Bekijk volle/desktop versie : Doden door laffe zelfmoordaanslag in ziekenhuis.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

21-05-2011, 11:48
Doden door explosie in ziekenhuis Kabul
KABUL - Zeker drie mensen zijn zaterdag gedood door een explosie in een militair ziekenhuis in Kabul. Dat heeft het Afghaanse ministerie van Defensie laten weten. Ook raakte een aantal mensen gewond.

Volgens een Afghaanse televisiezender was de ontploffing het gevolg van een zelfmoordaanslag. De autoriteiten hebben dit niet bevestigd.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/9848466/__Doden_door_explosie_in_ziekenhuis_Kabul__.html?s n=buitenland

21-05-2011, 11:58


Islam is (kuch) vrede...

21-05-2011, 12:03

Citaat door fries26:
Doden door explosie in ziekenhuis Kabul
KABUL - Zeker drie mensen zijn zaterdag gedood door een explosie in een militair ziekenhuis in Kabul. Dat heeft het Afghaanse ministerie van Defensie laten weten. Ook raakte een aantal mensen gewond.

Volgens een Afghaanse televisiezender was de ontploffing het gevolg van een zelfmoordaanslag. De autoriteiten hebben dit niet bevestigd.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/9848466/__Doden_door_explosie_in_ziekenhuis_Kabul__.html?s n=buitenland





zou het dan niet beter zijn om te wachten met het plaatsen van deze berichten tot er meer zekerheid is?
ha nee,dat kan natuurlijk niet want men wil al te graag een reden hebben om te kunnen zeiken over Moslims die Molsims afmaken en waarom het in dit geval is toegestaan en nog meer van die blabla blaaaaaaaaa


de reactie hierboven is daar een mooi voorbeeld van.

21-05-2011, 12:10

Citaat door Pist_Aches:
zou het dan niet beter zijn om te wachten met het plaatsen van deze berichten tot er meer zekerheid is?
ha nee,dat kan natuurlijk niet want men wil al te graag een reden hebben om te kunnen zeiken over Moslims die Molsims afmaken en waarom het in dit geval is toegestaan en nog meer van die blabla blaaaaaaaaa


de reactie hierboven is daar een mooi voorbeeld van.


Vervelend hé, de ware aard van de islam onder ogen te zien.

21-05-2011, 12:18



Citaat door Lumflo:
Vervelend hé, de ware aard van de islam onder ogen te zien.



nee helemaal niet.
zo'n actie's hebben niets te maken met de Islam.
ze kunnen dan wel door "Moslims" gepleegd worden en ze mogen dan wel beweren dat het in naam is van de Islam,maar onschuldige mensen van het leven ontnemen is Islamitisch zo onverantwoord.
tegenwoordig denkt iedereen zich zomaar Moslim te noemen en dingen te doen die niets met Islam te maken hebben en dan verwachten/hopen dat de rest van de wereld daar iets van snapt.

21-05-2011, 12:25

Citaat door Pist_Aches:
nee helemaal niet.
zo'n actie's hebben niets te maken met de Islam.
ze kunnen dan wel door "Moslims" gepleegd worden en ze mogen dan wel beweren dat het in naam is van de Islam,maar onschuldige mensen van het leven ontnemen is Islamitisch zo onverantwoord.
tegenwoordig denkt iedereen zich zomaar Moslim te noemen en dingen te doen die niets met Islam te maken hebben en dan verwachten/hopen dat de rest van de wereld daar iets van snapt.


Ik kan me wel vinden in jou woorden.

Maar het valt ook niet te ontkennen dat er op dit forum een behoorlijk aantal malloten zit die de daders van dit soort walgelijke moorden zien als helden, als mudjahedien, als martelaren en als de enige echte moslims.

Dan is het niet vreemd dat er ook mensen zijn die een en ander wat moeilijker in perspectief kunnen plaatsen.
Zeker als de daders ook nog eens heel hard Allahu akhbar roepen tijdens hun daad en video's achterlaten waarin ze zeggen dat ze een en ander doen in naam van god en de islam.

21-05-2011, 12:28
Wat Peej zegt dus...

21-05-2011, 12:30

Citaat door Peej:
Ik kan me wel vinden in jou woorden.

Maar het valt ook niet te ontkennen dat er op dit forum een behoorlijk aantal malloten zit die de daders van dit soort walgelijke moorden zien als helden, als mudjahedien, als martelaren en als de enige echte moslims.

Dan is het niet vreemd dat er ook mensen zijn die een en ander wat moeilijker in perspectief kunnen plaatsen.
Zeker als de daders ook nog eens heel hard Allahu akhbar roepen tijdens hun daad en video's achterlaten waarin ze zeggen dat ze een en ander doen in naam van god en de islam.




probeer iets verder te kijken en te denken dan dit forum.

enige echte Moslims zijn een zeldzaamheid.
wanneer ben je een goede,echte en oprechte Moslim?
iedereen moet of kan de Islam toepassen of praktiseren zoals hij/zij denkt dat het moet en het oordelen daarover overlaten aan Allah
zal je allemaal wel heel vreemd in de oren klinken (of ogen in dit geval) maar kan het niet anders uitleggen.

21-05-2011, 12:36

Citaat door Pist_Aches:
probeer iets verder te kijken en te denken dan dit forum.

enige echte Moslims zijn een zeldzaamheid.
wanneer ben je een goede,echte en oprechte Moslim?
iedereen moet of kan de Islam toepassen of praktiseren zoals hij/zij denkt dat het moet en het oordelen daarover overlaten aan Allah
zal je allemaal wel heel vreemd in de oren klinken (of ogen in dit geval) maar kan het niet anders uitleggen.



Zal ik jou eens een geheimpje verklappen ?

21-05-2011, 12:37
dit kunnen geen moslims zijn geweest. een moslim mag dit niet doen. dit zijn criminelen of geheimeagenten .

21-05-2011, 12:38

Citaat door Lumflo:
Vervelend hé, de ware aard van de islam onder ogen te zien.



ok we weten het nou wel jij haat de islam nu tevreden

21-05-2011, 12:40

Citaat door Lumflo:
Zal ik jou eens een geheimpje verklappen ?



hangt ervan af,wil ik het wel weten?
als je het netjes houdt dan mag dat.

21-05-2011, 12:45



Citaat door Pist_Aches:
probeer iets verder te kijken en te denken dan dit forum.

enige echte Moslims zijn een zeldzaamheid.
wanneer ben je een goede,echte en oprechte Moslim?
iedereen moet of kan de Islam toepassen of praktiseren zoals hij/zij denkt dat het moet en het oordelen daarover overlaten aan Allahzal je allemaal wel heel vreemd in de oren klinken (of ogen in dit geval) maar kan het niet anders uitleggen.




Maar dat betekend ook dat een moslim nooit zal oordelen over dit soort aanslagen..

21-05-2011, 12:47

Citaat door Pist_Aches:
hangt ervan af,wil ik het wel weten?
als je het netjes houdt dan mag dat.


Ik houd het altijd netjes. Misschien heb ik een andere mening, maar het blijft netjes. Heb jij me ooit horen schelden (zoals de meeste moslims hier op het forum) ?

Maar nu het geheimpje: Allah bestaat niet.


Verder kan ik je een nieuwe DVD “Islam and truth” aanbevelen.
Je kan hem H I E R bestellen.

21-05-2011, 12:49

Citaat door pollewopje:
Maar dat betekend ook dat een moslim nooit zal oordelen over dit soort aanslagen..


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6