Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : leuke idieen?

nadoria_1990
20-05-2011, 09:41

hey dames ik heb laatste tijd wel wat leuke aparte dingen meegemaakt met bruiloften dacht ga het met jullie delen:D . ik heb bij een bruiloft meegemaakt dat toen de bruidegom zijn bruid kwam halen van huis en dat op het moment ze bij de buiten deur inplaats van duiven iedereen gekleurde hellium ballonnen had en met z'n alle in 1 keer los lieten. vond ik zelf heel leuk ook voor de kinderen. en bij de ingang van de zaal stonden dus buiten voor de deur stonden 2 grote kamelen ( geen echten natuurlijk) met 2 mannen die die kamelen soort van vast hielden heel mooiiieee. en wat ik ook heb meegemaakt is dat toen de bruid in de 3amaria zat was de bruidegom op een witte paard binnengekomen die helemaal mooie versierd was. en hebben jullie wat leuks meegemaakt of leuke idieen let us know:o

casaOuiiatje
20-05-2011, 09:51
Ik heb ook een keer meegemaakt dat ze beide op witte paarden binnenkwamen. Zou ik echt nooit doen! Die paarden kwamen gewoon de zaal in en die poepte gewoon. (wel met zo'n zak bij hun reet) Maar dat stink gewoon :hihi:

nadoria_1990
20-05-2011, 09:53
Ik heb ook een keer meegemaakt dat ze beide op witte paarden binnenkwamen. Zou ik echt nooit doen! Die paarden kwamen gewoon de zaal in en die poepte gewoon. (wel met zo'n zak bij hun reet) Maar dat stink gewoon :hihi: hahah dat is niet zo best gelukkig was het wel in die zak beland en niet op de dansvloer :p

nadoria_1990
20-05-2011, 10:16
ow ff een vraag tussendoor. als je la la la3rousa heb gemist kan je het ergens terug kijken op een webside?

nabila.da
20-05-2011, 10:28

met paarden binnenkomen awahdieeeeee dat zijn jonge bruidjes zeker? dat hun mannen daarin meegaan mijn man zou dat nooit willen

nadoria_1990
20-05-2011, 10:32
met paarden binnenkomen awahdieeeeee dat zijn jonge bruidjes zeker? dat hun mannen daarin meegaan mijn man zou dat nooit willen ja jongen bruidjes........ de persoon die trouwde was me nicht van 28 en het zag er mooi uit en mooi effect hangt ook vanaf hoe je het van plan bent om te doen maar ik zou het zelf niet doen in iedergeval en als je slim bent neem je wel een getemde paard en niet een los hollende paard daar gaat je bruiloft dan