Bekijk volle/desktop versie : Ik ben een realist.



Pagina's : [1] 2

19-05-2011, 18:53
[ Ik wil een topic openen, maar besef me net dat mijn leven eigenlijk niet heel boeiend is ]

En nu?

19-05-2011, 18:54


Tuurlijk is je leven spannend, goed graven

19-05-2011, 18:55

Citaat door dunja:
Tuurlijk is je leven spannend, goed graven


Ken je dat gevoel dat het je allemaal teveel wordt, maar net niet teveel... En dat je wilt klagen, maar denkt: "Grow up! Don't be such a baby!"

19-05-2011, 18:58

Citaat door Onzichtbaar_:
Ken je dat gevoel dat het je allemaal teveel wordt, maar net niet teveel... En dat je wilt klagen, maar denkt: "Grow up! Don't be such a baby!"



Yep, en dat je zoiets hebt van: hamdoulilah want kijk naar die en die, ik heb het goed, op de wereld zijn ergere dingen...

Maaaaarrr als ik een klaagbui heb dan laat ik me wel gaan hoor, ik moet altijd andermans ellende aanhoren en diegene moed inpraten dus ik mag van mezelf minimaal 1x in de 2 maanden ook een keer

En jij?

19-05-2011, 18:59


was ik maar 1% jou dan was ik wat serieuzer in het leven hiih

19-05-2011, 19:00

Citaat door dunja:
Yep, en dat je zoiets hebt van: hamdoulilah want kijk naar die en die, ik heb het goed, op de wereld zijn ergere dingen...

Maaaaarrr als ik een klaagbui heb dan laat ik me wel gaan hoor, ik moet altijd andermans ellende aanhoren en diegene moed inpraten dus ik mag van mezelf minimaal 1x in de 2 maanden ook een keer

En jij?


Hahaha nee, dan mag jij ook. Het wordt me nu allemaal gewoon een beetje teveel.. En toen heb ik net naar het volgend nummer geluisterd en met name gekeken. Ik vraag je om ernaar te kijken, indien je het nog niet kent. Dit nummer ken ik van vroeger en ik heb gehuild bij het tweede filmpje. Ik dacht alhamdoulilah, ik heb het getroffen en toch wil ik altijd meer..




19-05-2011, 19:02

Citaat door orientelqueen:
was ik maar 1% jou dan was ik wat serieuzer in het leven hiih


Ik ben serieuzer geworden. Tijdens mijn verloving ben ik veel veranderd, in positieve zin en nu ik getrouwd ben al helemaal. Ben nog steeds even gek en vrolijk, maar ken mijn grenzen.

19-05-2011, 19:03
Ya Allah, ik heb het aangeklikt en wist het al dameer el 3arab, ik krijg altijd kippevel, heb het ook op mp3 voor in de auto............echt erg ja, ken je ook de eerste versie die ze hebben gemaakt, die is ook mooi.

En idd, jemkeen neseetee fie youm ina el3arab igwa.........

19-05-2011, 19:06

Citaat door dunja:
Ya Allah, ik heb het aangeklikt en wist het al dameer el 3arab, ik krijg altijd kippevel, heb het ook op mp3 voor in de auto............echt erg ja, ken je ook de eerste versie die ze hebben gemaakt, die is ook mooi.

En idd, jemkeen neseetee fie youm ina el3arab igwa.........


Ja, maar die heb ik niet op youtube gevonden. Die ken ik nog van de schotel en in die tijden dat het heftig was in palestina.. Het is echt een mooi nummer. Ik hou sowieso van arabisch, egyptisch enz, valt extra goed in de smaak. Maar ook de betekenis van de lied raakt me!

Wat is jouw musictaste?

19-05-2011, 19:10

Citaat door Onzichtbaar_:
Ja, maar die heb ik niet op youtube gevonden. Die ken ik nog van de schotel en in die tijden dat het heftig was in palestina.. Het is echt een mooi nummer. Ik hou sowieso van arabisch, egyptisch enz, valt extra goed in de smaak. Maar ook de betekenis van de lied raakt me!

Wat is jouw musictaste?



Uhm, Hani shaker, George Wassouf, vroeger Diana Haddad en Najwa Karam (mijn man zwijmelde altijd bij ze) nu niet meer hoor, ik vind het nu meer botox dan inhoud van de liedjes.
En op meer kom ik even niet, oja Sami youssef vind ik ook mooi.

19-05-2011, 19:13
Sorry, die clipjes zijn die van vroeger, je moet echt Dameer el3arab zien, dat is nog aangrijpender.
Ik weet niet hoe ik een filmpje in moet voegen anders had ik het gedaan

19-05-2011, 19:14
ik heb de link dit is deel 1
http://www.youtube.com/watch?v=KBkdh_7PaVQ

19-05-2011, 19:15



Citaat door dunja:
Sorry, die clipjes zijn die van vroeger, je moet echt Dameer el3arab zien, dat is nog aangrijpender.
Ik weet niet hoe ik een filmpje in moet voegen anders had ik het gedaan


Ik ga ff proberen te googlen. Misschien moet ik het in het arabisch zetten. Dit vind ik ook een mooi nummer


Gaat over de moeder.

19-05-2011, 19:15
Metet oloob enes metet bena elighwa, jemken neseena fee youm ina el3arab ieghwa

19-05-2011, 19:16
Ja mooi, ik houd ook van inhoud en niet alleen die liefdes liedjes.

Pagina's : [1] 2