Bekijk volle/desktop versie : Dr. Phil over schokkende foto's Abu Ghraib



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-05-2011, 00:31
Zat naar een aflevering van Dr. Phil te kijken en een stukje ging over die schokkende foto's in Abu Graib gevangenis in Irak en het enige wat deze zogenaamde psychiater erover kon zeggen is: "waarom doen goede mensen zulke slechte dingen". Hij verwoord het op zo een manier dat niemand die walgelijke rotsoldaten gaat verafschuwen.Vond hem altijd top maar nu twijfel ik aan hem. Hij zei er verder gewoon helemaal niks over, terwijl hij heel goed is in preken geven.

21-05-2011, 00:38


Dat zijn foto's laat staan wat daar nog meer allemaal gebeurt wat je niet te zien krijgt!

21-05-2011, 00:40

Citaat door schatje01:
Dat zijn foto's laat staan wat daar nog meer allemaal gebeurt wat je niet te zien krijgt!




Zegt ie: : dit gebeurt 's nachts. nooit overdag, reden: ze verveelden zich.

Dat is toch bij lange na geen excuus om zoiets afschuwelijks te doen

21-05-2011, 00:40
hij is ook een lihoed, wat had je dan verwacht.

21-05-2011, 00:43


Ja als het hem overkwam,zou die anders praten

21-05-2011, 00:54
ach man, vieze illuminatie troep is het, dr phil denk je nou echt dat deze meneer het wat boeit, allemaal voor de show oesafie

21-05-2011, 00:55

Citaat door winter:
hij is ook een lihoed, wat had je dan verwacht.




Nou hij geeft altijd goeie tips en weet veel, maar deze domme opmerking heeft mij doen laten twijfelen aan hem. Hij adviseert erop los maar om de moslims geeft ie geen moer.

21-05-2011, 00:59

Citaat door OkOk:
Nou hij geeft altijd goeie tips en weet veel, maar deze domme opmerking heeft mij doen laten twijfelen aan hem. Hij adviseert erop los maar om de moslims geeft ie geen moer.

je maakt toch echt grappen ofzo, wat kan hem moslims nou verrotten..als hij maar zijn centjes binnenkrijgt

die zo goedbedoelde adviezen van hem, kunnen we allemaal terugvinden in ons geloof, daar heb je een oplossing voor elk probleem, daar hebben echt deze kale kop niet voor nodig

21-05-2011, 01:11
Als het om de oorlog in Irak gaat zijn Amerikanen om van te kotsen!

Ik zag een paar maanden geleden een show van die qirda Oprah waarin het ging over de soldaten in Amerika die na terugkomst psychische problemen hebben. Oprah zat daar met tranen in haar ogen mee te leven met die troep-soldaten. Medeleven hebben met moordenaars, het moet niet gekker worden. Ze gaan het leger in, daar kiezen ze voor, denk je dat ze bij het leger brood bakken of kiezen eruit trekken voor de kost? Het is te vergelijken met een chirurg die gaat janken dat ie zo slecht tegen bloed kan. Ze zei in tranen dat het Amerikaanse volk het leger dankbaar moet zijn want dankzij het leger kunnen Amerikanen in vrijheid en veiligheid leven.

Ik heb waarschijnlijk wat gemist, Irak heeft Amerika aangevallen en zij zijn slachtoffer.

21-05-2011, 01:14

Citaat door lala167:
je maakt toch echt grappen ofzo, wat kan hem moslims nou verrotten..als hij maar zijn centjes binnenkrijgt

die zo goedbedoelde adviezen van hem, kunnen we allemaal terugvinden in ons geloof, daar heb je een oplossing voor elk probleem, daar hebben echt deze kale kop niet voor nodig



Ik snap dat de topicstarter teleurgesteld is in deze man. Dat hij geen moslim is, wilt niet zeggen dat hij niks zinnigs te vertellen heeft.
Hij had een keer een islamitische gezin te gast, en hoe hij daarmee omging vond ik top.

Hij heeft in iedergeval niet helemaal niks gezegd bij de foto's. Hoe laat kwam die aflevering, wie weet kan ik maandag de herhaling zien. Ben wel benieuwd hoe hij alles verwoord heeft. Had/heb namelijk groot respect voor zijn manier van advies geven

21-05-2011, 01:20
ik heb ooit een docu gekeken over die soldaten die die mensen msakin mishandelden...dat ze levenslang hebben gekregen...

21-05-2011, 01:26

Citaat door hogedrukreinige:
dat er mensen zijn die uberhaupt naar troep programma's kijken van oprah en dr phil.


hogedrukreinige



wat een neerdalende opmerking

21-05-2011, 01:31



Citaat door OkOk:
Zat naar een aflevering van Dr. Phil te kijken en een stukje ging over die schokkende foto's in Abu Graib gevangenis in Irak en het enige wat deze zogenaamde psychiater erover kon zeggen is: "waarom doen goede mensen zulke slechte dingen". Hij verwoord het op zo een manier dat niemand die walgelijke rotsoldaten gaat verafschuwen.Vond hem altijd top maar nu twijfel ik aan hem. Hij zei er verder gewoon helemaal niks over, terwijl hij heel goed is in preken geven.




Als Dr Phil openlijk de gedrag van de Amerikaanse soldaten veroordeeld zou hebben kan hij zo doen voor zijn baan

21-05-2011, 01:35

Citaat door hogedrukreinige:
dat er mensen zijn die uberhaupt naar troep programma's kijken van oprah en dr phil.


hogedrukreinige



jij altijd met je achterlijke commentaar zhema slim ofzo
en als Nederland jou niet bevalt dan tief je toch een end op naar het t ora bora gebergte


21-05-2011, 02:06
als jij hem goed vindt, ben jij een mongool. grootste jood van amerika.

Pagina's : [1] 2 3 4 5