Bekijk volle/desktop versie : Een dienst die zich niet aan afspraken houdt?



Pagina's : [1] 2

18-05-2011, 12:51
Hallo dames,

Ik ben echt even ten einde raad. Ik heb een hennaya geboekt en al in april een aanbetaling gedaan. Nu moest ik haar voorbeelden toesturen per mail van wat ik nou ongeveer wil en aan de hand daarvan zou zij een prijs doorbellen naar mij. Nu heb ik eind april contact met haar opgenomen omdat ik niks meer van haar had vernomen, maar toen bleek dus dat ze helemaal geen mailtje van mij had gehad. Prima, geen probleem. Toen moest ik ze weer die avond mailen en dan zou ze me die volgende dag weer terugbellen en me een prijs doorgeven en de tijd afspreken etc. Dat heeft ze echter niet gedaan. Nu heb ik haar gisteren wéér gebeld en toen had ze haar agenda niet bij en met een uurtje zou ze thuis zijn en mij echt echt echtttttt terugbellen. Nou heeft ze zich dus alweer niet aan haar afspraken gehouden en ze neemt nu ook niet op.

Ik ben een heel geduldig persoon en kan echt niet snel boos worden op anderen, al helemaal niet als ze een excuus hebben en me beloven het dit keer wel goed te doen. Maar waarom zo onprofessioneel? Ik weet nu echt even niet wat ik moet doen. En elke keer als ik haar bel denk ik, nu brand ik los! Maar dan is ze weer zo aardig aan de telefoon en kan ik het niet over mijn hart krijgen om dan boos te doen.

Ik noem liever geen namen want wil absoluut niemand zwart maken, maar ben nu echt even ten einde raad. Ik begrijp best dat het je 1 keer kan vergaan, maar zovaak beloven dat je terug belt en het dan gewoon niet doet.

18-05-2011, 12:55


waarom neem je dan gewoon geen ander? en waarom moet jij haar foto's doorsturen, heeft zij geen foto's waaruit jij kan kiezen? is toch alleen maar makkelijker voor haar. én dan pas gaat ze een prijs maken? teveel tgarbieq eigenlijk, zelfs voor haar.

18-05-2011, 12:56
Hoi meid! Wat erg zeg!

Hoeveel heb je aanbetaald en wanneer is jouw datum?

18-05-2011, 12:56
andere hennaya nemen? er zijn er genoeg. hoeveel heb je aanbetaald?

18-05-2011, 12:57


Och jeej, en een Hennaya is zooo belangrijk. Bijna net zo belangrijk als de negaffa vind ik

Wat verschrikkelijk voor je meid.
Heb je ook geen adresgegevens etc van der gehad?
Of misschien weet je in welke regio ze woont en kijken of hier iemand haar weet te vinden.
Ik denk dat je haar gewoon face to face moet spreken.

18-05-2011, 12:57
Ik zou na 3e x wel gelijk boos worden.

Je moet de volgende x niet over je heen laten praten, als je haar zo belt, zeg dat je het nu wilt omdat jij ook wilt weten waar je aan toe bent.

!!!!!!!!

18-05-2011, 12:59
Neem gewoon een ander.. En dat je voorbeelden moet opsturen is onzin. Ze zou het zelf moeten weten!

18-05-2011, 13:00

Citaat door Bellydancer_:
Hallo dames,

Ik ben echt even ten einde raad. Ik heb een hennaya geboekt en al in april een aanbetaling gedaan. Nu moest ik haar voorbeelden toesturen per mail van wat ik nou ongeveer wil en aan de hand daarvan zou zij een prijs doorbellen naar mij. Nu heb ik eind april contact met haar opgenomen omdat ik niks meer van haar had vernomen, maar toen bleek dus dat ze helemaal geen mailtje van mij had gehad. Prima, geen probleem. Toen moest ik ze weer die avond mailen en dan zou ze me die volgende dag weer terugbellen en me een prijs doorgeven en de tijd afspreken etc. Dat heeft ze echter niet gedaan. Nu heb ik haar gisteren wéér gebeld en toen had ze haar agenda niet bij en met een uurtje zou ze thuis zijn en mij echt echt echtttttt terugbellen. Nou heeft ze zich dus alweer niet aan haar afspraken gehouden en ze neemt nu ook niet op.

Ik ben een heel geduldig persoon en kan echt niet snel boos worden op anderen, al helemaal niet als ze een excuus hebben en me beloven het dit keer wel goed te doen. Maar waarom zo onprofessioneel? Ik weet nu echt even niet wat ik moet doen. En elke keer als ik haar bel denk ik, nu brand ik los! Maar dan is ze weer zo aardig aan de telefoon en kan ik het niet over mijn hart krijgen om dan boos te doen.

Ik noem liever geen namen want wil absoluut niemand zwart maken, maar ben nu echt even ten einde raad. Ik begrijp best dat het je 1 keer kan vergaan, maar zovaak beloven dat je terug belt en het dan gewoon niet doet.


Meid wat erg!
Heb je geen adresgegevens of wat dan ook van haar?

18-05-2011, 13:00
Geef me haar nummer, dan brand ik wel ff los

Sorry maar zo ga je niet met mensen om! Je moet hard zijn met dat volk! Dat aardig zijn is gewoon schijnheiligheid!

Hoeveel heb je aanbetaald?

18-05-2011, 13:02

Citaat door slank_april:
waarom neem je dan gewoon geen ander? en waarom moet jij haar foto's doorsturen, heeft zij geen foto's waaruit jij kan kiezen? is toch alleen maar makkelijker voor haar. én dan pas gaat ze een prijs maken? teveel tgarbieq eigenlijk, zelfs voor haar.


Ik had zelf al 2 voorbeelden die ik exact zo wilde hebben, daarom moest ik haar die mailen en aan de hand daarvan kon ze me vertellen wat ik kwijt zou zijn.


Citaat door Fortisi:
Hoi meid! Wat erg zeg!

Hoeveel heb je aanbetaald en wanneer is jouw datum?




Citaat door sannee:
andere hennaya nemen? er zijn er genoeg. hoeveel heb je aanbetaald?


Heb niet veel aanbetaald. 50 euro, maar daar gaat het mij niet om. Vond haar zó goed, ik baal gewoon dat het zo stroefjes loopt.



Citaat door hij-enik:
Och jeej, en een Hennaya is zooo belangrijk. Bijna net zo belangrijk als de negaffa vind ik
Wat verschrikkelijk voor je meid.
Heb je ook geen adresgegevens etc van der gehad?
Of misschien weet je in welke regio ze woont en kijken of hier iemand haar weet te vinden.
Ik denk dat je haar gewoon face to face moet spreken.



Ik zou wel achter haar adresgegevens kunnen komen, denk ik. Ik denk indd dat ik even face to face met haar zou moeten gaan praten.

18-05-2011, 13:05

Citaat door Armania:
Geef me haar nummer, dan brand ik wel ff los

Sorry maar zo ga je niet met mensen om! Je moet hard zijn met dat volk! Dat aardig zijn is gewoon schijnheiligheid!

Hoeveel heb je aanbetaald?



Haha, dat zei m'n zusje ook al. Die is echt wayyy het tegenovergestelde van wat ik ben. Maar ik vind haar zo erg goed, daarom wilde ik niemand anders zoeken. Maar daar moet denk ik wel verandering in komen.

18-05-2011, 13:11
Meid! Wat is goed? Er zijn echt veel Hennadames, en geloof me de Henna zal bij velen niet eens opvallen. Ze zien van die afstand eerder rode handen dan mooie figuren. Gewoon laten varen. Praat met haar persoonlijk of zoek een ander!

18-05-2011, 14:50


Dit vind ik zeker niet netjes van haar. Als je nu al niet op haar kunt rekenen, hoe zal het dan zijn op je hennadag zelf?

18-05-2011, 16:23

Citaat door Hennabankje:
Dit vind ik zeker niet netjes van haar. Als je nu al niet op haar kunt rekenen, hoe zal het dan zijn op je hennadag zelf?




Ja, dat zegt mijn moeder dus ook. Stel dat ze helemaal niet komt opdagen. Ik zou dan echt kapot gaan van verdriet.

18-05-2011, 16:27
Subhan Allah dit verhaal komt mij zo bekend voor!! Weet al precies over welke hennaya je het hebt!

Pagina's : [1] 2