Bekijk volle/desktop versie : Tips dat je wordt geaccepteerd in de familie.



21-05-2011, 16:38

Ik hoor de laatste tijd dat er echt veel scheidingen zijn , het is niet zo dat ik het lekker voor die dames vind, in tegendeel!
Voorbeeld: Als je een haram relatie met iemand neemt, wees dan op je hoede, dat je heel heel veel geluk hebt als het goed uitpakt. & daarbij zal de moeder snel denken, die is een bent zanka (straat wijf)

Voorbeeld: Of dames die binnen komen huppelen, bij hun nieuwe schoonouders met iets korts? Het is niet zo dat je boerka moet dragen, maar draag gewoon een jurkje over je achterste, niet teveel makeup, haar netjes of een hoofddoekje, Bied je schoon moeder ook hulp aan zou ze denken, Hmm dit is een lief meisje, geef er aandacht, Vraag der dingen.

Laat je schoonmoeder voelen dat je de ideale vrouw bent voor haar zoon. Door bijv tebidden, Arabisch/berbers voor haar tepraten & laat merken dat jiij ook aan zn zakken denkt & niet hem alleen wil roven!

MAAK NOOIT NOOIT RUZIE MET JE MAN VOOR JE SCHOONMOEDER.

& de laatste, laat zien dat je interesse hebt in school maar ook in het huishouden. Toen mn neef ging trouwen, Kwam het meid binnen met een praktijk diploma. Mn tante keek echt scheef. ze zij niet dat ik hoop op een vwo diploma, maar wat deed je al die tijd? Op straat aan het soemelen soms?




Tips. uit een goed hart, en ik heb echt ervaring met scheindingen etc. Helaas.

21-05-2011, 16:40


Dit hoort de vrouw al te weten zonder dat ze het doet omdat het maar moet, maar omdat zij gewoonweg zo in elkaar zit.

21-05-2011, 16:44

Citaat door Nadorlady010:
Dit hoort de vrouw al te weten zonder dat ze het doet omdat het maar moet, maar omdat zij gewoonweg zo in elkaar zit.



Geloof me, zelfs dit is TE ver gezocht bij velen!

21-05-2011, 16:57
Wie is er zo lief om mij groene puntjes te gunnen?


Ja ik weet dat het hier niet de plek voor is.
Bedankt.

21-05-2011, 17:12


Wees gewoon jezelf, of je nou getrouwd bent of niet. Faken heeft geen zin, mensen prikken hier zo doorheen.

21-05-2011, 19:29
bidden doeje niet om te laten zien dat je de ideale schoondochter bent.

21-05-2011, 19:39
wees gewoon jezelf en vooral niet schijnheilig doen tegen je schoonfamilie.. wees gewoon vriendelijk en eerlijk met alles

21-05-2011, 19:40

Citaat door Marocia_89:
bidden doeje niet om te laten zien dat je de ideale schoondochter bent.



goed gezegd

21-05-2011, 19:43

Citaat door Marocia_89:
bidden doeje niet om te laten zien dat je de ideale schoondochter bent.


Ik dacht het, jij typte het

21-05-2011, 19:45
je hebt helemaal gelijk, vooral netjes gekleed.
je schoonmoeder helpen, doet het goed.