Bekijk volle/desktop versie : Negaffa Touria/Jamilla

Pagina's : [1] 2

01-01-2003, 21:59
Beste mensen,

Ik ga binnenkort trouwen insalaah en ben begonnen met de voorbereiden ervan.
Ben inmiddels bezig met het kiezen van de negaffa. Momenteel twijfel ik tussen Touria en Jamilla (beide uit Adam). Heeft iemand ervaringen met hun?

01-01-2003, 22:17

Hoi, ken ze beiden niet, maar weet wel dat er ieder een discussie over negaffa's is geweest. Toen hebben mensen ook over hun ervaringen met verschillende negaffa's geschreven, je kunt dus in het archief van dit forum kijken. Hoop dat je er wat aan hebt.

01-01-2003, 23:15
Thanks bruidje voor je reactie, heb gekeken maar heb niks gevonden over Touria en Jamilla.

02-01-2003, 00:46
Salaam,

Allereerst wil ik je van harte feliciteren met je verloving en wens je al het geluk in de wereld voor een geslaagde huwelijksleven. Om je een beetje op weg te helpen met je probleem, geef ik je hierbij wat info over Touria. Ik ken haar persoonlijk en heeft ook een aantal familieleden de bruiloft verzorgd. Ze heeft jarenlange ervaring en is heel goed. Ze heeft helaas geen website dus je kan haar werk niet op internet bekijken maar voor meer informatie kun je contact met haar opnemen op nummer 06 15 44 71 66.

Veel geluk.

03-01-2003, 19:04

Thanks Nasara voor je advies over Touria en je lieve woorden. Ik heb haar inderdaad een keer meegemaakt op een bruiloft en het bruidje zag er beeldig uit, ze is ook vlot en netjes in haar werk. Maar je hebt niet van Jamila gehoord?? Ik ben bij haar geweest en ze had prachtige jurken.. Weet je toevallig ook of Touria een ruim assortiment aan mooie jurken en sieraden heeft?

Liefs,
Saloua

07-01-2003, 11:53
wat je ook kan doen is een afspraak bij beide vrouwen maken en kijken wat voor spullen ze hebben en even een babbeltje maken dat helpt ook vaak
misschien dat dat je helpt om een keuze te maken
succes

07-01-2003, 23:00
Het is me opgevallen dat de opmerkingen over Touria zeer tegestrijdig zijn... de een vind haar goed en de ander zegt dat ze niet kan opmaken en onvriendelijk is.. Ik vraag me af hoe dit komt.. Is zij echt veranderd of zijn mensen nou echt zo verschillend.. Maar ach.. als ik haar maar ok vind..

08-01-2003, 10:14
hallo allemaal,

ik heb verschillende meningen over touria gehoord voordat ik haar zelf als neggafa heb gezien op een bruiloft.jamila ken ik verder niet en ik heb eerlijk gezegd ook nooit van haar gehoord. veel succes

13-03-2003, 13:45
nou mensen ik kan een ding zeggen jamila is kei goed ik ga haar ook nemen voor mijn bruiloft heb een paar bruiloften van haar meegemaakt en haar jurken zijn dodelijk en ze kan ook onwijs mooi opmaken en bovendien is ze onwijs aardig en rustgeven en ze heeft schatje van een zoon (ongeveer 14 jaar) die helemaal sfeer brengt echt schattig

13-03-2003, 13:51
ik ken jamila ook niet

van touria heb ik wel gehoord en die schijnt lelijke sieraden te hebben maar wel mooie jurken
ze heeft zo van dat goud dat heel nep lijkt.

maar smaken verschillen

15-03-2003, 20:50
thankx Zine Oujda voor je reaktie.
Ik vind haar ook heel goed bijna evengoed als Touria maar ik heb toch voor Touria gekozen. Een vriendin van mij gaat haar wel nemen. Ik ben benieuwd.

Liefs,
Sal

22-04-2003, 22:23
touriya is de meest arrogante neggafa die er is. ze heeft letterlijk afgelopen zaterdag geld gestolen van het bruidspaar! en sociaal is ze ook niet

29-04-2003, 16:01

nou wat grappig dat ze afgelopen zaterdag geld had gestolen van de bruidspaar..heel toevallig ging mijn vriendin en buurjongen afgelopen zaterdag trouwen...ik heb daar niks van gehoord...dus lieve schat niet LIEGEN!!!!! JEETJE WAAR GAAT DIT HEEN...

22-06-2003, 18:45
Ik wil je 1 ding zeggen maroc gurly als je mensen niet persoonlijk kent dan moet je geen onzin lullen je moet niet allles geloven wat er gezged word.

23-06-2003, 11:02
HOI DAME IK ZOU TOURIA NEMEN HET VERSCHIL IS DAT TOURIA MET ECHT GOUD WERKT EN HELE MOOIE JURKEN HEEFT IK RAAD JE AAN OM HAAR TE NEMEN VOORAL OMDAT ZE DE EERSTE NEGGAFFA IS VAN NL... HET IS EEN GOEDE VRIENDIN VAN ME IK KEN HAAR AL TE GOED IK RAAD JE AAN OM HAAR TE NEMEN EN SUCCES. DAME...!!

Pagina's : [1] 2