Bekijk volle/desktop versie : Help Me Aub!!!!!!!!

01-01-2003, 19:05

Citaat door SamraS:
Ik heb jullie hulp allemaal nodig.

Mijn vriend die komt volgende week inshallah om mijn hand vragen. En we willen meteen trouwen. In April aanstaande inshallah.
De vraag van ons aan jullie, is dat we willen weten hoeveel we ongeveer nodig hebben voor onze bruiloft dus kwa geld. We willen het allebei groot, allebei willen we een leuke zaal een band en dakka el marrackchia. Neggafa, en natuurlijk waar wij een leuke pak en bruidsjurk kunnen vinden,we weten ook alleen nog niet of we een catering gaan doen of gewoon een kokkin.

Mijn vriend die wil zoveel uitgeven aan onze bruiloft maar dat wil ik niet, ik vind het zonde van zijn geld, ik mag niets kopen van hem op onze bruiloft, hij wil echt alles zelf betalen. Zijn geschenk aan mij zo ziet hij het. Ik vind het hartstikke aardig maar ik wil dus alles toch niet te duur doen. Het moet leuk en betaalbaar zijn, niet te overdreven. Maar wel een dag om nooit te vergeten. Weten jullie iets van prijzen van zalen (wel in de buurt van den haag aub), catering enz en hebben jullie misschien nog leuke ideeen dan horen we dat van harte.

Namens ons beide alvast bedankt

Samra & Hassan
.

01-01-2003, 21:18

Hoop dat jouw vriend een dikke portomonnee heeft! Je kunt voor relatief weinig geld ook een onvergetelijke bruiloft hebben, maar goed als ik jouw plannen lees denk ik dat je tussen de 15 en 25 duizend euro kwijt bent. En dan heb ik niet over dagen feesten, maar over een mooie dag. Weet dit omdat ik ook druk bezig ben met mijn voorbereidingen, maar ik trouw inshallah in Marokko dus hele andere kosten. Hoop dat je hoe dan ook een super dag hebt en het allerbelangrijkste dat jij en je vriend er echt van kunnen genieten!!

02-01-2003, 00:52
Klinkt goed meid,maar ik zeg je een ding begin alvast met regelen en reserveren want dat moet ook maanden van te voren gedaan worden.

Maar naast dat alles is toch gezelligheid het belangrijkste.

Ik wens je veel geluk en strekte met de voorbereidingen
Insha'allah zal het een onvergeetlijke gezellige dag worden.

Boussa Sam.

02-01-2003, 13:46
ik moet je toch teleurstellen maar er bestaat geen bruiloft die goedkoop is als je de dag van je leven wil hebben ben je zo'n 40000 gulden kwijt maar dan heb je wel een gruwelijke bruiloft met alles erop en eraan ik zal je een paar tips geven probeer zo veel mogelijk zelf te doen als je een groot familie hebt ik bedel daarmee de koekjes de kleinere dingen dus maar probeer ook met de catering goed af te spreken want dat zijn de grote flashers onderhandel goed want dat kan eccht en dan kom je ook een stuk goedkoper uit een tip is catering mama dat zijn een van de beste en als beand serati ze zijn maar ze zijn echt goe je feest word zeker een knaller let ook op de kleine dingen die kunnen namelijk heel duur uitvallen zoals de bruidssuikers en bonbonnen doos enz maar succes verder en ik wens jullie beiden een gelukkig leven samen
p.s ga niet naar bruidsboetiek want daar is het echt duur zie bijv topic bruidjurken te huur van gaddur

06-01-2003, 18:35

Allereerst wil ik je feliciteren met je verloving meid!
Ik heb een paar weken geleden mijn verlovingsfeest gedaan. Niet groot maar gewoon thuis met mijn naaste familie en die van hem en een paar hele goeie vriendinnen van mij.
Met eten heb ik verschillende salades gedaan, bastilla en een schaap door de helft. 1 voor de vrouwen en de andere voor de mannen.
Ik vond het in het begin ook heel overdreven om een heel schaap te doen. maar ze hebben alles opgegeten en zoveel mensen waren er nou ook weer niet.
Maar het was wel genoeg meer zou ik echt niet nemen anders wordt het teveel.

Succes!!

Liefs,
Saloua

06-01-2003, 19:59

Citaat:
Origineel gepost door Saloua1978
Allereerst wil ik je feliciteren met je verloving meid!
Ik heb een paar weken geleden mijn verlovingsfeest gedaan. Niet groot maar gewoon thuis met mijn naaste familie en die van hem en een paar hele goeie vriendinnen van mij.
Met eten heb ik verschillende salades gedaan, bastilla en een schaap door de helft. 1 voor de vrouwen en de andere voor de mannen.
Ik vond het in het begin ook heel overdreven om een heel schaap te doen. maar ze hebben alles opgegeten en zoveel mensen waren er nou ook weer niet.
Maar het was wel genoeg meer zou ik echt niet nemen anders wordt het teveel.

Succes!!

Liefs,
Saloua
Jij hebt het over een verlovings feest, maar zij vraagt wat de kosten zijn voor een bruiloft...en dat kost denk ik wel een tikkie meer.
Mijn zus had haar bruiloft in Marokko gehouden, en zij was rond de 20.000 gulden kwijt...was wel mooi.

Just A girl

08-01-2003, 09:02
ik ben zelf onlangs getrouwd.........en ik heb ook een grote bruiloft gehad. IK kan je garanderen dat je ongeveer tussen de 15 en 20 duizend euro zeker kwijt bent.

De duurste zaken zijn: Vlees/band/neggafa/bruidsjurk.

wat de bruidsjurk betreft: ik heb zelf een oogverblindende jurk gekocht voor 1798,- euro . Ik verhuur hem nu met veel succes. Het is echt een mooie sprookjesjurk.Dus niet als die van neggaffa: opgepofte mouwen en onwijs veel kralen/steentje, strik op de achterkant enz. Ik heb ook sieraden te huur die bij een bruidsjurk horen.

Qua bruidssuikers : op mijn verloving had ik hele mooi kristallen beeldjes gedaan en op mijn bruiloft een porseleinen beeld, het is een halve maan met een stelletje onder op het puntje van de maan...echt heel mooi...en je weet dat de gasten dat altijd zullen bewaren.

Verder ben ik ook nog een in een koets getrouwd...echt heel romantisch.

mocht je nog hulp willen/advies dan kan je me gewoon privemailen....

Alvast heel veel succes en geniet er vooral van

08-01-2003, 17:53

Citaat:
Origineel gepost door OUIDAD1
ik ben zelf onlangs getrouwd.........en ik heb ook een grote bruiloft gehad. IK kan je garanderen dat je ongeveer tussen de 15 en 20 duizend euro zeker kwijt bent.

De duurste zaken zijn: Vlees/band/neggafa/bruidsjurk.

wat de bruidsjurk betreft: ik heb zelf een oogverblindende jurk gekocht voor 1798,- euro . Ik verhuur hem nu met veel succes. Het is echt een mooie sprookjesjurk.Dus niet als die van neggaffa: opgepofte mouwen en onwijs veel kralen/steentje, strik op de achterkant enz. Ik heb ook sieraden te huur die bij een bruidsjurk horen.

Qua bruidssuikers : op mijn verloving had ik hele mooi kristallen beeldjes gedaan en op mijn bruiloft een porseleinen beeld, het is een halve maan met een stelletje onder op het puntje van de maan...echt heel mooi...en je weet dat de gasten dat altijd zullen bewaren.

Verder ben ik ook nog een in een koets getrouwd...echt heel romantisch.

mocht je nog hulp willen/advies dan kan je me gewoon privemailen....

Alvast heel veel succes en geniet er vooral van
Hee ben je weer terug.... Gefeliciteerd nog met je huwelijk, en hoe bevalt het getrouwde leven??

Just A girl

08-01-2003, 23:18
ik ken een hele goeie band voor je abderrahim rbati om conact op te nemen kan je bellen jawad 0611192658 en abdo 0615266329

12-01-2003, 21:17
Ik heb weleens van ze gehoord Romaisa is hij niet de broer van Abdelallah Rbatti?