Bekijk volle/desktop versie : Boukhriss



22-05-2011, 10:32
Heeft hij goed gespeeld gisteren?

22-05-2011, 10:48


hij is toch een marokkaan ewa sommige kranten zeggen dat hij een egyptenaar is

22-05-2011, 13:22
marokkaan, ik vond hem niet goed hoor

22-05-2011, 13:33
mist wedstrijdritme... speelde linksback, het is toch een centrale verdediger

22-05-2011, 13:58


hij is een centrale verdediger maar omdat de normale linksback al weken niet meer mag spelen heeft hij de kans gekregen. hij heeft het goed gedaan hoor voor een positie die niet zijne is, hij kwam een paar keer tussen met stevige tackles en bij een corner had die bijna een assist gegeven

22-05-2011, 14:50

Citaat door Oussoud.L.atlas:
hij is een centrale verdediger maar omdat de normale linksback al weken niet meer mag spelen heeft hij de kans gekregen. hij heeft het goed gedaan hoor voor een positie die niet zijne is, hij kwam een paar keer tussen met stevige tackles en bij een corner had die bijna een assist gegeven



Ik vond het moeilijk om hem te beoordelen aangezien het niet zijn positie was.

positieve punten:
-heeft een paar mooie tussenkomsten gedaan
-technisch zit het wel snor bij hem,heb hem een paar keer iakovenko zien uitkappen.
-iakovenko had schrik van hem
-bijna gescoord in een stilstaande situatie
-kan uitvoetballen want sommige lange ballen kwamen goed aan bij vandamme

Negatieve punten

-vliegt er soms te driest in,bij een andere scheidsrechter dan de bleeckere had hij gisteren rood kunnen krijgen.
sinds het geval witsel wasylewski halen de meeste scheidsrechters in belgie makkelijker een rode kaart naar boven.

-hij is niet fel genoeg en werd een paar keer in de wind gezet door iakovenko
-positioneel vond ik hem zwak maar ik wil niet te snel oordelen aangezien het niet zijn positie was.

conclusie: denk wel dat hij er zal komen en als standard de voorrondes van de cl overleeft gaat ie tegen gereputeerde tegenstanders uitspelen
ik hoop dat hij dan op zijn beste positie mag spelen want anders gaat ie zware klappen krijgen.
-opvallend vasthouden in de 16 van een tegenstander gaat hem zuur opbreken hier in europa (ja iedereen doet het wel maar hij deed het heel opvallend zoals die jongen met de mountakhab tegen noord ierland)
-hij moet slimmer worden in bepaalde spelsituaties,een lange bal naar tchité sturen,die tegen 2 man stond terwijl goreux helemaal vrijstaat is niet echt snugger

22-05-2011, 14:57
Hoeveel teams uit belgie gaan volgende seizoen Cl spelen?

22-05-2011, 15:03

Citaat door brownie74:
Ik vond het moeilijk om hem te beoordelen aangezien het niet zijn positie was.

positieve punten:
-heeft een paar mooie tussenkomsten gedaan
-technisch zit het wel snor bij hem,heb hem een paar keer iakovenko zien uitkappen.
-iakovenko had schrik van hem
-bijna gescoord in een stilstaande situatie
-kan uitvoetballen want sommige lange ballen kwamen goed aan bij vandamme

Negatieve punten

-vliegt er soms te driest in,bij een andere scheidsrechter dan de bleeckere had hij gisteren rood kunnen krijgen.
sinds het geval witsel wasylewski halen de meeste scheidsrechters in belgie makkelijker een rode kaart naar boven.

-hij is niet fel genoeg en werd een paar keer in de wind gezet door iakovenko
-positioneel vond ik hem zwak maar ik wil niet te snel oordelen aangezien het niet zijn positie was.

conclusie: denk wel dat hij er zal komen en als standard de voorrondes van de cl overleeft gaat ie tegen gereputeerde tegenstanders uitspelen
ik hoop dat hij dan op zijn beste positie mag spelen want anders gaat ie zware klappen krijgen.
-opvallend vasthouden in de 16 van een tegenstander gaat hem zuur opbreken hier in europa (ja iedereen doet het wel maar hij deed het heel opvallend zoals die jongen met de mountakhab tegen noord ierland)
-hij moet slimmer worden in bepaalde spelsituaties,een lange bal naar tchité sturen,die tegen 2 man stond terwijl goreux helemaal vrijstaat is niet echt snugger


Ja idd, hij kwam soms goed tussen op momenten dat de spits van westerlo vrij stond, hij kan ook wel voetballen als die aan de zijlijn is met de bal kan die zn man wel uitspelen of gewoon de lange bal op vandamme of tchite (maar dat is het spel van standard) je kan een lange bal geven op iemand als tchite hij is een hele voorhoede op zich

Over dat ie in de wind werd gezet door iakovenko vind ik niet meer dan normaal, er is een groot verschil tussen links spelen of centraal, links moet je beter geposi. Staan anders ben je de klos kijk maar naar die lecjaks van anderlecht, je zag ook echt dat boukhriss gewoon een centrale verdediger is type puyol, en het spel van standard past bij hem kan die er niet uit dan heeft ie voor zich 2/3 mannen die de bal bij kunnen houden

Wat betreft die kleine foutjes, hij zal er nu wel van geleerd hebben, als je in je 1ematch foutjes maakt neem je dat mee naar je 2de match dus het zit wel goed, kijk naar vbommel 1ematch meteen rode kaart

Besluit: volgend seizoen de kans geven op de centrale positie en die braziliaan kanu er uit gooien

22-05-2011, 15:06

Citaat door Lantismo:
Hoeveel teams uit belgie gaan volgende seizoen Cl spelen?

2

22-05-2011, 18:39
belgen spelen voorronde champioens leaugue... geen directe plaatsing

22-05-2011, 20:27

Citaat door semir:
belgen spelen voorronde champioens leaugue... geen directe plaatsing



klopt,vanaf 2012 is de landskampioen wel rechtstreeks geplaatst.

Dit jaar moeten zowel standard als genk voorrondes spelen.

23-05-2011, 00:04
Heb begrepen dat hij aan het eind van de jaar weer mag vertrekken.

23-05-2011, 00:06



Citaat door SieMoH:
Heb begrepen dat hij aan het eind van de jaar weer mag vertrekken.



Bron?

23-05-2011, 00:07
is onzin, volgend seizoen gaat die pas echt spelen voor standard, dit jaar kon dat niet vanwege probleempjes manager etc...