Bekijk volle/desktop versie : ik wil weten wat Mtaqfa is

Pagina's : 1 2 3 [4]

25-11-2009, 00:18
Hi allemaal,

Ik zat toevallig rond te neuzen hier op m.nl en kwam deze fascinerende onderwerp tegen waar bijna niemand een echt antwoord op had..
Ik heb er vaak genoeg over gelezen, heb nu ook wat bij de hand.

Lees:
Mtaf9a= Knopen= lET OP!! VOODOO!!!!

Het knopen, dit gebeurt bij zowel man als vrouw.

Bij een man: Dit betekent dat een man, die een normale gezondheid heeft en aan geen enkele ziekte lijdt, niet in staat is om intieme betrekkingen te hebben met zijn echtgenote.

Bij een vrouw:
Dit bovenstaande kan ook bij een vrouw dus gebeuren.
In dit geval verhindert de vrouw haar man om de liefde te bedrijven.
Dit doet ze bijvoorbeeld door haar benen dicht bij elkaar te duwen zonder dat zij dit wilt. Een ander soort manier van knopen is dat iemand naar een sa7ar gaat en deze vraagt iets te doen bij een vrouw zodat ze nooit gemeenschap kan hebben met haar echtgenoot. Zodra hij in zijn vrouw wilt komen, wordt hij tegengehouden. Alsof er een stuk ijzer in de vrouw zit die de ingang bellemert. Dit kan erg frustrerend zijn. En als de man lang geen gemeenschap met zijn vrouw kan hebben, kan dit leiden tot een scheiding Astaghfirullah.
Ook is er de knoping van baarmoeder bloeding.
Dit is ook erg frustrerend voor het echtpaar.
De vrouw bloed dan constant, zonder erbij stil te staan dat dit voodoo is.
Het idee achter de baarmoeder bloeding is dat de vrouw geen sxxueel contact kan hebben met haar echtgenoot (Fa3tazilou alnisaa fi alma7id) en dus ook geen kinderen met hem kan krijgen.Dit leidt ook tot een scheiding.

Er zijn tig verschillende knopingen (ta9afa)
Het knopen van afsluiting: als de man gemeenschap wil hebben met zijn vrouw stoot hij tegen een ondoordringbare afsluiting van vlees (zoals boven ook beschreven).
Knopen van induwen: De man trouwt met een maagd, maar als hij sexuele betrekkingen wil hebben met haar, ziet hij dat ze net als een vrouw is die al indieme betrekkingen heeft gehad (geen maagd)
Dit wil zeggen dat het maagdenvlies niet aanwezig is, omdat de duivel het naar binnen duwt. en zo twijfelt de man aan haar.
Knopen tussen o.a. tussen zoon en moeder
moeder en dochter
man en vrouw
man en ouders enz.

Mocht je hierover meer willen lezen.
De genezing van tovenarij en het boze oog.
Volgens koran en de authentieke sunna.
een zeer informatief boek.

Groetjes

25-11-2009, 00:24

Citaat door mashakiel:
Hi allemaal,

Ik zat toevallig rond te neuzen hier op m.nl en kwam deze fascinerende onderwerp tegen waar bijna niemand een echt antwoord op had..
Ik heb er vaak genoeg over gelezen, heb nu ook wat bij de hand.

Lees:
Mtaf9a= Knopen= lET OP!! VOODOO!!!!

Het knopen, dit gebeurt bij zowel man als vrouw.

Bij een man: Dit betekent dat een man, die een normale gezondheid heeft en aan geen enkele ziekte lijdt, niet in staat is om intieme betrekkingen te hebben met zijn echtgenote.

Bij een vrouw:
Dit bovenstaande kan ook bij een vrouw dus gebeuren.
In dit geval verhindert de vrouw haar man om de liefde te bedrijven.
Dit doet ze bijvoorbeeld door haar benen dicht bij elkaar te duwen zonder dat zij dit wilt. Een ander soort manier van knopen is dat iemand naar een sa7ar gaat en deze vraagt iets te doen bij een vrouw zodat ze nooit gemeenschap kan hebben met haar echtgenoot. Zodra hij in zijn vrouw wilt komen, wordt hij tegengehouden. Alsof er een stuk ijzer in de vrouw zit die de ingang bellemert. Dit kan erg frustrerend zijn. En als de man lang geen gemeenschap met zijn vrouw kan hebben, kan dit leiden tot een scheiding Astaghfirullah.
Ook is er de knoping van baarmoeder bloeding.
Dit is ook erg frustrerend voor het echtpaar.
De vrouw bloed dan constant, zonder erbij stil te staan dat dit voodoo is.
Het idee achter de baarmoeder bloeding is dat de vrouw geen sxxueel contact kan hebben met haar echtgenoot (Fa3tazilou alnisaa fi alma7id) en dus ook geen kinderen met hem kan krijgen.Dit leidt ook tot een scheiding.

Er zijn tig verschillende knopingen (ta9afa)
Het knopen van afsluiting: als de man gemeenschap wil hebben met zijn vrouw stoot hij tegen een ondoordringbare afsluiting van vlees (zoals boven ook beschreven).
Knopen van induwen: De man trouwt met een maagd, maar als hij sexuele betrekkingen wil hebben met haar, ziet hij dat ze net als een vrouw is die al indieme betrekkingen heeft gehad (geen maagd)
Dit wil zeggen dat het maagdenvlies niet aanwezig is, omdat de duivel het naar binnen duwt. en zo twijfelt de man aan haar.
Knopen tussen o.a. tussen zoon en moeder
moeder en dochter
man en vrouw
man en ouders enz.

Mocht je hierover meer willen lezen.
De genezing van tovenarij en het boze oog.
Volgens koran en de authentieke sunna.
een zeer informatief boek.

Groetjes

Heb je ook een knoping dat bijv. de vinger wel erin kan en de geslachtsdeel maar voor een klein stukje. Kan niet verder gaan want dan doet het pijn bij de vrouw net alsof ze een messteek krijgt.

Het lijkt een beetje op vaginisme zoals de Nederlanders het noemen.

25-11-2009, 00:36
Ik wil niet zeggen en het boekje (auteur/islam) dat alles wat de daad bellemert knopen is. Het kan ook zo zijn dat het meisje erg gespannen is, of geen zin heeft/moe is, stress, teveel nadenken dat kan allemaal de gedachte bij het meisje weghalen, waardoor de daad echt heel erg pijnlijk zal zijn. Vooral de eerste paar keren. en dat de man niet, nauwelijks, of met veel pijn bij de vrouw binnenkomt. Ik heb snel wat gelezen over vaginisme. Hier zijn ook veel oefeningen waardoor je jezelf kunt 'sturen'.
Als het voor je zelf is zou ik zeggen, zorg voor een omgeving dat voor jou rustgevend is, geen afleiding. Veel.. erg veel voorspel. tot dat jij vind dat het tijd is om hem het werk te doen. Een goede stand voor dit probleem is vrouw bovenop.
Er zijn mannen die na een paar min voorspel al denken van jah en nu is t tijd.. ECHT NIET DUS... totdat jij vind dat jij er klaar voor bent dan kun je m langzaam er in laten komen.

suc6

25-11-2009, 00:46

Citaat door mashakiel:
Ik wil niet zeggen en het boekje (auteur/islam) dat alles wat de daad bellemert knopen is. Het kan ook zo zijn dat het meisje erg gespannen is, of geen zin heeft/moe is, stress, teveel nadenken dat kan allemaal de gedachte bij het meisje weghalen, waardoor de daad echt heel erg pijnlijk zal zijn. Vooral de eerste paar keren. en dat de man niet, nauwelijks, of met veel pijn bij de vrouw binnenkomt. Ik heb snel wat gelezen over vaginisme. Hier zijn ook veel oefeningen waardoor je jezelf kunt 'sturen'.
Als het voor je zelf is zou ik zeggen, zorg voor een omgeving dat voor jou rustgevend is, geen afleiding. Veel.. erg veel voorspel. tot dat jij vind dat het tijd is om hem het werk te doen. Een goede stand voor dit probleem is vrouw bovenop.
Er zijn mannen die na een paar min voorspel al denken van jah en nu is t tijd.. ECHT NIET DUS... totdat jij vind dat jij er klaar voor bent dan kun je m langzaam er in laten komen.

suc6

Het is niet voor mezelf gelukkig. Het is voor een meisje die ik ken. Ze vertelde mij dat ze elke stand met haar man heeft geprobeerd. Enige stand waar hij een beetje inkomt is als hij op haar ligt. Als zij op hem ligt is ze ineens pot dicht en doet het nog erger pijn.

Het klopt wel dat ze erg gespannen is en bang is voor pijn dus denk dat dat ook meespeeld. Allah oe ahlam

30-11-2009, 22:12

Citaat door ManZonderVrouw:
haahahhaha heeeel goed

Hoezo heel goed. Dit moeten ze bij jou doen.

30-11-2009, 22:22

Citaat door The_MoCro_JoB:
mtaqfa = afgesloten = potdicht = niet te ontmaagden want je komt er simpelweg niet in

Owh ja, en is dat dan een ziekte ofzo.
Mygosh.

30-11-2009, 22:41
Ik kende het eigenlijk als shour zodat een man enkel en alleen met zijn vrouw sex kan hebben en niet met een andere vrouw. Een middel om als vrouw je man aan je te binden.

Wist niet dat het nog meer bij vrouwen wordt gedaan als bij mannen.

01-12-2009, 14:35
Tqaf bedoel je ... krijg je m niet meer omhoog

01-12-2009, 14:48
takf kan op vele manier en vor vele manier. Je hebt moeders die bezorgd zjn over hun dochter. En dan ke takfoeha. Hopen dat ze de slot niet kwijt raken.

Maar je hebt ook van je jarloerse mensen. Die mensen uit mekaar proberen te krijgen en dan naar een seher gaan. En dan precies hetzlefde doen. Om een gegeven moment geeft dat problemen aan.

Bij de man zorgen ze dat zijn geslachtdeel als hij bij haar in de buurt is slap wordt. En bij een vrouw dat de man er niet in kan gaan

Pagina's : 1 2 3 [4]