Bekijk volle/desktop versie : Alweer nieuwe aankoop Real Madrid. Contrao van Benfica.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-05-2011, 17:33
''Real Madrid zal mij 22 juni officieel voorstellen''


Citaat:
Fabio Coentrao laat maandag weten dat hij deze zomer Benfica verlaat voor een contract bij Real Madrid. De 23-jarige linkerverdediger is al bijna het hele seizoen onderwerp van gesprek in de geruchtenrubrieken en werd al herhaaldelijk met Real Madrid in verband gebracht. In Correio de Manhã maakt hij zelf middels een kort statement een einde aan de speculaties.

Behalve Real was ook Bayern München geruime tijd in de markt voor Coentrao, maar die heeft zich al verbonden aan de Spanjaarden. Vorige week zei Bayerns algemeen directeur Christian Nerlinger al tegen Sky dat zijn club 'vroeger' nadacht over de Portugees international, maar niet meer actueel met hem bezig was. Nu legt Coentrao zelf uit waarom. “Ik zal op 22 juni officieel voorgesteld worden bij Real Madrid.”

Volgens informatie van het Portugese medium betaalt Real in beginsel 25 miljoen euro aan Benfica voor de linksback. Dat bedrag kan bij bepaalde prestaties nog met vijf miljoen oplopen. Benfica is al druk doende met het vinden van een opvolger, maar eerste keus Taye Taiwo koos al voor AC Milan. De Argentijn Cristian Ansaldi (24) zou de volgende kandidaat zijn. Probleem is alleen dat zijn huidige werkgever, Rubin Kazan, liefst tien miljoen euro vraagt. Dat is Benfica weer teveel van het goede, aldus Correio de Manhã

23-05-2011, 17:52


een van de beste linksbacks op dit moment
zo'n back heeft real nodig

Je hebt toplinksbacks, evra, cole en coentrao en dan een klasse daaronder marcelo, clichy, taiwo

23-05-2011, 17:54
JA VRIEND REAL GAAT GRUWELIJKE TEAM HEBBEN KOMENDE SEIZOEN

23-05-2011, 17:56
Helemaal onnodig, 25 miljoen voor linksback back-up? Dan kun je daar gewoon Arbeloa neerzetten. Want kijkend naar progressie van Marcelo dit seizoen, gaat hij volgend seizoen echt niet banken. Maar wel erg goede speler, die Coentrao

23-05-2011, 17:58



Citaat door Raul:
Helemaal onnodig, 25 miljoen voor linksback back-up? Dan kun je daar gewoon Arbeloa neerzetten. Want kijkend naar progressie van Marcelo dit seizoen, gaat hij volgend seizoen echt niet banken. Maar wel erg goede speler, die Coentrao


Doe normaal man, als ie komt, is het een basisspeler, arbeloa? die heeft punten gekost, vooral vorig seizoen, dit seizoen speelde hij wel wat beter

23-05-2011, 17:59
goeie aankoop wollah

23-05-2011, 18:04

Citaat door _Mister_Riffi:
Doe normaal man, als ie komt, is het een basisspeler, arbeloa? die heeft punten gekost, vooral vorig seizoen, dit seizoen speelde hij wel wat beter

Ik bedoelde natuurlijk Arbeloa als back-up linksback, want Marcelo zie ik nog steeds als linksback in de basis. Hij deed het heel goed, aanvallend perfect en defensief is hij fucking erg verbeterd t.o.v. vorig seizoen. Mourinho heeft het ook heel hoog zitten bij Marcelo, dan lijkt het mij wel heel onlogisch om dan meteen een andere linksback te komen, die in de basis zetten en Marcelo op de bank...

23-05-2011, 18:04

Citaat door Raul:
Helemaal onnodig, 25 miljoen voor linksback back-up? Dan kun je daar gewoon Arbeloa neerzetten. Want kijkend naar progressie van Marcelo dit seizoen, gaat hij volgend seizoen echt niet banken. Maar wel erg goede speler, die Coentrao


onzin, marcelo komt verdedigend gewoon tekort voor de top, coentrao als nr 1 linksback en marcelo als backup, als ik mourinho was had ik arbeloa allang in de prullenbak gekocht wat een troepspeler.

23-05-2011, 18:04
Fabio Coentrao is 10 keer beter als die dooie arbeloa

23-05-2011, 18:05
k zeg eerlijk marcelo is gangster in de aanval enzo

23-05-2011, 18:07

Citaat door Raul:
Ik bedoelde natuurlijk Arbeloa als linksback, want Marcelo zie ik nog steeds als linksback in de basis. Hij deed het heel goed, aanvallend perfect en defensief is hij fucking erg verbeterd t.o.v. vorig seizoen. Mourinho heeft het ook heel hoog zitten bij Marcelo, dan lijkt het mij wel heel onlogisch om dan meteen een andere linksback te komen, die in de basis zetten en Marcelo op de bank...


Tis geen slechte linksback marcelo maar er zijn een paar die beter zijn waaronder coentrao, heb m vaak zien spelen dit seizoen en uiteraard met portugal op het wk, gruwelijke back


Citaat door rette177:
onzin, marcelo komt verdedigend gewoon tekort voor de top, coentrao als nr 1 linksback en marcelo als backup, als ik mourinho was had ik arbeloa allang in de prullenbak gekocht wat een troepspeler.


Wat haaaaat ik t als ie linksback speelt, komt ie vaak met ronaldo...ye traag

23-05-2011, 18:08

Citaat door rette177:
onzin, marcelo komt verdedigend gewoon tekort voor de top, coentrao als nr 1 linksback en marcelo als backup, als ik mourinho was had ik arbeloa allang in de prullenbak gekocht wat een troepspeler.

Als je vorig seizoen zei dat hij voor de top verdedigend erg veel tekort komt, was ik het zwaar met je eens. Maar die verandering die hij defensief is verbetert dit seizoen, is abnormaal. Aanvallend gezien hoeven we amper te discussieren, maar daar zul je het vast eens zijn met me. Verdedigend is het natuurlijk nog niet helemaal perfect, maar volgend seizoen zal hij sowieso verdedigend weer wat groeien t.o.v. dit seizoen.

Marcelo is erfgenaam van Roberto Carlos

23-05-2011, 18:09



Citaat door _Mister_Riffi:
Tis geen slechte linksback marcelo maar er zijn een paar die beter zijn waaronder coentrao, heb m vaak zien spelen dit seizoen en uiteraard met portugal op het wk, gruwelijke back

Muaa, ik heb Coentrao niet vaak zien spelen, maar als ik Marcelo zou zie, zou ik sowieso Marcelo in de basis laten. Alleen al om inzet verdient hij dat. Maar we zien het allemaal wel. Als Coentrao Madrid beter kan maken, is hij welkom

23-05-2011, 18:10

Citaat door Raul:
Als je vorig seizoen zei dat hij voor de top verdedigend erg veel tekort komt, was ik het zwaar met je eens. Maar die verandering die hij defensief is verbetert dit seizoen, is abnormaal. Aanvallend gezien hoeven we amper te discussieren, maar daar zul je het vast eens zijn met me. Verdedigend is het natuurlijk nog niet helemaal perfect, maar volgend seizoen zal hij sowieso verdedigend weer wat groeien t.o.v. dit seizoen.

Marcelo is erfgenaam van Roberto Carlos



Roberto Carlos, ayooow wat een complete back, beste linksback ooit

23-05-2011, 18:11

Citaat door Raul:
Muaa, ik heb Coentrao niet vaak zien spelen, maar als ik Marcelo zou zie, zou ik sowieso Marcelo in de basis laten. Alleen al om inzet verdient hij dat. Maar we zien het allemaal wel. Als Coentrao Madrid beter kan maken, is hij welkom


Tuurlijk maakt ie Madrid beter, hij is aanvallend ook gruwelijk, die man heeft een motor, hij is zeg maar Maicon (in vorm) maar dan als linksback

Pagina's : [1] 2 3 4 5