Bekijk volle/desktop versie : 'Als het echt concreet wordt, is PSV de juiste stap voor mij'



19-05-2011, 14:52
Oussama Assaidi staat open voor een transfer naar PSV. De aanvaller van SC Heerenveen is in beeld als opvolger van Balázs Dzsudzsák, die heeft aangegeven open te staan voor een transfer en volgens Russische media al rond is met Anzhi Makhachkala. PSV heeft naar verluidt al bij Heerenveen aangeklopt om te informeren naar de vraagprijs van Assaidi.

“Concreet is het nog niet, van mijn zaakwaarnemer (Hakim Slimani, red.) heb ik nog niets gehoord, maar ik heb natuurlijk wel gelezen over de interesse van PSV”, vertelt Assaidi aan Voetbal International. “PSV is een mooie club, een topclub in Nederland. Als het echt concreet wordt, is PSV de juiste stap voor mij.”
Na anderhalf jaar SC Heerenveen denkt Assaidi klaar te zijn voor een volgende stap: “Ik weet als geen ander wat ik zelf kan en heb altijd geweten dat ik de top kan halen”, zegt de dribbelaar, die benadrukt dat hij niet perse weg wil bij Heerenveen: “Ik heb het daar prima naar mijn zin, kan met iedereen goed opschieten en heb vanaf dag één het vertrouwen van de trainer (Ron Jans, red.) gekregen. ‘Jij kan een grote speler worden’, zei de trainer al snel.

19-05-2011, 15:17


Klasse beter dan Amrabat.

19-05-2011, 15:32
2 klasse beter ,beter schot beter inzicht beter techniek beter in de kleine ruimtes .

mooi aankoop als het doorgaat

19-05-2011, 15:38
Assaidi keek bij Omniworld altijd tegen Amrabat op.

19-05-2011, 15:56



Citaat door MounEB:
Assaidi keek bij Omniworld altijd tegen Amrabat op.

19-05-2011, 19:24
aissadi--el ham ---lens

23-05-2011, 21:26
Wahahahahahaha psv wordt mocro team inshallah