Bekijk volle/desktop versie : Het afscheid is nabij, de blikken in haar ogen zeggen dat ze me gaat verlaten



19-05-2011, 13:05
Het was kort maar krachtig....eentje om niet te vergeten, en dan hebben we niet eens met elkaar het bed gedeeld.....ik voel dat ze me gaat verlaten

ja jij...je weet wie ik bedoel

sombody help please.....

19-05-2011, 13:08


ach je zal dr vast wel heel gauw vergeten. het is bijna weekend dan ga je wel weer uit en dan komt alles weer goed!!

19-05-2011, 13:09
Hoe bezorg je een jongen die gevoel ik moet het weten zodat ik het vervolgens kan uit voeren...

19-05-2011, 13:12

Citaat door Zemmita:
ach je zal dr vast wel heel gauw vergeten. het is bijna weekend dan ga je wel weer uit en dan komt alles weer goed!!



het is er een die me gister nog vroeg of ze het waard was om die weekenden op te geven, om die Amsterdamse nachten op te geven, de stad en de nachten waar ik zo van hou, en de stad die zo van mij houd
Het was ne allemaal niets waard heb ik haar gezegd....zo een meisje was het

19-05-2011, 13:13



Citaat door LumberJack:
het is er een die me gister nog vroeg of ze het waard was om die weekenden op te geven, om die Amsterdamse nachten op te geven, de stad en de nachten waar ik zo van hou, en de stad die zo van mij houd
Het was ne allemaal niets waard heb ik haar gezegd....zo een meisje was het



ik heb het gevoel dat het je eigen verdomde fout was?

19-05-2011, 13:14

Citaat door Zemmita:
ik heb het gevoel dat het je eigen verdomde fout was?



Waar ruzie is hebben twee mensen schuld....dat weet jij als geen ander
het ging op iets pietlulligs, iets dat er TOTAAL niet toe deed. Ze wou iets weten uit het verleden, iets dat ik me nog maar half kan herinneren.
En daar liep het op stuk, ach ja...in hoeverre was zij dan sirieus met mij he?

19-05-2011, 13:16

Citaat door LumberJack:
Waar ruzie is hebben twee mensen schuld....dat weet jij als geen ander
het ging op iets pietlulligs, iets dat er TOTAAL niet toe deed. Ze wou iets weten uit het verleden, iets dat ik me nog maar half kan herinneren.
En daar liep het op stuk, ach ja...in hoeverre was zij dan sirieus met mij he?



dat weet ik niet.

ik was er niet bij.. is iets tussen jullie.

maar goed ik snap haar wel... ik zou ook wel het een en ander willen weten..

19-05-2011, 13:18

Citaat door Zemmita:
dat weet ik niet.

ik was er niet bij.. is iets tussen jullie.

maar goed ik snap haar wel... ik zou ook wel het een en ander willen weten..



iets zegt mij dat ze gewoon iets te verbergen heeft, anders zou ze niet zo moeilijk doen. Ze heeft gewoon een slecht geweten en is bang dat ik achter dingen kom die ik niet mag weten...

ach laat het, blijkbaar was ik niet zo bijzonder voor haar, waarom zou ik dan nog moeite doen als zij mij afschrijft

19-05-2011, 13:20

Citaat door LumberJack:
iets zegt mij dat ze gewoon iets te verbergen heeft, anders zou ze niet zo moeilijk doen. Ze heeft gewoon een slecht geweten en is bang dat ik achter dingen kom die ik niet mag weten...

ach laat het, blijkbaar was ik niet zo bijzonder voor haar, waarom zou ik dan nog moeite doen als zij mij afschrijft



inderdaad.. jij bent meer waard dan haar..

19-05-2011, 13:21

Citaat door LumberJack:
Waar ruzie is hebben twee mensen schuld....dat weet jij als geen ander
het ging op iets pietlulligs, iets dat er TOTAAL niet toe deed. Ze wou iets weten uit het verleden, iets dat ik me nog maar half kan herinneren.
En daar liep het op stuk, ach ja...in hoeverre was zij dan sirieus met mij he?


Waarom geef jij dan gewoon geen antwoord op haar vraag en stel jij percies de zelfde vraag terug

19-05-2011, 13:23

Citaat door LumberJack:
Het was kort maar krachtig....eentje om niet te vergeten, en dan hebben we niet eens met elkaar het bed gedeeld.....ik voel dat ze me gaat verlaten

ja jij...je weet wie ik bedoel

sombody help please.....

Zeg sorry tegen haar en maak het gewoon goed.. Koppig zijn helpt niet

19-05-2011, 13:24

Citaat door Zemmita:
dat weet ik niet.

ik was er niet bij.. is iets tussen jullie.

maar goed ik snap haar wel... ik zou ook wel het een en ander willen weten..



Dat betwijfel ik....ze accepteert me hoe ik ben, wat ik ben en wat ik uitspook

19-05-2011, 13:36


Zoek haar op, en zonder iets te zeggen moet je jouw mond op de hare drukken voor een zachte en liefdevolle kus en dan zeg je: Wij gaan uit eten. Just you and me.

En dan haal je haar die avond op, neem je haar mee naar huis en geef je haar het voedsel wat je zelf hebt gekookt.

Zo maak je allessss goed.

19-05-2011, 14:41
boswachtster heeft gelijk.


alleen hij hoeft niet zelf te kooken.. uit eten is ook goed.