Bekijk volle/desktop versie : gewoon vraag uit niewsgierigheid



18-05-2011, 11:20
hoi dames



Nou ben ik niet bezig met ene huwelijk plannen of iets in die trant maar wat ik me vaker afvraag,

Hoe gaan de dames die bidden om met het gebed om je trouwdag met alle poespas eromheen van gestylde haren bruidskapsel, nepnagels etc?

Mocht ik ooit trouwen wil ik zowel die poespas als mn gebeden die dag verrichten of moet ik kiezen?

18-05-2011, 11:38



Citaat door xHOMEDECORATION:
Je mag bidden met make up zolang je maar in woedoe bent.

Je woedoe wordt niet geaccepteerd met nepnagels omdat het water heel je huid dient te raken van je handen en met nepnagels belemmer je dat.



precies, nou ben ik iemand die vaak naar de wc moet haha dus vaker woedoe maar jah kan eigenlijk niet met die makeup,
Maar jah dan moet die visagiste maar opnieuw beginnen met alles

18-05-2011, 11:42
Ik bid dan enkel soboh en wellicht ook dhor indien mogelijk. En in de avond als ik thuis ben dan kan ik alles achter elkaar bidden.

18-05-2011, 11:44

Citaat door DiorCherry_:
Ik bid dan enkel soboh en wellicht ook dhor indien mogelijk. En in de avond als ik thuis ben dan kan ik alles achter elkaar bidden.


Zo heb ik t inderdaad ook gedaan

18-05-2011, 11:45


als je een goede schema maakt, dan moet dat lukken. Je moet niet teveel jurken dragen.

de hele goede negeffa's die beginnen toch iedere keer opnieuw met kapsel en make up. dus je kunt tussendoor wel bidden en wudu verrichten.

je moet wel niet vergeten om geen acrylnagels te zetten. maar van die nepnagels die je er zo af kunt klikken.

18-05-2011, 11:47

Citaat door DiorCherry_:
Ik bid dan enkel soboh en wellicht ook dhor indien mogelijk. En in de avond als ik thuis ben dan kan ik alles achter elkaar bidden.


zelfs dohr kan lastig zijn gezien men in de middag al tip top klaar staat voor de parkfotos

ondanks dat ik ook wel vaker gebeden samen moet voegen zou ik juist op mijn trouwdag mijn gebeden op tijd willen verrichten, een soort goed begin van het huwelijk of zoiets


nou moet maar tegen die tijd met de makeup vrouw goede afspraken maken

18-05-2011, 11:48

Citaat door vitamientje:
als je een goede schema maakt, dan moet dat lukken. Je moet niet teveel jurken dragen.

de hele goede negeffa's die beginnen toch iedere keer opnieuw met kapsel en make up. dus je kunt tussendoor wel bidden en wudu verrichten.

je moet wel niet vergeten om geen acrylnagels te zetten. maar van die nepnagels die je er zo af kunt klikken.


dus je makeup haalt ze tussendoor zoiezo helemaal af?

oh goede tip die nagels weet daar niks vanaf

18-05-2011, 11:51

Citaat door xHOMEDECORATION:
'Asr gebed mag je niet uitstellen en aangezien je geen reiziger bent mag je het ook niet samenvoegen.

Ik denk niet dat een visagiste je zou tegenhouden Succes met het regelen van je trouwplannen, als je al inzit met je gebeden dan zal het zeker wel een succes zijn insha'Allah


klopt, dit is geen excuus,


heb nog geen trouwplannen
Maar dankjewel lieverd ook voor reageren,
inchallah

18-05-2011, 11:56
Weet je...
Erg top dat jullie (of een aantal) rekening houden met het gebed. Dat is wel een mooi teken. Maar het is voor mij erg lastig te begrijpen hoe het dan komt dat je dan tegelijkertijd zo een showmodel wilt zijn op de 'gelukkigste' dag van je leven. Kun je niet gewoon doen zonder al die poespas? 1 jurk, 1 man, 1 ronde... Bescheidenheid siert!

18-05-2011, 12:04

Citaat door DiorCherry_:
Ik bid dan enkel soboh en wellicht ook dhor indien mogelijk. En in de avond als ik thuis ben dan kan ik alles achter elkaar bidden.

alles achter elkaar bidden is echt niets voor mij. ik bid zelfs op mijn werk, laat staan op mijn trouwdag. ik heb echt schijt aan iedereen als het op mijn gebed aankomt.

je hebt duizenden euro's weggegeven, je zit de hele dag/nacht in je kamer en dan ga je je gebed weglaten??? mij niet gezien joh.

18-05-2011, 14:45

Citaat door groove:
Weet je...
Erg top dat jullie (of een aantal) rekening houden met het gebed. Dat is wel een mooi teken. Maar het is voor mij erg lastig te begrijpen hoe het dan komt dat je dan tegelijkertijd zo een showmodel wilt zijn op de 'gelukkigste' dag van je leven. Kun je niet gewoon doen zonder al die poespas? 1 jurk, 1 man, 1 ronde... Bescheidenheid siert!



haha 1 man?

wil zelf ook maar twee jurken ofzo, maar dat betekent niet dat ik er niet mooi uitwil zien mooi haar leuk makeup.

En dan ga je idd afvragen hoe dit te doen met wassing en gebed,

Je zult eigenlijk ook niet hoeven snappen we are ladys


maar bescheidenheid siert idd

18-05-2011, 14:50
oh nog bedankt voor groen GRoove

18-05-2011, 14:50



Citaat door groove:
Weet je...
Erg top dat jullie (of een aantal) rekening houden met het gebed. Dat is wel een mooi teken. Maar het is voor mij erg lastig te begrijpen hoe het dan komt dat je dan tegelijkertijd zo een showmodel wilt zijn op de 'gelukkigste' dag van je leven. Kun je niet gewoon doen zonder al die poespas? 1 jurk, 1 man, 1 ronde... Bescheidenheid siert!