Bekijk volle/desktop versie : Babymassage.



21-05-2011, 13:28
Iemand wel eens uitgeprobeerd?



Voor krampjes:


21-05-2011, 22:28


Hallo meid,
Nooit eerder geprobeerd in deze vorm... maar wta ik wel doe als ze in bad gaat voordat ze gaat slapen dan maseer ik haar lichaampje met vaseline die ik warm maak tussen mijn handen en ongeveer als in het eerste filmpje...
Me kindje heeft beetje een drige huid en helpt ook daar heel goed tegen en we ontspannen er beiden van.... ze vind het ook echt leuk dat merk ik wel!
En daarna in bad met badolie en dan afdrogen en weer liches maseren met bodylkotion, wel ff warm maken tussen de handen.....

Dan een flesje ne ze gaat heerlijk slapen....

Upjes!

Groeten,

MiKa

21-05-2011, 23:24

Citaat door MiKa_TaBeRsHeNt:
Hallo meid,
Nooit eerder geprobeerd in deze vorm... maar wta ik wel doe als ze in bad gaat voordat ze gaat slapen dan maseer ik haar lichaampje met vaseline die ik warm maak tussen mijn handen en ongeveer als in het eerste filmpje...
Me kindje heeft beetje een drige huid en helpt ook daar heel goed tegen en we ontspannen er beiden van.... ze vind het ook echt leuk dat merk ik wel!
En daarna in bad met badolie en dan afdrogen en weer liches maseren met bodylkotion, wel ff warm maken tussen de handen.....

Dan een flesje ne ze gaat heerlijk slapen....

Upjes!

Groeten,

MiKa


Hoioi!

Aww, zo lief! ^_^ Ja ik doe ook wel eens insmeren met olie na het badje. Maar nooit echt met een bepaalde techniek zoals in het filmpje. Merk wel dat ik het ong. hetzelfde doe =).