Bekijk volle/desktop versie : Een vraagje



Pagina's : [1] 2 3

23-05-2011, 15:42
Stel je zwager gaat vreemd en jij hebt hem betrapt. Hij zegt dat hij enorme spijt heeft en wil dat je het voor je houdt. Hij zegt ook dat het een eenmalige rotzooi was en je zus niet kwijt wilt raken aangezien ze kind hebben en ze zwanger is..

Wat zou je doen?

23-05-2011, 15:44


pfff crisis , heb je je zwager betrapt hahahahaha
wat n sukkel man

kijk schwarzenegger, fakking bastaard kind en komt nu pas oud
of tiger woods honderden wijveeen en niemand wist ervan haahahhaa

en deze sukkel wordt betrapt door zn schoonzusje

hahaha ik zou mezelf voor de trein gooien

23-05-2011, 15:45
Wees gewoon eerlijk! Als hij echt zoveel van je zus houdt, dan was hij NOOIT vreemdgegaan.

23-05-2011, 15:47

Citaat door nokia25:
pfff crisis , heb je je zwager betrapt hahahahaha
wat n sukkel man

kijk schwarzenegger, fakking bastaard kind en komt nu pas oud
of tiger woods honderden wijveeen en niemand wist ervan haahahhaa

en deze sukkel wordt betrapt door zn schoonzusje

hahaha ik zou mezelf voor de trein gooien



Wat zou je doen? Zou je hem verraden of het voor je houden? Aangezien hij beweert dat het eenmalig was

23-05-2011, 15:49



Citaat door Da-er:
Wees gewoon eerlijk! Als hij echt zoveel van je zus houdt, dan was hij NOOIT vreemdgegaan.



Het is niet of hij van haar houdt of niet.

Dus je zal naar je zus gaan. Ook al weet ze helemaal niets van? Dus geen idee heeft hoe of wat of vermoeden?

23-05-2011, 15:49
Je moet je zus niet onnodig pijn doen en een scheiding laten ontstaan. Persoonlijk zou ik een goed woordje voeren en hopen op voortgang,, maar niet meteen mijn zus ermee confronteren

23-05-2011, 15:49
er zijn kinderen in het spel...

dat maakt het lastig

ik zou het eerlijk gezegd niet weten..

23-05-2011, 15:49
Ik zou dat never nooit verzwijgen voor mijn zus hoor. Hoop ook niet dat mijn zus dat voor mij zou verzwijgen.

23-05-2011, 15:51

Citaat door Ikramm_:
Je moet je zus niet onnodig pijn doen en een scheiding laten ontstaan. Persoonlijk zou ik een goed woordje voeren en hopen op voortgang,, maar niet meteen mijn zus ermee confronteren
Niet onnodig pijn doen En als ze er zelf nou achterkomt later en wist dat haar zusje al die tijd wist dat haar man met een andere vrouw in bed lag om vervolgens weer bij haar in bed te komen. Bah bah.

23-05-2011, 15:52

Citaat door Ikramm_:
Je moet je zus niet onnodig pijn doen en een scheiding laten ontstaan. Persoonlijk zou ik een goed woordje voeren en hopen op voortgang,, maar niet meteen mijn zus ermee confronteren


Ja, dat dacht ik ook.

Citaat door nokia25:
er zijn kinderen in het spel...

dat maakt het lastig

ik zou het eerlijk gezegd niet weten..


Okay


Citaat door Loveyou20:
Ik zou dat never nooit verzwijgen voor mijn zus hoor. Hoop ook niet dat mijn zus dat voor mij zou verzwijgen.


Ja, maar ze is zwanger? en heeft eerder al 3kinderen verloren door stres.. Zou je het alsnog zeggen?

23-05-2011, 16:09
Dan zou ik het vertellen na de bevalling..

23-05-2011, 16:14
Eerlijk vertellen aan je zus.. Zij beslist wat ze gaat doen en wat niet.

23-05-2011, 16:46



Citaat door deSublieme:
Eerlijk vertellen aan je zus.. Zij beslist wat ze gaat doen en wat niet.


Ook ze nu 2maanden zwanger is.

24-05-2011, 12:26
O god, wat is dit toch lastig.

24-05-2011, 12:27

Citaat door kutwyf07:
Stel je zwager gaat vreemd en jij hebt hem betrapt. Hij zegt dat hij enorme spijt heeft en wil dat je het voor je houdt. Hij zegt ook dat het een eenmalige rotzooi was en je zus niet kwijt wilt raken aangezien ze kind hebben en ze zwanger is..

Wat zou je doen?


als je verraad maak je een huwelijk kapot.

Pagina's : [1] 2 3