden me gestolen worden.



Het verleden zegt wel wat over een persoon, dit geldt zowel voor een meisje als jongen.

23-05-2011, 22:27

Citaat door LaLa_Karima:
Ieder mens maakt wel eens fouten. En ieder mens kan veranderen en niet meer het zelfde zijn als toen.

Dus why not.



Er zijn fouten en FOUTEN. Onzedelijk verleden is een grote fout die je in je leven kunt maken, dat zijn hele erge dingen.

23-05-2011, 22:28

Citaat door Menselijk:
Het verleden zegt wel wat over een persoon, dit geldt zowel voor een meisje als jongen.


Mensen kunnen ook veranderen. Wat zegt het verleden dan precies over iemand. Stel dat een vent zuipt, blowt en uitgaat. Wat zegt dat over hem?

Vergis je niet, er zijn ook mannen die een dame accepteren met ''een verleden''.

23-05-2011, 22:28
iedereen maakt fouten maar niet als hij hervalt.alsof jij niet bestaat voor hem en maar zijn gang maar gaat zonder schulgevoel.

23-05-2011, 22:32

Citaat door Menselijk:
Zo denk ik ook. Door dat wij het accepteren gaan zij door.


Vrouwen beseffen niet dat zij de cirkel zelf in stand houden. Als wij een standpunt aannemen hierover, zullen de mannen wel tien keer nadenken voor ze van hot naar her wippen.



Citaat door Menselijk:
Er zijn fouten en FOUTEN. Onzedelijk verleden is een grote fout die je in je leven kunt maken, dat zijn hele erge dingen.


Exactly

23-05-2011, 22:33



Citaat door XxStrawberryxX:
Mensen kunnen ook veranderen. Wat zegt het verleden dan precies over iemand. Stel dat een vent zuipt, blowt en uitgaat. Wat zegt dat over hem?

Vergis je niet, er zijn ook mannen die een dame accepteren met ''een verleden''.



Nou dus dat boeit mij niet dat ze dat accepteren negen van de tien keer hebben ze haar in de disco ontmoet, dus waarom zouden zulke gastjes dat niet accepteren?

Het zegt wel wat over de standvastigheid van iemand, dat is een van de belangrijkste dingen in mijn ogen. Als je 1 jaar of 10 jaar standvastig bent dan is dat een groot verschil. Ik wil een echte man, geen mietje.

En kan ook niet denken aan het idee dat hij de man dingen heeft gedaan.

23-05-2011, 22:34

Citaat door Menselijk:
Er zijn fouten en FOUTEN. Onzedelijk verleden is een grote fout die je in je leven kunt maken, dat zijn hele erge dingen.


Tja dan licht het echt aan de situatie. En kijken of me ouders hem accepteren als ze naar hem verleden gaan vragen

23-05-2011, 22:35

Citaat door Lella_Najat:
Vrouwen beseffen niet dat zij de cirkel zelf in stand houden. Als wij een standpunt aannemen hierover, zullen de mannen wel tien keer nadenken voor ze van hot naar her wippen.




Exactly



Jij bent echt een van de weinige die mij begrijpt.


Jij was die vrouw voor een marokkaanse bruiloft.

Pagina's : [1] 2