Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk chineze nagelstudio's



Pagina's : [1] 2 3

19-05-2011, 14:50
ik was vannochtend even mijn nageltjes gaan doen, en die chineze vrouwtjes wallah ze zijn grappig.....
ik was daaar als eerste en er waren er twee die relaxt op de bank met hun pantoffels van huis hun kaasbroodje en koffie binnen zaten te werken, dus ik kom binnen en hoorde goede....verder niks ze had geen zin om vervolgens haar zin af te maken ze zegt: wat kan.....en verder niks..
ik zei ik wil nagels laten doen. mohiem communicatie van ZERO.
zegt ze: wa drinke...ik zeg lekker kopje koffie alsjeblieft zegt ze me en sui(melk en suiker) oke gaat ze zitten na 20 minuten heb ik nog steeds mijn koffie niet, ze zat te kletsen met haar collega en helemaal in een deuk ondertussen niet kijken wat ze aan het doen is mij ondertussen nagels zetten (ik dacht oohh als dat maar goed gaat) na 20 min. had ik geen koffie dus ik zei: mag ik nog mijn koffie alsjeblieft, zei helemaaal in een deuk maal ja natuulijk..
meskiena weer nieuwe koffie zetten, opeens werd het heel druk en mensen kwamen binnen, ik dacht damn....leer toch eens nederlands!!
er kwam een vrouwtje van bijna volgens mij in de 70 die haar nagels wilde doen die moest echt 10 keer wat?? wat?? wat? voordat ze die chineze vrouwtjes kon verstaan.
ik bedoel er niks mee, ze doen het echt goed maar damn it leer toch de taal!!

19-05-2011, 15:00



dat heb ik ook goed gemerkt!!!!!!

of in de friettent hoe ze praten, is gewoon lachwekkend!

19-05-2011, 15:01

Citaat door Hilwa__:

dat heb ik ook goed gemerkt!!!!!!

of in de friettent hoe ze praten, is gewoon lachwekkend!





of in een restaurant, wajoowww dat is helemaal dramaaaaa...echt bazz.

19-05-2011, 15:03

Citaat door NoLoveNoCry:


of in een restaurant, wajoowww dat is helemaal dramaaaaa...echt bazz.

je kijkt er ook zo bij>>>>
nog even en je moet met je handen en voeten communiceren

19-05-2011, 15:06


Wuahahahahahahahahahaha.. of als ik een chinees aan de lijn krijg (op werk Incaso Unie).. jaa helooo ik blief geklegen..

ahahahaha

19-05-2011, 15:07

Citaat door ruwaida18:
Wuahahahahahahahahahaha.. of als ik een chinees aan de lijn krijg (op werk Incaso Unie).. jaa helooo ik blief geklegen..

ahahahaha



mseken ahahahahahahha.
ik vind ze wel geinig hoor, ze werken hard hoor deze mensen en doe het echt goed maar die taal, waloeeeeee...

19-05-2011, 15:11
weetje wat het is, ik weet niet of jullie hebben gemerkt.

maar ze kunnen totaal niet de R uitspreken inplaats van dat spreken de L uit

19-05-2011, 15:13
Hun zijn echt het minst geintegreerd, volgens mij Een vriendin van mij heeft Chineze schoonfamilie en heeft elke keer miscommunicatie met ze, maskiena.

19-05-2011, 15:16

Citaat door NoLoveNoCry:
mseken ahahahahahahha.
ik vind ze wel geinig hoor, ze werken hard hoor deze mensen en doe het echt goed maar die taal, waloeeeeee...



Ja dat is waar..

Ik ging een keer met een vriendin loempia kopen..!

hij zegt: 1 eulo fijtig blieft.. maar mn vriendin ging hem spontaan vierkant uit lachen face to face dus ik schaamde me dood..

super zielig.. en hij mee lachen meskien hihih

19-05-2011, 15:17
Een oude klasgenoot werkte met heel veel Marokkanen in een Chinees restaurant. En een Marokkaanse jongen was een soepje aan het roeren, maar deed het verkeerd. Die Chineze vrouw ging naar hem toe en zei ''nee, jij moet zo loelle''. Geweldig

19-05-2011, 15:20

Citaat door Simmie:
Een oude klasgenoot werkte met heel veel Marokkanen in een Chinees restaurant. En een Marokkaanse jongen was een soepje aan het roeren, maar deed het verkeerd. Die Chineze vrouw ging naar hem toe en zei ''nee, jij moet zo loelle''. Geweldig




Kapotlachen!

19-05-2011, 15:23
Plaats eens een foto van je nagels

19-05-2011, 15:24



Citaat door Simmie:
Een oude klasgenoot werkte met heel veel Marokkanen in een Chinees restaurant. En een Marokkaanse jongen was een soepje aan het roeren, maar deed het verkeerd. Die Chineze vrouw ging naar hem toe en zei ''nee, jij moet zo loelle''. Geweldig

19-05-2011, 15:24

Citaat door Daisy:
Kapotlachen!



Vooral als jij je inbeeld hoe een Marokkaanse jongeman achter een pannetje staat en een klein Chinees vrouwtje om hem heen

19-05-2011, 15:46

Citaat door ruwaida18:
Ja dat is waar..

Ik ging een keer met een vriendin loempia kopen..!

hij zegt: 1 eulo fijtig blieft.. maar mn vriendin ging hem spontaan vierkant uit lachen face to face dus ik schaamde me dood..

super zielig.. en hij mee lachen meskien hihih




ahahahahahaha oohh wat zielig zeg...
maar ik moet er echt om lachen, dat komt omdat mijn man en ik vaak loempia's halen bij zo een kraampje en dan kijkt me man me eerst aan en dan gaat ie bestellen dus dan kijk ik altijd weg, want dan ga ik echt stuk van het lachen.
soms denk ik is niet leuk, maar tjaa ze doen het zelf hoor.
leer die taal gewoon.

Pagina's : [1] 2 3